Biltema bromsok

Dymek
9 juni 2007 · 393 Inlägg

En fråga är biltemas bromsok nå sämre än någonannas bromsok xep mekonomen eller micro ???

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
Manne Jajjemen!
9 juni 2007 · 1 512 Inlägg

Är de till 850in? Isåfall skulle ja nog lägga några extra kronor å köpa från mekonomen.

Vissa grejer går att köpa på biltema men de är inte värt att pruta på nåt så viktigt som bromsarna.. enligt mig iaf smile

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
klimpan
9 juni 2007 · 2 600 Inlägg

jag håller me manne=)

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Dymek
9 juni 2007 · 393 Inlägg

japp de e åt 850 ja de har du rätt i tänkte så ja mä men man kan ju alltid fråga.. Tack!

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
DasAuto
9 juni 2007 · 2 751 Inlägg

Men hur vet ni att biltemas ok e dåliga för att dom kostar ca 100kr mindre?

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
Vitamin
9 juni 2007 · 719 Inlägg

Biltemas bromsok är nya, Köper du på volvo för 1300kr eller vad dom kostar får du utbytes.
Jag tycker biltemas är helt okej och fungerar riktigt bra. dom kostar ju 399 eller 499. Köp bara inte biltemas bromsbelägg smile

Manne Jajjemen!
9 juni 2007 · 1 512 Inlägg

n0b0dy_ skrev:
Men hur vet ni att biltemas ok e dåliga för att dom kostar ca 100kr mindre?

Det vet ja inte.. sa inte att ja visste de heller wink

Men däremot vet ja att de finns mkt B-grejer på biltema..(vill du ha exempel?) och bromsar är ju nåt som ska vara tillförlitligt.
Men de kan ju mycket väl vara så att dom har bra bromsok, de säger ja inte emot.
Men jag skulle inte chansa.


Tillförlitligt VS Biltema.. hmmm roll njaa

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
klimpan
9 juni 2007 · 2 600 Inlägg

låna din tråd lite bara=) jag undra om det finns bromsskivor till scorpio på biltema och om dom är något att ha ?

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Dymek
9 juni 2007 · 393 Inlägg

jo de fins kolla på www.biltema.se där har dom de men du har ju www.bromsmannen.se mä han ska ha jävligt bra skivor...

klimpan skrev:
låna din tråd lite bara=) jag undra om det finns bromsskivor till scorpio på biltema och om dom är något att ha ?

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
klimpan
9 juni 2007 · 2 600 Inlägg

tack(:

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
10 juni 2007 · 1 660 Inlägg

Har köpt både ok o klossar på biltema (850). Inga racingprylar direkt, men funkar gör det.

nixon89 klabbarpan
10 juni 2007 · 3 041 Inlägg

GT90 skrev:
Har köpt både ok o klossar på biltema (850). Inga racingprylar direkt, men funkar gör det.

yes dom funkar prima, som du säger inga racing prylar, men duger för en vanlig svensson.

Volvo V70 "Blöjexpressen" (2006)
Volvo 940 T5 "Tss racing" (1991)
_Palmen
10 juni 2007 · 306 Inlägg

Jag handlar mycket på biltema mycket bra saker och några dåliga saker. Men bromsar köper jag inte där. dom måsta man lite på att dom funkar. Det gör dom säkert men det känns bättre att köpa lite dyrare.

Klossarna hade en jobbarkompis och dom bytte han 3-4ggr på samma tid han bytte 1gång av lite kändare märke. samma pris och mycket mer jobb.

En motor utan överladdning suger.
www.madracing.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang