Krocka aldrig med en ny bil om du bara har halvförsäkring.

_deki_
8 juli 2007 · 281 Inlägg

hehe jadu firetraxx  om du inte vill ha begagnade delar..för du är tydligen för fin för det..så e det bara att punga ut de pengar som behövs..eftersom man tydligen inte har råd att försäkra bilen men o andra sidan är man alldeles för fin för att fixa den med begagnat.

var den försäkrad överhuvudtrage? För du vet väl att om bilen står på din pappa så är det bara att betala en liten extra summa så gäller den för andra med.

/Deki
FireTraXX DFFL
8 juli 2007 · 9 020 Inlägg

_deki_ skrev:
hehe jadu firetraxx  om du inte vill ha begagnade delar..för du är tydligen för fin för det..så e det bara att punga ut de pengar som behövs..eftersom man tydligen inte har råd att försäkra bilen men o andra sidan är man alldeles för fin för att fixa den med begagnat.

var den försäkrad överhuvudtrage? För du vet väl att om bilen står på din pappa så är det bara att betala en liten extra summa så gäller den för andra med.

LÄS TRÅDEN FFS.
Ok, man kan väl säga att jag är "för fin" för begagnade delar eftersom att jag inte vill köpa det.
Jag har råd att försäkra bilen på mig själv, men vill inte.
Ja, den var försäkrad.
Det var inte "under 24" försäkring, LÄS TRÅDEN...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
_deki_
8 juli 2007 · 281 Inlägg

aa men varför var det inte under 24 försäkring??...Lite dumt om det e du nu som kör den eller tycker du inte de?

/Deki
FireTraXX DFFL
8 juli 2007 · 9 020 Inlägg

_deki_ skrev:
aa men varför var det inte under 24 försäkring??...Lite dumt om det e du nu som kör den eller tycker du inte de?

Jag menade att det var ingen sån försäkring som inte tillåter folk under 24 att köra den.
WTF LÄS TRÅDEN INNAN DU SKRIVER.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
_deki_
8 juli 2007 · 281 Inlägg

vadå var ingen...det finns ju hos alla försäkringsbolag. vad snackar du om?

/Deki
FireTraXX DFFL
8 juli 2007 · 9 020 Inlägg

_deki_ skrev:
vadå var ingen...det finns ju hos alla försäkringsbolag. vad snackar du om?

Har du suttit och andats avgaser eller?
Folk under 24 får lov att köra min bil.
Det var ingen försäkring som hindrade folk under 24 att köra den.
Tyvärr kan jag inte skriva sakta, men läs sakta så förstår du nog.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
_deki_
8 juli 2007 · 281 Inlägg

varför betalar dom inte kostnaderna då??

/Deki
FireTraXX DFFL
8 juli 2007 · 9 020 Inlägg

_deki_ skrev:
varför betalar dom inte kostnaderna då??

Suck...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
_deki_
8 juli 2007 · 281 Inlägg

ahh nu har jag läst..haha..den ahde inte börjat gälla än..ahh surt fasen...de ba sälja bilen o köpa en ny....en CLK ;D;D

/Deki
FireTraXX DFFL
8 juli 2007 · 9 020 Inlägg

BMW 330 E46

Tänkte touring först, men funderar på Coupé nu.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
VictorW Medlem 34530
8 juli 2007 · 908 Inlägg

FireTraXX skrev:

_deki_ skrev:
varför betalar dom inte kostnaderna då??

Suck...

lol lol lol lol

Nu tycker jag faktiskt lite synd om dig FireTraXX, tråkigt med folk som inte kan läsa hela tråden innan de har en åsikt.

Köp din BMW och hoppas allt blir bra sen wink

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
_deki_
8 juli 2007 · 281 Inlägg

aaa red lady.....vad söttt

/Deki
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang