Söker två av mina ex bilar.

855RR
6 november 2014 · 52 Inlägg

Hej

Tänkte kolla om det är så att någon här inne har eller vet vem som har en svart Toyota Celica GT-FOUR från -89 lågmilad, såldes med 17" intergral A2 fälgar, bilen var i mycket fint skick då den såldes, reg nr som börjar på NSR?

Samt om det är någon här inne idag som äger eller vet vem som äger en Volvo 855R T-röd -97, har 19" Flatout five sommar fälgar, reg nummer börjar på HKM.?

Jag ju vart dom finns idag om jag går in via transportstyrelsen men vill mer veta om det är någon här inne som har dom, hade gärna sett hur dom ser ut idag.


Med vänlig hälsning C

Senast redigerat av 855RR (13 november 2014)

DiwraZ Konnässör/TaxiChaufför
6 november 2014 · 3 730 Inlägg

Trodde alla bilfolk kunde sina gamla regnummer hehe

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
855RR
6 november 2014 · 52 Inlägg

Klart jag kan dom gamla reg numren men jag tycker av hänsyn och respekt att jag inte behöver lägga upp hela här.

Borde räcka med en hint tänkte jag!

DiwraZ Konnässör/TaxiChaufför
6 november 2014 · 3 730 Inlägg

855RR skrev:
Klart jag kan dom gamla reg numren men jag tycker av hänsyn och respekt att jag inte behöver lägga upp hela här.

Borde räcka med en hint tänkte jag!

Jaha du tänker så. Du har sökt efter bilarna på garaget antar jag? Lättats är väl att slå nuvarande ägare en plingenling

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
855RR
6 november 2014 · 52 Inlägg

DiwraZ skrev:

855RR skrev:
Klart jag kan dom gamla reg numren men jag tycker av hänsyn och respekt att jag inte behöver lägga upp hela här.

Borde räcka med en hint tänkte jag!

Jaha du tänker så. Du har sökt efter bilarna på garaget antar jag? Lättats är väl att slå nuvarande ägare en plingenling

Javisst! Så tänker jag!

Jo jag har allt funderat på om jag ska göra det men tänkte att det e ju simpelt att kolla läget här först.

Har sökt å kollat men inte hittat nåt här inne.

Men det får visa sig, mer som en kul grej att kolla.

burnin_rubber
13 november 2014 · 220 Inlägg

855RR skrev:
Hej

Tänkte kolla om det är så att någon här inne har eller vet vem som har en svart Toyota Celica GT-FOUR från -89 lågmilad, såldes med 17" intergral A2 fälgar, bilen var i mycket fint skick då den såldes, reg nr som börjar på NS....?

Samt om det är någon här inne idag som äger eller vet vem som äger en Volvo 855R T-röd -97, har 19" Flatout five sommar fälgar, reg nummer börjar på HK....?

Jag ju vart dom finns idag om jag går in via transportstyrelsen men vill mer veta om det är någon här inne som har dom, hade gärna sett hur dom ser ut idag.


Med vänlig hälsning C

söker man hittar man säkert flera celicor med NS i början likaså hur månfa volvos som helst med HK.
Kan du inte speca reg numren bättre?

855RR
13 november 2014 · 52 Inlägg

burnin_rubber skrev:

855RR skrev:
Hej

Tänkte kolla om det är så att någon här inne har eller vet vem som har en svart Toyota Celica GT-FOUR från -89 lågmilad, såldes med 17" intergral A2 fälgar, bilen var i mycket fint skick då den såldes, reg nr som börjar på NS....?

Samt om det är någon här inne idag som äger eller vet vem som äger en Volvo 855R T-röd -97, har 19" Flatout five sommar fälgar, reg nummer börjar på HK....?

Jag ju vart dom finns idag om jag går in via transportstyrelsen men vill mer veta om det är någon här inne som har dom, hade gärna sett hur dom ser ut idag.


Med vänlig hälsning C

söker man hittar man säkert flera celicor med NS i början likaså hur månfa volvos som helst med HK.
Kan du inte speca reg numren bättre?

Hej!

ja det är klart att det har du nog rätt i! Ändrar det i mitt första inlägg.

Med vänlig hälsning Christian

Extrazz En 5a är Livet.
14 november 2014 · 2 005 Inlägg

ang 850'n så får du nog fråga på NordicR. Brukar finnas någon som vet lite om bilarna iaf.

Volvo 850 T-5R "T-Grön" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang