Ungdomsgäng torterade 12-årig flicka!

Virtual_Blå
29 juni 2007 · 145 Inlägg

inför dödsstraff!!!

fordelvis Ford Racing
29 juni 2007 · 479 Inlägg

Fyfan!!!!!!!!....... helt sjukt....!!!

Ja Just!
Muz Wallraff
29 juni 2007 · 319 Inlägg

Herregud

Mäki Långsam Perfektionist
29 juni 2007 · 4 800 Inlägg

Varför blir jag inte förvånad? sad I närmsta affären till mig kan man se 9 åriga barn stå å skrika och försöka stjäla pengar av pensionärer så att dom kan köpa godis. Jag blir så jävla förbannad när jag ser sånt. Jag brukar inte vara tyst när jag ser sånt heller. Hoppas att fler människor tar mod till sig och går emellan. Men det är ju knappt att lärarna gör det heller...

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
OverBoosted AUTOBAHNRASER
29 juni 2007 · 3 804 Inlägg

12år bara barnet ju hmm Tänk om nått sånt skulle hända nån nära till mig vill tänka på vad jag skulle göra då. Man blir nästan tårögd när man läser detta ett barn lixom hmm


Bmw osv..
twin_cam Smålänning
29 juni 2007 · 7 877 Inlägg

Mäki skrev:
Varför blir jag inte förvånad? sad I närmsta affären till mig kan man se 9 åriga barn stå å skrika och försöka stjäla pengar av pensionärer så att dom kan köpa godis. Jag blir så jävla förbannad när jag ser sånt. Jag brukar inte vara tyst när jag ser sånt heller. Hoppas att fler människor tar mod till sig och går emellan. Men det är ju knappt att lärarna gör det heller...

Lärare får inte. Var en lärare här nere, hon högg tag i armen och ruskade lite försiktigt, sen blev hon av med jobbet p.g.a misshandel...

Tänk vad som hänt egentligen. Många av oss här är födda på 80-talet, men om oss har det sällan vart såna artiklar.

Vet inte om det har att göra med ett annat sätt att uppfostra. Lärare får inte säga ifrån, barnen kan inte straffas, föräldrarna skämmer bort ungarna, och gör dom nåt så betalar föräldrarna och ler...

Hur många förutom jag tycker att lärare borde få använda lite mer våld ån bara munnen för att stoppa bråk? t.ex hugga tag i armarna och dra dom därifrån...

Sen att ingen går emellan är ju bara beklagligt och sorgligt.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
hedley Saaboholic
29 juni 2007 · 3 129 Inlägg

ska uppåt i landet i juli och hälsa på lite släktingar osv..om det skulle visa sig att dom vet vilka det var (bor ca 2mil därifrån) så jävlar säger jag om dom som gjorde detta visar sig då äre bäst att dom kan springa.

grr blir så sjukt förbannad så det finns inte!mad

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Muttley
29 juni 2007 ·

jag var med om liknande utanför mitt hus jag bodde i mitt emot så stod två killar och sparkade en ensam rädd kille i huvudet, jag såg detta genom fönstret och gissa vad? jag bara for ut och särade på dem. de var i typ 15-16 års åldern..

en jag känner blev riven med nycklar på sina armar samtidigt som han blev fasthållen i skolan, hans mamma fick åka hem till deras föräldrar och visa såren (pappan fick inte följa med för han är farlig när de rör hans son)  lärarna brydde sig knappt om de..

varje gång jag ser något som har med misshandel och göra när de gäller barn så griper jag in så fort jag vet att de inte är fara för mig själv annars ringer jag snuten..

Squadron
29 juni 2007 · 1 833 Inlägg

Gah! Blir så förbband av sådan här läsning, sammhället går åt helvete.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
E30Tompa Rörpulare
29 juni 2007 · 1 453 Inlägg

Skulle nog inte stanna vid ett övergångsställe om man såg dom börja gå över....

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
hasse83
29 juni 2007 · 168 Inlägg

nissan 200sx skrev:
Skulle nog inte stanna vid ett övergångsställe om man såg dom börja gå över....

Första bil posten i tråden (fniss) Sorry.

Det är sorgligt som f-n och se.
OM det är exakt så det gick till.
Notera att 12 åriga tjejer i dagens samhälle försöker agera 25 åriga topp brudar. papper i bhn märkesjeans som sitter långt ner det går etc. Typical pre 14is Mc Donken chic som syns varje förb. helg i staden

Troligen har hon gjort något jävelskap för detta.
DET gör det inte ett dugg mer rätt dock ta mig inte för det. Men vem fan har inte smällt en jävel i huvet när dem försökt/gjort detsamma?

det SJUKASTE i scenariot är lillpitten till kille som står filmar för helvete.
Det läser man ju om VARJE dag. allting filmas med fkin kameror. det är dessa helvetes mobiler som gör det "cool" ha sån här skit. nej vi bränner bruden och lägger på youtube t.ex

Nej man blir nästan tårögd(efter hela 1.5 öl)

Mvh

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang