Världsrekord eller sverigerekord

Saabo
7 juni 2007 · 224 Inlägg

skulle vara coolt om garaget har en tråd med mest illägg i hela sverige/världen.
kanske detta kan bli de tongue

Någon som vet eller har en gissning på hur många inlägg det fins på den tråden med flest inlägg? tongue

Alla kan skriva även ni som bara läser tongue vad som helst, eller gissa på hur många inlägg det kommer bli på denna innan det slutas skriva.. kanske kan satsa pengar å den som är närmast vinner big_smile

Lycka till wink

Snurrigt...
MrTobias
7 juni 2007 · 1 297 Inlägg

spam med andra ord.. tror att tråden kommer låsas rätt så fort smile finns några på den här sidan som skriver massa meningslösa inlägg för att få "mer" inlägg.. dom skulle nog slå sverigerekord på en dag smile

Saabo
7 juni 2007 · 224 Inlägg

MrTobias skrev:
spam med andra ord.. tror att tråden kommer låsas rätt så fort smile finns några på den här sidan som skriver massa meningslösa inlägg för att få "mer" inlägg.. dom skulle nog slå sverigerekord på en dag smile

Hehe ok. Så sådana trådar är ogillade tongue haha
Sitter å hare trisst på jobbet tongue så ja försöker fördriva tiden när ja jobbar natt tongue haha

Snurrigt...
dusty Living in the fastlane
7 juni 2007 · 2 616 Inlägg

hehe tanken var ju god iallafall wink

MilleN
7 juni 2007 · 9 108 Inlägg

Saabo skrev:
Alla kan skriva även ni som bara läser tongue vad som helst, eller gissa på hur många inlägg det kommer bli på denna innan det slutas skriva.. kanske kan satsa pengar å den som är närmast vinner big_smile

Lycka till wink

Jag satsar på 5 inlägg, vad vinner jag? cool

Flashbacks Knutby-tråd (som blivit uppdelad pga FÖR många inlägg) har över 70.000 inlägg, jag talar nog för alla här när jag tycker det vore jobbigt.

Toklåser wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang