Vissa killar alltså....

Mack Forum- och sitemoderator
5 juni 2007 · 26 183 Inlägg

ironhead skrev:

AirOne skrev:

Ormfn skrev:
Ja det med kärlek är inte lätt asso.. En annan tillhör väl den "looser" kategorin, haft ett antal förhållanden där det varat kanske 1år för att sedan gå åt pipsvängen. Men trivs rätt bra ensammen, dock så saknar man ju väl nån att dela glädje o sorg med ibl.

Är nog så att man har rätt höga krav oxå, och inte vill träffa nå rötägg osv. Man springer inte direkt på krogen och raggar eller håller på med one night stands osv.


Men den stora kärleken kommer väl när den kommer.. Kan ju alltid hoppas åtminstone cool



Är nog lite hypat det där med svensonlivet oxå, känns som man är en konstig prick om man är som jag 32 singel utan barn osv när de flesta gamla kompisar har Volvo kombi, villa, barn och hund.


Men jag tycker d går bra ändå.. Man är väl lite motstävande oxå kanske roll



AirOne låter som en tråkig historia det där! Men hoppas det fixar sig för dig igen alla fall..

Aja. För mig ordnar det sig alltid. Rätt less bara på att alltid vara den som blir
bortvald..som att man deltar i nån robinson-såpa.

är man ingen kändis eller liknande så är det ju grymt svårt att hitta tjejer. men många tjejer är kräsna också

Njae men samtidigt, jag säger som Robert De Niro i "Heat". "- There's a flipcoin to that.."
Vänd på steken. Jag förstår lite grand varför en del...går efter utseendet. Jag säger inte alla - observera - men vissa gör det.
Det är ofta - enligt vad jag tror och sett - ofta man ser en vacker tjej med en för dem snygg kille. Antingen det eller en vacker tjej med en enligt dem kramgo kille som egentligen är nåt helt annat, och man själv undrar varför är dom ihop?
Jag är ingen som dömer eller nåt men det är ofta jag undrar varför vissa blir eller är ihop.
Kanske det är avundsjuka i grund och botten, ty avundsjuka jag har. Det går att medge.
Men faktum kvarstår att tjejer - en del - blir ihop med de man själv tycker har bensin i blodet och en bensintank till huvud. Kanske dom är kramgoa. Men varför visar dom det
då så sällan?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
ironhead volvoraggare
5 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Kettunen skrev:
Har aldrig direkt haft ett ( Seriöst lång förhållande )
Längsta var ca 1 år. Det är mycket för mig.
Men jag trodde vi 2 hade funnit varann men nej! Hon bedrog mig o stack en kväll efter vi grälat o snodde min plånbok på köpet, Men jag sket i att anmäla henne så slipper jag träffa henne mer.
Hände typ förrförra sommarn

sicket luder asså hoppas hon har fått guds vrede över sig som det heter

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
haxer Proljece?
5 juni 2007 · 1 464 Inlägg

så dryg denna tråden har blivit seriöst alltså.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
ironhead volvoraggare
5 juni 2007 · 4 776 Inlägg

haxer skrev:
så dryg denna tråden har blivit seriöst alltså.

kan tänkas ja var lite små dryg i från början

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Mack Forum- och sitemoderator
5 juni 2007 · 26 183 Inlägg

haxer skrev:
så dryg denna tråden har blivit seriöst alltså.

Haha.
Det hela handlar om att man bevisar att man sitter i samma båt så
ingen är ensam och sen utgår man därifrån.
Har man nått botten kan det inte gå sämre. Bara att arbeta sig upp smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
5 juni 2007 · 3 804 Inlägg

finns även en MASSA svin till tjejer ute i bilvärlden som bara är med killar med feta bilar just pga bilen o vill komma in i kretsen. Tragiskt men sant. skönt att man inte har så nice bil kanske smile


Bmw osv..
Bostrom RS
5 juni 2007 · 886 Inlägg

Alexiz skrev:
Kan inte riktigt förstå hur vissa av Er killar tänker egentligen?! Träffar en kille å tror att allt e toppen.. Får massa gulliga mess å allt e hur super mysigt som helst... sen när ni får va ni vill ha så försvinner ni! Utnyttjar henne till fullo för att hon e så genom snäll å försöker hjäper "dej" så mycket som det går för att sen skita i henne totalt...
Förstår ni inte hur en tjej mår om hon nu har fastnat för "dej" å ni bara totalt skiter i henne? Nu tror jag inte att alla killar e sådanna här det finns säkert guldkorn där ute i bilvärlden.. Trodde bara att en bil-kille skulle vara mer rädd om en tjej som hade samma intresse men uppenbarligen inte....hmm

Det är nog bara den killen. Nog e vissa tjejer kan vara likadan också...eller hur? smile

Focus RS
loudness
5 juni 2007 · 4 554 Inlägg

tråkigt när de blir så.. tycker med en del killar är svin hur dom kan med att bete sig som dom gör.. är väl själv inte helt oskyldig men väljer därför inte att ha tjej just nu för jag inte skulle hinna med endå

move
5 juni 2007 · 2 Inlägg

ps. alla bil-killar är verkligen inte svin, för att faktiskt sätta lite ljus på er också.. d.s.......


mvh Jossan smile

Icevit V70 -07, 2.4D, uppdraget, jossan och tpc-stripad (numera skrotbil)
Icevit V70II -08, 2,4D, Uppdraget och Jossan-stripad..
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
5 juni 2007 · 1 852 Inlägg

Alexiz skrev:
Kan inte riktigt förstå hur vissa av Er killar tänker egentligen?! Träffar en kille å tror att allt e toppen.. Får massa gulliga mess å allt e hur super mysigt som helst... sen när ni får va ni vill ha så försvinner ni! Utnyttjar henne till fullo för att hon e så genom snäll å försöker hjäper "dej" så mycket som det går för att sen skita i henne totalt...
Förstår ni inte hur en tjej mår om hon nu har fastnat för "dej" å ni bara totalt skiter i henne? Nu tror jag inte att alla killar e sådanna här det finns säkert guldkorn där ute i bilvärlden.. Trodde bara att en bil-kille skulle vara mer rädd om en tjej som hade samma intresse men uppenbarligen inte....hmm

kan bara säga en sak, man vill ALLTID ha det man inte har... sen är det ju som så att svin kan alla vara, killar som tjejer. bara hoppas på att man inte träffar på dom.

man lever bara en gång så lev väl!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang