erfarenhet av Headway däck HU901 235 / 35 19 sökes ?

mag
5 augusti 2014 · 259 Inlägg

hej undrar om här är någon som har erfarenhet av Headway HU901 däck ? behöver 4 nya 235/35 19 o håller på att bli tokig på om jag ska lägga 4  eller typ 9 som premium däck kostar . kanske någon i skåne som har fyra nya 235 liggandes ? Med vänlig hälsning magnus

Senast redigerat av mag (5 augusti 2014)

mYGeL
5 augusti 2014 · 1 338 Inlägg

mag skrev:
hej undrar om här är någon som har erfarenhet av Headway HU901 däck ? behöver 4 nya 235/35 19 o håller på att bli tokig på om jag ska lägga 4  eller typ 9 som premium däck kostar . kanske någon i skåne som har fyra nya 235 liggandes ? Med vänlig hälsning magnus

Dumt att snåla med det enda som faktisk har kontakt med marken dvs Däcken.

Ring Mikko Malmi på www.Sportbilsdack.se så hjälper han dig fixa fram bra Premium däck till bra priser.
Hälsa från Michel smile

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design
Seat Leon CUPRA "AWD Konverterad mYGeL Edt" (2008)
_DamnIt R1 driver!
5 augusti 2014 · 5 128 Inlägg

Ändra din rubrik. Nu har du angivit en däckstorlek, inte att du vill ha uttalande och erfarenheter om en viss modell.

mag
5 augusti 2014 · 259 Inlägg

ändrad tack : )

_DamnIt skrev:
Ändra din rubrik. Nu har du angivit en däckstorlek, inte att du vill ha uttalande och erfarenheter om en viss modell.

dawwe ...has left the building...
5 augusti 2014 · 4 474 Inlägg

Du får 4 Goodyear F1 för ca 7000 inkl montering (räknar med en monteringskostnad om 250kr/däck). För 4000 kr (för 4 däck) får du OK budget-märken som Nankang & Federal tex, så skippa Headway. Annars har Landsail (kostar 629kr/st + 50 kr frakt/st hos skruvat.se) fått bra kritik i däckstester, kom topp 5 i nåt test till o med!

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
adnerhill
6 augusti 2014 · 58 Inlägg

jag hade köpt nankang ns2 från däck online om dom finns i den storleken, kört dom på alla mina bilar o är alltid lika nöjd smile

http://www.dackonline.se/cgi-bin/rshop. … p=R-106003

dom är faktiskt riktigt bra smile och billiga..

Senast redigerat av adnerhill (6 augusti 2014)

Audi A6 (2014)
mag
6 augusti 2014 · 259 Inlägg

inga problem med att det är pilformat mönster ?

adnerhill
6 augusti 2014 · 58 Inlägg

inte vad jag märkt, blir ju lite mer ljud från däcken men inget jag stört mig på direkt!

Audi A6 (2014)
dawwe ...has left the building...
6 augusti 2014 · 4 474 Inlägg

Landsail har fått bättre kritik än Nankang, och är billigare...Hur svårt kan det vara att välja???

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang