Snuten gör det igen!

camaro67 Meister
23 juli 2007 · 6 763 Inlägg

Skit kul att folk åker av vägen.. Om det hade vart någon här på forumet som hade kört av vägen så hade alla vart jätte trevliga och fårgat hur de gick.. Nu var de poliser som åkte av vägen och då var de plötsligt skitkul.

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
kwansa Hmm, vet inte?
23 juli 2007 · 1 775 Inlägg

camaro67 skrev:
Skit kul att folk åker av vägen.. Om det hade vart någon här på forumet som hade kört av vägen så hade alla vart jätte trevliga och fårgat hur de gick.. Nu var de poliser som åkte av vägen och då var de plötsligt skitkul.

Precis, men nu vet vi hur det gick. smile plus att dem får en ny bil innom en månad ,4säkerligen helt gratis.

"De två polismännen fördes till sjukhus för kontroll, men ingen av dem hade skadats."

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.
blacken
23 juli 2007 ·

"högmod går före fall". dom är inte så kompetenta som dom utger sig för att vara.   Men man ska nog inte trakka dom för mycket,  för dom är inte bättre än vad deras utbildning och personliga kompetens medger.

BamZe84
24 juli 2007 ·

Det är en jävla trafikfara att släppa ut polisen på gatorna, låt dem få ett par skor, och ut o jaga mördare,våldtäcktsmän och kvinnomisshandlare än o jagar fortkörar, fyfan för svenska polisen!

Merclone Leg. Spådam
24 juli 2007 · 816 Inlägg

Undrar vilken summa som blir lägst på denna tråd, mognadsgraden eller IQ:n...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Malmoe SSS -12
24 juli 2007 · 3 217 Inlägg

Vadå, dom hade XC70... Knappt någon skada skedd! big_smile De trodde väl att de kunde tänja lite extra på gränserna, ta en genväg! Eller något sånt...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
SpEeDGiRL
24 juli 2007 · 15 Inlägg

Rattfulla, drogpåverade & körkortslösa kör alltså bättre än polisen!
Fantastiskt!

Aydin Avstängd
24 juli 2007 · 76 Inlägg

så kan det gå, kan man inte köra så kan man inte köra trotts att dem visar sig på banorna och leker schumacher och bokar banan som vi skatte betalare för betala för deras nöje.
Tycker dock inte synd om dem med tanke på att dem får utbildningar sedan om dem får vattenplaning så what shit happens.
Synd att VI vill säga skattebetalare ska få stå för kostnaden för repparationer och deras sjukskrivning efter det inträffade.

Aydin Avstängd
24 juli 2007 · 76 Inlägg

Merclone skrev:
Undrar vilken summa som blir lägst på denna tråd, mognadsgraden eller IQ:n...

Hmm efter att ha set din avatar och det som står skrivet sidan om ditt namn får det mig att fundera lite mer på din fråga.

dbjanoz
24 juli 2007 · 1 785 Inlägg

Nästa gång kör de väl ihjäl någon! En polis är dock inte = med en annan polis. Finns bättre och sämre.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Aydin Avstängd
24 juli 2007 · 76 Inlägg

Hade du set det jag såg för några år sen här i malmö då hade du hållt dig inomhus.
Det var en biljakt i malmö för par år sedan som många poliser deltog i.
Några av poliserna överskattade sina förmågor och började köra in på motsatta filen på salleruppsvägen vid Värnhemstorget och 2 av polis bilarna lyckades ta mig köra på 2 andra helt oskyldiga traffikanter som visstades på just den aktuella gatan.
Ett av bilarna var en cprilans ny Audi A3 som hade knappt rullat på väggarna, minns damen som ägde bilen hur hysterisk hon var.
Hon skrek på dem så det hette dygga :-) frågade om dessa var inte riktigt kloka som körde som dem körde och att dem hade kvaddat hennes nya bil.
Klippet hadde han som kallar sig för "NEWSHUNTER" på sin webbsida som är ---------->http://www.newshunter.se/
Tror den omtalade biljakten är över och snuten har nu grippit tjuven se på klippen på hanns sida.

Mr_Jetta Yamaha R1 Turbo ;)
24 juli 2007 · 255 Inlägg

Majzzen skrev:
Nu börjar man ju undra hur dom är tränade att köra, om dom tränar överhuvutaget..

Poliser kan köra när det väl gäller (inte alla kanske), såg en polisbil i norrköping som jagade någon dåre , polisen åkte verkligen i breställ runt i en rondell , även fast den "laglöse" hade bättre bil så hade han inte en chans mot polisen i deras V70

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang