Köpråd 50-60 tusen kan tänka mig vad som

Epforce
31 oktober 2014 · 111 Inlägg

Evildan skrev:

Cracksoup skrev:

Evildan skrev:
Du påstod att du äger en AUDI i inlägget, det gör du med andra ord inte även om du betalar allt.
Vidare hoppas jag att ni båda är medvetna om att det ni begår är ett försäkringsbedrägeri, en så kallad skenförsäkring. Det spelar en stor roll den dagen något händer och försäkringen behöver utnyttjas och din mor kan bli utan ersättning. Nyligen skapades en tråd då TS riskerar att bli utan ersättning då försäkringsbolag misstänker oegentligheter i dennes försäkring.

Ja men herregud vad ska jag säga då? Ska vi leka ordpolis nu också eller? Ursäkta mig så hemskt mycket, menade självfallet att jag kör en bil som min mor äger, där jag skötte affären, betalar försäkring, skatt, bensin, reparation och annat underhåll, där det enda hon gjorde var att skriva på pappren. Nöjd?
Jag lovar dig att du inte behöver bry dig ett skit om vad vi gör och inte gör, för det påverkar inte dig smile Jag är fullt medveten om allt du just sa, annars hade vi aldrig gjort som vi gjorde. Jag valde att betala 280kr i månaden i försäkring i stället för över 800:-. Jag tyckte det var rimligt och så gör även en stor majoritet av bilägare under 25 år. Killen jag köpte bilen av var 23 och hade den i sin tur på sin farsa.

Mind your own business säger jag bara.

Att du sitter och begår försäkringsbedrägeri på detta vis är min och alla andras sak, vi som äger våra bilar själv istället och därmed betalar för sådana som dig via våra premier.

Du resonerar väldigt juvenilt och ignorant, om någon annan gör på ett visst vis är det alltså legalt att göra så, det är vad du just skrev här ovan.
Om fler personer exempelvis stjäl hjul från bilar är det alltså enligt ditt resonemang ett helt rimligt vis att dryga ut sin kassa.
Eller är det endast valfria brott som du själv gör som är okej?
Vem innehar rätten att avgöra det anser du? Är det enskild person eller är det befintliga regelverket? I detta fall villkoren för att få teckna en försäkring.

Så eftersom något anses för dyrt är det okej att begå brott kan jag tolka det som då du menar på att det är kostnaden som fått er att göra så här. Snattar mor och son tuggummi på Coop tillsammans också om du nu skulle bli sugen men inte tycker dig ha råd, det är dessutom ett brott med lägre straffskala än försäkringsbedrägeri.
Snattning drabbar även oss andra konsumenter som betalar för oss, precis som det drabbar oss via premierna.

Ps. Jag har inte sagt någonting, jag skriver, likaså gör du.
(Vad jag kan läsa mig till, men du kanske överlåter även det till din mor).

Det är absolut inte försäkringsbedrägeri så länge personen inte försäkrat bilen för 25 år och uppåt till exempel. Min bil står också på min mamma och vi har angivit att personer i min ålder kör bilen. Den står på henne för att jag bor i en innerstad och hon bor på landet. Finns mao ingen som helst mening att försäkra den på mig när jag bara använder den när jag bor hos min mamma.

Du borde passa dig lite med vad du spyr ur dig bara för att du tycker att han inte "äger" sin bil. Sluta gå ifrån trådens ämne.

ONT:
Jag tycker du ska kika lite på blocket och försöka bestämma dig för en modell du tycker är bra/snygg. Som sagts i tråden så finns det många olika bra modeller. Personligen hade jag köpt en Volvo V70 alternativt en BMW e39 i valfri motorklass. Om du nu ska köra några mil i stöten ibland.

Senast redigerat av Epforce (31 oktober 2014)

xXSammy
31 oktober 2014 · 6 576 Inlägg

Epforce skrev:
Det är absolut inte försäkringsbedrägeri så länge personen inte försäkrat bilen för 25 år och uppåt till exempel. Min bil står också på min mamma och vi har angivit att personer i min ålder kör bilen. Den står på henne för att jag bor i en innerstad och hon bor på landet. Finns mao ingen som helst mening att försäkra den på mig när jag bara använder den när jag bor hos min mamma.

Du borde passa dig lite med vad du spyr ur dig bara för att du tycker att han inte "äger" sin bil. Sluta gå ifrån trådens ämne.

Kul tanke! Med förhöjd självrisk (Vid olycka) kunde enstaka bolag acceptera att ens förälder när bägge bodde i samma hushåll, dock var de flesta bolag eniga om att ingen ersättning erhölls vid olycka om ägaren och brukaren var skriva på olika adresser.

Utan att hänga ut vem som sagt vad så frågade jag Folksam, Trygghansa, Salus Ansvar och IF smile

De/Dem
Evildan
31 oktober 2014 ·

Cracksoup skrev:

Evildan skrev:

Cracksoup skrev:

Tack så jätte mycket för värdefulla tips. Ska ha dem i åtanke. Lika bra att sälja Audin och köpa en en Corsa 1.1l då!

Tillbaka till topic: Föreslår fortfarande att TS tar sig en titt på Audi A4. Jag som audi-ägare vet att det är bra bilar smile

De Nada.

En Corsa är en god idé på en bil med låga totalkostnader, dock tror jag du som väldigt bilintresserad och ofta försöker framstå som kunnig i trådarna blir mycket besviken när den aktuella motorstorleken du föreslagit inte existerar i just Corsa. roll

Nåväl, jag instämmer till fullo angående en sak du skrivit ovan, åter till topic.
ps, du är fortfarande inte AUDIägare utan enbart brukare av mammas bil.

Jag drog självklart bara till med något, men tycker du jag är okunnig så får du tycka det! En enkel Google-sökning hade gjort att jag kunnat ta reda på vad det finns för motorstorlekar, men faktum är att jag faktiskt inte bryr mig smile
Varför spinner du vidare på detta? Är det inte en onödig diskussion som inte leder någon vart? Du startade den och du vägrar avsluta den. Du verkar vara en riktigt grinig gubbe om jag ska vara helt ärlig.

Nepp lilla gubben, jag är Audi-ägare och det finns inget du kan göra åt saken smile

Eller så har man den kollen ändå vilka motoralternativ som påstått bilintresserad gällande vilka motoralternativ som funnits i en Corsa.
Det har dock sålts Vauxhall Corsa med 1.1 som modellbeteckning i GB.

Jag höll med i det tidigare inlägget att diskussionen borde avslutas, men du kanske missade att läsa det?
Fetade detta för att lättare påvisa det.

Jag lägger ned diskussionen med dig nu då du börjar gå mot personangrepp, vilket förmodligen sker för att du saknar relevanta argument för din sak.
Svarar du kommer jag alltså inte ge någon respons.

Ps, jag tror absolut inte att jag vet allt, däremot kan det för någon framstå på så vis när någon bättre påläst individs kunskaper jämförs med en tämligen mediokert kunnig individs dito inom ett visst ämne.
Däremot vet jag detta med bestämdhet: Att den registrerade ägaren är den juridiska ägaren på den lilla röda AUDIn, oavsett vad du inbillat dig.

Evildan
31 oktober 2014 ·

Epforce skrev:

Evildan skrev:

Cracksoup skrev:

Ja men herregud vad ska jag säga då? Ska vi leka ordpolis nu också eller? Ursäkta mig så hemskt mycket, menade självfallet att jag kör en bil som min mor äger, där jag skötte affären, betalar försäkring, skatt, bensin, reparation och annat underhåll, där det enda hon gjorde var att skriva på pappren. Nöjd?
Jag lovar dig att du inte behöver bry dig ett skit om vad vi gör och inte gör, för det påverkar inte dig smile Jag är fullt medveten om allt du just sa, annars hade vi aldrig gjort som vi gjorde. Jag valde att betala 280kr i månaden i försäkring i stället för över 800:-. Jag tyckte det var rimligt och så gör även en stor majoritet av bilägare under 25 år. Killen jag köpte bilen av var 23 och hade den i sin tur på sin farsa.

Mind your own business säger jag bara.

Att du sitter och begår försäkringsbedrägeri på detta vis är min och alla andras sak, vi som äger våra bilar själv istället och därmed betalar för sådana som dig via våra premier.

Du resonerar väldigt juvenilt och ignorant, om någon annan gör på ett visst vis är det alltså legalt att göra så, det är vad du just skrev här ovan.
Om fler personer exempelvis stjäl hjul från bilar är det alltså enligt ditt resonemang ett helt rimligt vis att dryga ut sin kassa.
Eller är det endast valfria brott som du själv gör som är okej?
Vem innehar rätten att avgöra det anser du? Är det enskild person eller är det befintliga regelverket? I detta fall villkoren för att få teckna en försäkring.

Så eftersom något anses för dyrt är det okej att begå brott kan jag tolka det som då du menar på att det är kostnaden som fått er att göra så här. Snattar mor och son tuggummi på Coop tillsammans också om du nu skulle bli sugen men inte tycker dig ha råd, det är dessutom ett brott med lägre straffskala än försäkringsbedrägeri.
Snattning drabbar även oss andra konsumenter som betalar för oss, precis som det drabbar oss via premierna.

Ps. Jag har inte sagt någonting, jag skriver, likaså gör du.
(Vad jag kan läsa mig till, men du kanske överlåter även det till din mor).

Det är absolut inte försäkringsbedrägeri så länge personen inte försäkrat bilen för 25 år och uppåt till exempel. Min bil står också på min mamma och vi har angivit att personer i min ålder kör bilen. Den står på henne för att jag bor i en innerstad och hon bor på landet. Finns mao ingen som helst mening att försäkra den på mig när jag bara använder den när jag bor hos min mamma.

Du borde passa dig lite med vad du spyr ur dig bara för att du tycker att han inte "äger" sin bil. Sluta gå ifrån trådens ämne.

ONT:
Jag tycker du ska kika lite på blocket och försöka bestämma dig för en modell du tycker är bra/snygg. Som sagts i tråden så finns det många olika bra modeller. Personligen hade jag köpt en Volvo V70 alternativt en BMW e39 i valfri motorklass. Om du nu ska köra några mil i stöten ibland.

Då frågar jag dig kort och enkelt så här: Vem är den huvudsakliga brukaren på den bilen, vem använder den mest?

Epforce
31 oktober 2014 · 111 Inlägg

Malheus skrev:

Epforce skrev:
Det är absolut inte försäkringsbedrägeri så länge personen inte försäkrat bilen för 25 år och uppåt till exempel. Min bil står också på min mamma och vi har angivit att personer i min ålder kör bilen. Den står på henne för att jag bor i en innerstad och hon bor på landet. Finns mao ingen som helst mening att försäkra den på mig när jag bara använder den när jag bor hos min mamma.

Du borde passa dig lite med vad du spyr ur dig bara för att du tycker att han inte "äger" sin bil. Sluta gå ifrån trådens ämne.

Kul tanke! Med förhöjd självrisk (Vid olycka) kunde enstaka bolag acceptera att ens förälder när bägge bodde i samma hushåll, dock var de flesta bolag eniga om att ingen ersättning erhölls vid olycka om ägaren och brukaren var skriva på olika adresser.

Utan att hänga ut vem som sagt vad så frågade jag Folksam, Trygghansa, Salus Ansvar och IF smile

Men jag brukar ju inte bilen i den staden. Jag brukar bilen när jag bor på samma adress som ägaren. Finns ju ingen mening att jag adressändrar tillbaka när jag ska bo hos min mamma. Det är precis samma tänk som att jag brukar hennes egna bil när jag är hemma. Vilket är helt ok med alla försäkringbolag.

-adro-
31 oktober 2014 · 145 Inlägg

http://replygif.net/i/187.gif

Kanske Passat kan vara något?

Epforce
31 oktober 2014 · 111 Inlägg

ONT:
Jag tycker du ska kika lite på blocket och försöka bestämma dig för en modell du tycker är bra/snygg. Som sagts i tråden så finns det många olika bra modeller. Personligen hade jag köpt en Volvo V70 alternativt en BMW e39 i valfri motorklass. Om du nu ska köra några mil i stöten ibland.

Då frågar jag dig kort och enkelt så här: Vem är den huvudsakliga brukaren på den bilen, vem använder den mest?

Jag brukar bilen när jag bor hos henne när jag inte går i skolan på annan ort. Med andra ord precis samma tänk som att jag brukar hennes egna bil när jag är hemma hos henne. Finns ingen som helst mening med att jag ska stå som ägare på bilen och försäkringsbolaget hade försäkrat upp mig för att jag bor i en stor stad.

Evildan
31 oktober 2014 ·

Epforce skrev:

ONT:
Jag tycker du ska kika lite på blocket och försöka bestämma dig för en modell du tycker är bra/snygg. Som sagts i tråden så finns det många olika bra modeller. Personligen hade jag köpt en Volvo V70 alternativt en BMW e39 i valfri motorklass. Om du nu ska köra några mil i stöten ibland.

Då frågar jag dig kort och enkelt så här: Vem är den huvudsakliga brukaren på den bilen, vem använder den mest?

Jag brukar bilen när jag bor hos henne när jag inte går i skolan på annan ort. Med andra ord precis samma tänk som att jag brukar hennes egna bil när jag är hemma hos henne. Finns ingen som helst mening med att jag ska stå som ägare på bilen och försäkringsbolaget hade försäkrat upp mig för att jag bor i en stor stad.

Du slingrar dig undan en direkt fråga.
Vem är den huvudsakliga brukaren på bilen?

1. Du.
2. Mamma.

Epforce
31 oktober 2014 · 111 Inlägg

Evildan skrev:

Epforce skrev:

ONT:
Jag tycker du ska kika lite på blocket och försöka bestämma dig för en modell du tycker är bra/snygg. Som sagts i tråden så finns det många olika bra modeller. Personligen hade jag köpt en Volvo V70 alternativt en BMW e39 i valfri motorklass. Om du nu ska köra några mil i stöten ibland.

Då frågar jag dig kort och enkelt så här: Vem är den huvudsakliga brukaren på den bilen, vem använder den mest?

Jag brukar bilen när jag bor hos henne när jag inte går i skolan på annan ort. Med andra ord precis samma tänk som att jag brukar hennes egna bil när jag är hemma hos henne. Finns ingen som helst mening med att jag ska stå som ägare på bilen och försäkringsbolaget hade försäkrat upp mig för att jag bor i en stor stad.

Du slingrar dig undan en direkt fråga.
Vem är den huvudsakliga brukaren på bilen?

1. Du.
2. Mamma.

Nej du har svårt att läsa.
Jag brukar bilen när jag bor hos henne när jag inte går i skolan på annan ort.

-adro-
31 oktober 2014 · 145 Inlägg

Den största och viktigaste frågan är väl ändå, vem fan bryr sig?

Hjälp TS med köpråd nu istället för att besudla hans tråd med massa meningslöst tjafs. Hade det varit min tråd som fylldes med sånt här så skulle jag bli aningen deprimerad.

Ta en promenad om ni känner er frustrerade.

fredda_king Fotograf
31 oktober 2014 · 1 319 Inlägg

-adro- skrev:
Den största och viktigaste frågan är väl ändå, vem fan bryr sig?

Hjälp TS med köpråd nu istället för att besudla hans tråd med massa meningslöst tjafs. Hade det varit min tråd som fylldes med sånt här så skulle jag bli aningen deprimerad.

Ta en promenad om ni känner er frustrerade.

+1

men som sades innan så kan jag tipsa om passat dom ligger bra i pris och man kan få lite trevlig utrustning då också

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Epforce
31 oktober 2014 · 111 Inlägg

Håller helt med!
Bidrar lite istället nu. Det är väldigt bra att läsa olika begagnatguider (tycker jag iaf) om man vill få lite kött på benen med bilar som man funderar på att köpa
Här är för BMW e39 och e46
http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/
http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/

Sen finns det massvis av andra sidor till andra märken så du vet mer om du ska köpa när du väl bestämt dig.

Evildan
31 oktober 2014 ·

Epforce skrev:

Evildan skrev:

Epforce skrev:

ONT:
Jag tycker du ska kika lite på blocket och försöka bestämma dig för en modell du tycker är bra/snygg. Som sagts i tråden så finns det många olika bra modeller. Personligen hade jag köpt en Volvo V70 alternativt en BMW e39 i valfri motorklass. Om du nu ska köra några mil i stöten ibland.

Jag brukar bilen när jag bor hos henne när jag inte går i skolan på annan ort. Med andra ord precis samma tänk som att jag brukar hennes egna bil när jag är hemma hos henne. Finns ingen som helst mening med att jag ska stå som ägare på bilen och försäkringsbolaget hade försäkrat upp mig för att jag bor i en stor stad.

Du slingrar dig undan en direkt fråga.
Vem är den huvudsakliga brukaren på bilen?

1. Du.
2. Mamma.

Nej du har svårt att läsa.
Jag brukar bilen när jag bor hos henne när jag inte går i skolan på annan ort.

Nej då, du behöver absolut inte oroa dig för min läsförståelse, den är många gånger bevisat tämligen god.
Det du skriver är ändå inte ett komplett svar gällande vem som är den huvudsakliga brukaren på bilen då jag inte vet hur ofta du är i skolan på annan ort eller om din mor brukar bilen när du inte är hemma.

Ska väl inte vara så svårt att svara på en sådan enkelt ställd fråga med enbart två svarsalternativ?
1. Du.
2. Mamma.

Epforce
31 oktober 2014 · 111 Inlägg

Evildan skrev:

Epforce skrev:

Evildan skrev:

Du slingrar dig undan en direkt fråga.
Vem är den huvudsakliga brukaren på bilen?

1. Du.
2. Mamma.

Nej du har svårt att läsa.
Jag brukar bilen när jag bor hos henne när jag inte går i skolan på annan ort.

Nej då, du behöver absolut inte oroa dig för min läsförståelse, den är många gånger bevisat tämligen god.
Det du skriver är ändå inte ett komplett svar gällande vem som är den huvudsakliga brukaren på bilen då jag inte vet hur ofta du är i skolan på annan ort eller om din mor brukar bilen när du inte är hemma.

Ska väl inte vara så svårt att svara på en sådan enkelt ställd fråga med enbart två svarsalternativ?
1. Du.
2. Mamma.

Haha alltså.
Det kan hända att min mamma använder min bil när jag inte är hemma men jag brukar den mest. Så alternativ 1 är det rätta svaret. Inga konstigheter

Evildan
31 oktober 2014 ·

Epforce skrev:

Evildan skrev:

Epforce skrev:

Nej du har svårt att läsa.
Jag brukar bilen när jag bor hos henne när jag inte går i skolan på annan ort.

Nej då, du behöver absolut inte oroa dig för min läsförståelse, den är många gånger bevisat tämligen god.
Det du skriver är ändå inte ett komplett svar gällande vem som är den huvudsakliga brukaren på bilen då jag inte vet hur ofta du är i skolan på annan ort eller om din mor brukar bilen när du inte är hemma.

Ska väl inte vara så svårt att svara på en sådan enkelt ställd fråga med enbart två svarsalternativ?
1. Du.
2. Mamma.

Haha alltså.
Det kan hända att min mamma använder min bil när jag inte är hemma men jag brukar den mest. Så alternativ 1 är det rätta svaret. Inga konstigheter

Då är det alltså som så att du enligt lag är den som skall stå som registrerad ägare.

http://bankforsakring.konsumenternas.se … t-intresse


Försäkrat intresse

Försäkringsbolaget kan neka att betala ersättning om det inte är försäkringstagaren som är den verklige ägaren till bilen.

Ägare och brukare

I försäkringsvillkoret sägs att försäkringen bara gäller för den som faktiskt äger bilen.

Detta innebär att om till exempel en mamma registrerar bilen på sig och försäkrar den trots att det är sonen som egentligen äger bilen så betalas ingen ersättning om bilen exempelvis blir stulen.


Prova annars att läsa din mammas försäkringsvillkor nästa gång du är hemma.

Epforce
31 oktober 2014 · 111 Inlägg

Evildan skrev:

Epforce skrev:

Evildan skrev:
Nej då, du behöver absolut inte oroa dig för min läsförståelse, den är många gånger bevisat tämligen god.
Det du skriver är ändå inte ett komplett svar gällande vem som är den huvudsakliga brukaren på bilen då jag inte vet hur ofta du är i skolan på annan ort eller om din mor brukar bilen när du inte är hemma.

Ska väl inte vara så svårt att svara på en sådan enkelt ställd fråga med enbart två svarsalternativ?
1. Du.
2. Mamma.

Haha alltså.
Det kan hända att min mamma använder min bil när jag inte är hemma men jag brukar den mest. Så alternativ 1 är det rätta svaret. Inga konstigheter

Då är det alltså som så att du enligt lag är den som skall stå som registrerad ägare.

http://bankforsakring.konsumenternas.se … t-intresse


Försäkrat intresse

Försäkringsbolaget kan neka att betala ersättning om det inte är försäkringstagaren som är den verklige ägaren till bilen.

Ägare och brukare

I försäkringsvillkoret sägs att försäkringen bara gäller för den som faktiskt äger bilen.

Detta innebär att om till exempel en mamma registrerar bilen på sig och försäkrar den trots att det är sonen som egentligen äger bilen så betalas ingen ersättning om bilen exempelvis blir stulen.


Prova annars att läsa din mammas försäkringsvillkor nästa gång du är hemma.

Det var en väldigt vacker text du länkade. Nu är det dock så att jag är ikryssad som brukare på försäkringen eftersom annars hade min mamma kunnat ha en försäkring för 50+. Jag står inte som ägare för att bilen brukas inte på den orten jag bor på. Det finns INGEN som helst mening med att jag ska göra det. Då skulle vi också förstöra för andra försäkringstagare eftersom jag hade betalat en högre avgift trots att bilen egentligen inte vistas i de områden den är försäkrad för. Som slutsats alltså, jag brukar bilen mest men bara på samma ort när jag bor hos min mamma. Som någon skrev tidigare så är de flesta försäkringsbolag ok med detta, där ibland Trygg Hansa som jag har. Så länge det är angivet i försäkringen och att försäkringen gäller för min ålder.

Vi ska nog inte prata mer om det här eftersom du verkar vara en lagbok i personform och jag har en BMW med dubbla motoreffekten emot original wink

ONT: Kan bidra med lite mer tips istället för att diskutera sånt här.
Beroende på hur sugen du är på att fixa med bilen själv när något går sönder kan avgöra väldigt mycket då även en billig bil blir dyr ifall en verkstad måste göra allt på den. Precis på samma sätt kan en dyrare bil bli billig i förhållande ifall du själv letar delar när något strular. Så det kan vara bra att fundera på det och/eller ifall du känner någon som kan hjälpa dig när något strular.

Senast redigerat av Epforce (31 oktober 2014)

Jokabsson
31 oktober 2014 · 1 177 Inlägg

Evildan skrev:

Cracksoup skrev:

Evildan skrev:
De Nada.

En Corsa är en god idé på en bil med låga totalkostnader, dock tror jag du som väldigt bilintresserad och ofta försöker framstå som kunnig i trådarna blir mycket besviken när den aktuella motorstorleken du föreslagit inte existerar i just Corsa. roll

Nåväl, jag instämmer till fullo angående en sak du skrivit ovan, åter till topic.
ps, du är fortfarande inte AUDIägare utan enbart brukare av mammas bil.

Jag drog självklart bara till med något, men tycker du jag är okunnig så får du tycka det! En enkel Google-sökning hade gjort att jag kunnat ta reda på vad det finns för motorstorlekar, men faktum är att jag faktiskt inte bryr mig smile
Varför spinner du vidare på detta? Är det inte en onödig diskussion som inte leder någon vart? Du startade den och du vägrar avsluta den. Du verkar vara en riktigt grinig gubbe om jag ska vara helt ärlig.

Nepp lilla gubben, jag är Audi-ägare och det finns inget du kan göra åt saken smile

Eller så har man den kollen ändå vilka motoralternativ som påstått bilintresserad gällande vilka motoralternativ som funnits i en Corsa.
Det har dock sålts Vauxhall Corsa med 1.1 som modellbeteckning i GB.

Jag höll med i det tidigare inlägget att diskussionen borde avslutas, men du kanske missade att läsa det?
Fetade detta för att lättare påvisa det.

Jag lägger ned diskussionen med dig nu då du börjar gå mot personangrepp, vilket förmodligen sker för att du saknar relevanta argument för din sak.
Svarar du kommer jag alltså inte ge någon respons.

Ps, jag tror absolut inte att jag vet allt, däremot kan det för någon framstå på så vis när någon bättre påläst individs kunskaper jämförs med en tämligen mediokert kunnig individs dito inom ett visst ämne.
Däremot vet jag detta med bestämdhet: Att den registrerade ägaren är den juridiska ägaren på den lilla röda AUDIn, oavsett vad du inbillat dig.

Du tror inte man kan vara bilintresserad utan att veta vad det finns för motoralternativ i en Corsa alltså? Vilken planet är du från ens?
Det handlar inte om vem som vet mest. Du tycker jag är ignorant och barnslig för att jag inte följer lagarna till punkt och pricka, men som sagt så vet jag vad jag gjort och jag har VALT att göra det. Du väljer att göra det på ett annat sätt och det är helt okej, men vad du än försöker göra med denna diskussionen så fungerade det inte.

Senast redigerat av Cracksoup (31 oktober 2014)

Mazda 6 Sport 2.5 MZR "Gubben" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang