Nu tog de slut efter nästan 4 år tillsammans :(

Toypon
19 juni 2007 · 98 Inlägg

Outlaw skrev:
Får verkligen beklaga...

Samma sak råkade jag utför nu för några dagar sedan! Vi bor ju ihop och har hundar så det är lite komplicerat..Allt känns hopplöst.. Hoppas att du kryar på dig..

Mvh A

Hoppas det löser sig för dig med med hundarna och allt! Vi löste det med delad vårdnad.. sen flyttade hon till Umeå och då är det inte så lätt med det längre... Men man överlever det med!

Widowmaker
19 juni 2007 · 1 112 Inlägg

Vad var det som hände? Tappa hon gnistan eller var det annat som hände? Att du inte känner för något just nu e naturligt, har vart där jag med! Oo du inte vill göra något å allt känns tråkigt så gör inget. Sov i en vecka eller så och smält alltihop å sen hittar du på något me dina polare.   Tjejer kommer å går men polare består.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
dusty Living in the fastlane
19 juni 2007 · 2 616 Inlägg

vet precis hur det känns riktigt trist när sånt händer sad jag har precis nyligen börjat komma förbi de nu lagom till sommaren. det löser sig smile tiden läker alla sår wink

E30Tompa Rörpulare
19 juni 2007 · 1 453 Inlägg

Vill tacka alla! känns faktist bättre.. E bara de att när ja såg henne för första ggn i 6:an så bara visste ja att den där tjejen ska ja ha, och de fick ja och de har vart de bästa som har hänt mej, Utan henne vet ja inte vart ja skulle vara ida för hon har hjälpt mej genom så mkt me mina problem.. hon älskar fortfarande mej, men halva henne vill gå vidare men andra halvan vill vara kvar sad Men vi får väl se kanske upptäcker hon fram över att ja va en riktigt toppen kille och så som hon säger nu.. hon e ju trots allt min bäste vän och ja vill absolut fortsätta att se henne och dessamma för henne hon har lovat att ringa och säga gonatt varje kväll framöver, sånt man tog för givet men e så underbart.. Dom säger att man inte vet va man har innan man förlorar de, Men saken e den att de har ja vetat hela tiden... Fan e så jävla ledsen nu att ja inte pallar me längre.. ska gå och försöka sova en stund, Men tack återigen för alla tips och vänliga ord Mvh Tommy

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
ironhead volvoraggare
19 juni 2007 · 4 776 Inlägg

sånt där suger asså men jag tror hon kommer hitta tillbaka till dig. hon kanske vill vara för sig själv ett tag. ge henne lite tid bara så ska du se att hon ringer och vill ha dig igen.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
haxer Proljece?
19 juni 2007 · 1 464 Inlägg

nissan 200sx skrev:
Hej behöver skriva av mej lite nu när ja och min älskade föredetta flickvän nyss gjort slut sad vi hade 3 år och 11 månaders glädje och kärlek.. Men nu ville hon gå vidare sad vi vart tillsammans när vi 15 efter en första gångs uppehåll och de höll tills nu.. vi e ju bara 19 men ja älskar henne så inåt helvete mkt... Vet inte riktigt vart ja ska ta vägen allt tom projekten me nissanen känns helt hopplöst.. ja skulle tom kunna sälja allt för att bara få bli nämd pojkvänn från henne:( fyfan va allt e värdelöst utan henne! Hon va den ja ville ha för evigt sad

Kommer kännas bättre sen. Låter kanske hårt men du är inte ensam om sådant sad

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Kanelbullen
19 juni 2007 · 1 722 Inlägg

Skönt att vara singel wink

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Widowmaker
19 juni 2007 · 1 112 Inlägg

Hade jag varit i denna sitsen idag så vore det sista jag ville att hon ringer å säger godnatt. Skulle bara göra mer ont då ju. När e det slut så e det, sånna saker burkar jag tillföra i min bok av avslutade kapitel i livet. E det slut så e det. man får försöka se framåt och inte riva upp sår som håller på att läka. att riva upp ett gammalt sår gör oftast mer ont än att få ett nytt.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
19 juni 2007 · 2 258 Inlägg

Åh vad jobbigt! Men som redan har sagts, hur konstigt det än kan verka finns det en mening med det som sker. Även om den tycks omöjlig att hitta.

För att komma vidare och kanske slippa älta så mycket kanske du ska försöka bryta dina vanor och ändra lite rutiner. Fortsätter du som vanligt kommer du sitta där och tänka "där brukade hon sitta, här skulle vi si och där tänkte vi så..."

Kanske skaffa någon ny hobby där du träffar människor som inte NI umgåtts med tillsammans, utan där det bara är DU som är med. Dyk, cykla, skjut, rid, vad vet jag?! Bara en tanke från min sida.

Jag VET också att det går över (jag är gammal nog att ha varit med om situationer där man känner att man bara inte vill fortsätta längre, men märkligt nog kommer man igenom de jävligaste saker på något vis!) och jag hoppas verkligen du hittar din väg. Känner du att du är på väg att tappa taget fullständigt, skriv här, åk och sätt dig hos någon polare eller så, men låt inga mörka tankar få fäste och gräv ner dig i dem. Se till att ha kontakt med människor om du känner att du är på väg åt "fel håll". Ofta behöver man bara perspektiv på tillvaron för att komma vidare igen.

Hoppas du hittar lusten och framtidstron igen!

Kram // Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Josse
19 juni 2007 · 38 Inlägg

Hoppas att allt löser sig för dig.
Passa på att göra allting som du tycker är roligt, umgås med dina riktiga vänner, åk iväg och ha skoj med dom, fixa lite med bilen.
Det är när man är själv som man tänker mest.
Självklart tänker man och saknar personen fast man har andra runt omkring sig.
Men man slipper iaf känna sig ensam.
Vet precis hur det känns när man har varit tillsammans så länge, man bygger upp allting tillsammans, och helt plötsligt är allt borta..bara sådär på en dag..

Hoppas att du mår lite bättre med tiden och att allting löser sig för dig.

Sköt om dig / Josse

E30Tompa Rörpulare
19 juni 2007 · 1 453 Inlägg

Tack för de omtänksamma tankarna sad ska sova nu så hörs vi...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Ena Colaberoende
19 juni 2007 · 1 219 Inlägg

Varit där också. Mådde riktigt dåligt och vart är alla som igentligen borde ställa upp som polare när man behöver dom.

4,5 år höll mitt och jag var på väg långt ner. Trodde jag skulle behöva uppsöka en psykolog pg.a allt.

att snacka av sig med andra är det bästa som finns och jag tog bloggen som hjälp här på garaget och fick genast mycket svar och kommentarer.

ska skriva ett nytt blogginlägg faktiskt.

Tjejen som jag var knäckt över då är nämligen tillbaka i mitt liv igen och vi har det bättre än någonsin. En av orsakerna är mitt bilintresse (ler).

Jag hoppas allt löser sig för dig och hjälp att snacka av sig finns på garaget.

Mvh. Ena

CoSmoZ 2lateuloose
19 juni 2007 · 543 Inlägg

4år .. ja jag är nog i din sits jag me! så äntligen kan bilen få den tid hon vill ha!..
faan hon kostar mer en en flickvän!,, hmm men tjatar desto mindre wink

& som alltid! sverige är ett av världens tätaste land när det gäler söta tjejer!
så chansen finns nog där att du hittar nått annat mysigt tillslut

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
TessGTI Mest i vägen.
19 juni 2007 · 205 Inlägg

Usch jag förstår hur du känner dig! För 3 år sedan upptäckte jag att mitt ex var otrogen och vi hade då varit tillsammans i 2,5 år. Det var som om någon slagit mig i ansiktet med knuten näve. Det gör riktigt ont när ett förhållande tar slut och man vet inte hur man ska orka gå vidare. Men tillåt dig själv att vara ledsen! Min största fråga jag hade när det var som mörkast var hur man ska kunna hitta någon bättre? Man hade ju redan den bästa!

Nu 3 år senare så är jag sambo med världens underbaraste, och det finns ingenting som skulle få mig att vilja byta tillbaka. Så allting löser sig till slut, det tar bara lite tid!

Enda vägen när man nått botten är uppåt... wink

E30Tompa Rörpulare
20 juni 2007 · 1 453 Inlägg

Fan kan inte äns sova sad Trodde vi hade de så jävla bra inge bråk underbara stunder.. och så kmr de som en 18hjulare rakt i bröstet... Så de e inte att vi har haft de dåligt bara att hon vill gå vidare..Hade kankse tom mått bättre om de vart så att man insåg genom massa bråk och så att de inte funkar sad men nu e de så att vi har haft den jätte bra... kmr bara som en jävla chock sad Så nu sitter man här i minnenas värld.. Fan va de här suger....

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Racing_
20 juni 2007 · 228 Inlägg

De kommer ordna sig grabben ! smile .. Efter någon vecka börjar det kännas skapligt... vet att det inte känns så nu.. men det blir bättre.. tro mig smile

Man schulle kansche scjhöpa sig en schaab ;)
E30Tompa Rörpulare
20 juni 2007 · 1 453 Inlägg

RouziMotorsport skrev:

nissan 200sx skrev:
Hej behöver skriva av mej lite nu när ja och min älskade föredetta flickvän nyss gjort slut sad vi hade 3 år och 11 månaders glädje och kärlek.. Men nu ville hon gå vidare sad vi vart tillsammans när vi 15 efter en första gångs uppehåll och de höll tills nu.. vi e ju bara 19 men ja älskar henne så inåt helvete mkt... Vet inte riktigt vart ja ska ta vägen allt tom projekten me nissanen känns helt hopplöst.. ja skulle tom kunna sälja allt för att bara få bli nämd pojkvänn från henne:( fyfan va allt e värdelöst utan henne! Hon va den ja ville ha för evigt sad

hon kommer tillbaka...dt gjorde min brud efter att vi va ihop i 2 år så dumpade hon mig.. sedan insåg hon att det inte fanns någon annan o efter 1 år uppehåll ville hon ha tillbaka mig..

o nu har det hålit i 2 år big_smile
tjejer är sånna..när dem vet vad dem har så sticker dem!

Mm kan ju hoppas att de blir såsad har hänt en ggn efter 2 år vi gjorde slut sen km hon tillbaka så höll de nu i 4 år.. man kan ju hoppas att de bara e nånting som flugit i henne sad

Senast redigerat av nissan 200sx (20 juni 2007)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
20 juni 2007 · 4 190 Inlägg

Känner mig liten just nu.. jag är 17 år snart om 4 dagar och jag har älskat en tjej och det är fanimej på riktigt min första riktiga kärlek och det höll ja precis 1½ år och de kom som en chock för mig med..fast ditt förhållande höll längre i oförsig.. jag var dum i huvet efteråt, ville bara lägga mig i sängen och dö, orkade inte gå till skolan, ville bara almänt dö.. men då insåg jag att mina vänner stöttade mig och jag var med dem på helgerna och jag trivdes, fick mer kompisar och livet fortsatte fasten jag tänkte på henne ibland, sen köpte jag min bil och det är min syssla istället för att bli stupfull varje helg och förstöra sitt liv, det hjälper mycket att  prata med folk som du skrev smile 

Och nu insåg jag hur däppig jag var och ville bara ha henne och hur dum jag var, man tog bara på sig att hon gjort slut och att de va fel på en själv.. men de är inge fel på mig.. men de du ska veta är att det finns andra tjejr där ute ovh vänner finns det oxå smile..

Men nu har jag kommit över Mitt ex och träffat en ny underbar tjej smile
Så du ska inte skita i allt.. för det finns fortfarande kvar vänner och en massa annat folk  som tex här på Garaget som vill att du ska ha det bäst..

Jag vet att det är svårt. Men det Går! så du ska definitivft inte ge upp smile
mvh kimpa

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang