ska köra hem en obes bil idag!tips ja kan säga utifall ja blir stoppad?

bmx
26 maj 2007 · 7 100 Inlägg

aja,ska åka och hämta den nu,ni får väll se hur de gick sen:P
huj

Senast redigerat av bmx (26 maj 2007)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Android
26 maj 2007 · 892 Inlägg

Antar att det är lite sent, men nog borde ditt (ett?) försäkringsbolag kunna en-dags-försäkra bilen. Då har du iaf trafikförsäkring. Stannar polisen dig så kan du ju visa på det. Antagligen så tycker de inte om det, det finns ju en anledning till att man inte får åka obesiktigat, men kanske låter dig undslippa.

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
StiFf Wankel
26 maj 2007 · 1 080 Inlägg

bmx skrev:

twin_cam skrev:
Bara den är försäkrad så får du som sagt åka till och från besiktining eller verkstad. Elelr så ber du din farsa snällt att köra den obesiktigade bilen. Chansen brukar vara mindre att en som haft körkort längre får behålla det...

hmm,okej,men de är ju inte så roligt om dom tar hans kort heller,för han måste ha de för att kunna ta sej till jobbet och det:/

du blir inte av med kortet...jag blev stoppad med mazdan 3 gånger förra sommaren, bilen har inte gått igenom regbes så den var avställd och oskattad, men försäkrad..
fick 800 första gången, fick åka andra och 1200 tredje gången..
så så farligt är det inte

MDS Västerås
volvoX4Y
26 maj 2007 · 95 Inlägg

Stanna inte för någon. ta av skyltarna o GAZA

Se upp för väduren
bmx
26 maj 2007 · 7 100 Inlägg

kan ju säga att ja fick hem den nu inga problem:)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Sushikocken Sleeper
26 maj 2007 · 3 084 Inlägg

annars kan ju en kompis köra före på vägen sen finns det nått som kallas mobil telefon wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang