Bra lackerare i Trollhättan?

Macky
2 december 2007 · 2 Inlägg

tips på bra lackering i trollhättan. vad kostar de att lackera? allt ifrån en vinge kanske en kofångare....?

j0haN88
3 december 2007 · 102 Inlägg

Macky skrev:
tips på bra lackering i trollhättan. vad kostar de att lackera? allt ifrån en vinge kanske en kofångare....?

ligger ju en lakerare bakom fordons lokalerna på EFC skolan uppe vid kronogården .....vet inte vad det kostar å så men .. där finns det en iaf ..typ mittimot bently handlarn ...

MilleN
3 december 2007 · 9 108 Inlägg

j0haN88 skrev:
ligger ju en lakerare bakom fordons lokalerna på EFC skolan uppe vid kronogården .....vet inte vad det kostar å så men .. där finns det en iaf ..typ mittimot bently handlarn ...

Trollack heter det nu ja, riktigt bra killar som öppnat nytt i dom lokalerna wink Ligger på Håjum, området mitt emot kyrkogården. Bara att åka dit och höra vad dom vill ha. Mycket beror nog på färgen, det är dyrt i omkostnader att köpa bara någon liter.

TSL Glidare
3 december 2007 · 21 Inlägg

Mitt emot Lidl, bakom Bike om ja inte minns alldeles för fel så ligger det en liten lackfirma som kompisen hade inne sin bil hos... Hör med Bringy!

Bjork OEM <3
4 december 2007 · 6 957 Inlägg

TSL skrev:
Mitt emot Lidl, bakom Bike om ja inte minns alldeles för fel så ligger det en liten lackfirma som kompisen hade inne sin bil hos... Hör med Bringy!

Finns väl inget Lidl vid Bike?
Men området vid namn "Håjum" ligger brevid Lidl, kommer du från city så kommer området
innan Lidl, fordon ligger ju b.la. där.

Har oxå hört att Trolllack är bra!

Priset är ju beroende på va som ska lackas, min kofångare och högra sidokjol ska
på lack nästa vecka (v.50) men de tog ja på försäkringen! dom räkna med reparation
slip, grund å allt de där så skulle de kosta drygt 4k...detta var på Saab!

OEM <3
Spindeln_Gbg
25 februari 2008 · 155 Inlägg

Det är mina polare som äger Troll lack (Nicke & (Lillen - Micke)
Det ligger på vänster sida om håjums kyrkogård (om du kommer ifrån centrum vill säga)
AMU - Fordonsteknik låg där förrut fast lite längre ner på gatan
Dom är seriösa & mycket duktiga (kan varmt rekomendera dom)
Skall själv skicka min 900turbo på hel lack där senare i vår

OBS. dom gör allting på bilen

www.trollack.se

Mvh  Micke i götet

Jag har hellre AIDS än kör Volvo
Saab 900 "Talladega" (1997)
racerwagon
22 februari 2017 · 429 Inlägg

Väcker denna tråden igen.
Skulle behöva lacka en vinge.
Vad har ni får tips i trollhätteområdet?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang