sjunker bilförsäkringen något om man installerar larm?

DanneDynamit
7 juli 2007 · 302 Inlägg

jo ja undrar om man tjänar nåt på att installera ett larm förutom att de kan skrämma bort tjuv packet då smile

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
Lady_Milla Alecci's fästmö
7 juli 2007 · 708 Inlägg

de ha hjälpt hos mig iaf....å om man ha den i garage sjunker de med så...ju mer skyddad bilen e ju mer sjunker de....dock inte om du sätter rottisar runt om tongue

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
DanneDynamit
7 juli 2007 · 302 Inlägg

mm om man ändå hade haft ett garage , jag får kolla me försbolaget om de lönar sig kostar väl en del med ett godkänt larm antar jag. nja rottisar vete fan då blir ja la uppäten själv tongue smile

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
beemern .......
7 juli 2007 · 2 655 Inlägg

DanneDynamit skrev:
mm om man ändå hade haft ett garage , jag får kolla me försbolaget om de lönar sig kostar väl en del med ett godkänt larm antar jag. nja rottisar vete fan då blir ja la uppäten själv tongue smile

brl vet ja här monterar ju larm me knack sensor, huv å bagagelucke sensor åså dörrar från 3500kr och uppåt beroände på bil och sånt...

DanneDynamit
7 juli 2007 · 302 Inlägg

de va ju inte så saftigt får tänka på de

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
Lady_Milla Alecci's fästmö
7 juli 2007 · 708 Inlägg

DanneDynamit skrev:
mm om man ändå hade haft ett garage , jag får kolla me försbolaget om de lönar sig kostar väl en del med ett godkänt larm antar jag. nja rottisar vete fan då blir ja la uppäten själv tongue smile

haha ja såna där går inte att lita på ta dobber istället cool tongue hm mja min står ju inte heller i garage mend e vet ju inte dom tongue  den står bara där om föräldrana e bortresta haha...men larmet tar ner en del men de bero på vilken försäkring man ha smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Erick
7 juli 2007 · 4 767 Inlägg

Ofta får du en lägre eller ingen självrisk om du har larm. Är du rädd om din bil så installerar du omgående larm i den!

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang