Garageplats i mek.garage sökes i Göteborgsområdet med omnejd

Glesmark
19 maj 2012 · 1 938 Inlägg

Hej!
Söker ett garage, det är någorlunda panikartat efter att idag ha fått reda på att vårt garage kommer att läggas ner och alla skall vara ute senast 31/7.
Själv är jag 26 år, svensk, har fast jobb och ordnad ekonomi, hemmahörande i Kungälv, en mindre håla lite norr om Göteborg.
Önskvärt är att garaget ligger inom ca 2 mils avstånd eller i Göteborg.
Till bilen då som söker plats, det är en Audi s2, håller på att bygga om bromsar, väghållning osv, motorn är redan klar och sitter i bil.

Önskvärt i garaget är att det finns värme av något slag och 3fas uttag.
Verktyg, svetsar osv av alla dess sorter har jag själv och behöver inga, lyft är inte heller något jag egentligen behöver.

Ett stort önskemål är säkerhet i garaget samt goa gubbar som faktiskt kan något om bilar.

Skicka ett mail så ringer jag!

Glesmark
1 juni 2012 · 1 938 Inlägg

Veckorna går fort, dagarna tickar ännu snabbare, e de någon som vet någon som vet något så är det guld värt!

Fridell/t5 Installatör
3 juni 2012 · 773 Inlägg

Vi har en plats led dock i Stenungsund om de inte är för långt? Med vänlig hälsning, Fridell

"Ölen In, Böseblicken på"
Glesmark
3 juni 2012 · 1 938 Inlägg

Fridell/t5 skrev:
Vi har en plats led dock i Stenungsund om de inte är för långt? Med vänlig hälsning, Fridell

Låter sjyst!
Skicka iväg ditt nummer i ett medelande så ringer jag eller vise verca!

Glesmark
13 juni 2012 · 1 938 Inlägg

Finner fortfarande inget garage, är det möjligtvis någon som vet något om Evolution Garage i Kungälv eller i Rollsbo? Skall tydligen finnas 2 garaget här.

Hört talas om ett garage i Surte med, åkt förbi i jobb och sett nån "skrotbil" stå utanför, typ en bränd ford och nån 945.

Någon som vet någon i garagen som man kan komma i kontakt med?

Magnaflux
16 juni 2012 · 102 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=248730

Vet inte om det är något av intresse men tänkte bara göra dig uppmärksam på att det finns.
Mvh jonas

Glesmark
16 juni 2012 · 1 938 Inlägg

Magnaflux skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=248730

Vet inte om det är något av intresse men tänkte bara göra dig uppmärksam på att det finns.
Mvh jonas

Gött, bett han ringa så vi får la se. Fortfarande sugen på att komma i kontakt med dom i Kungälv/surte dock, något närmre så att säga. smile

DanSaab
14 september 2012 · 36 Inlägg

Lyfter denna tråden då jag också söker mek/garageplats för 2x Saab 900 storleken, om någon vet eller har något tveka inte att höra av er big_smile

Jag är en väldigt seriös person så ni vet om det!

/Daniel

shidapu Herr
14 april 2013 · 851 Inlägg

Lyfter upp och säger att jag med söker en platts för en bil... hälst 2, men man tager vad man finner..

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
ivaldi
26 april 2013 · 51 Inlägg

Ring Surte Åkeri, fråga efter Camilla.

shidapu Herr
26 april 2013 · 851 Inlägg

ivaldi skrev:
Ring Surte Åkeri, fråga efter Camilla.

tackar

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
tju2an Tidsoptimistisk påkämpare
25 juni 2014 · 126 Inlägg

Lyfter tråden på nytt - ställer samma fråga!

Måste hitta ett större mekgarage!
Det är jag, glad kille på 21 år och min 850 på 18 år som söker hushåll. Skötsam och schysst örgrytebo som helst hittar en plats mellan delsjövägen och volvo lastvagnar i tuve där jag jobbar, men alla förslag mottages tacksamt! smile

Niclas266
30 juni 2014 · 10 Inlägg

Jag har 2st  mekplatser över i juli och 1st i augusti om någon är intresserad?

Niclas

0707-310121

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang