vem har vart i mit garage

2HOT4U
27 juli 2007 · 18 Inlägg

spanjor skrev:
haha ja lovar ja ska läggga undan ett larm åt dig aydin

ja skulle tvärt om vilja komma på dom medans dom bär på min fälg eller stereo!!!
ja skulle ladda för slag som aldrig förr sikta mot käkbenet å dra till han så han flyger 8 meter sen låsa in han i min källare å bussa min rotweiler på han till han gråter... sen släppa ut han böta han på 25 000 så ska ni se att han inte kommer gå till ert garage.. då kan ni tacka mig

DOM skulle säkert bli jätte rädda
sen är fråga vad DU skulle göra om det va fel personer

haxer Proljece?
27 juli 2007 · 1 464 Inlägg

staffe_ skrev:
Tjo undrar om nån har hört nåt om nån som har vart i mit garaget i sanviken eller tänkt göra inbrott i de? det jag har sätt att dom har stulit är en slipmaskin och en cykel men värst av allt dom har gått rakt över min calibra som stog i garaget och ståt på baklukan tycker de är jävligt dålig still att folk inte kan låta andras gräjer vara mad

kan ju säga till om nu hör nå och är de nån som saknar en grönmuk jacka som låg i bilen så kan ni hemmta skiten

Hade det varit mitt garage och jag hade kommit på dom så hade det inte blivit någon polisanmälan. Hade sett till så att dom aldrig mer hade rört någon i hela sitt liv... och hade det varit fel personer och jag hade blivit halv ihjälslagen så vet jag 2 brate man ringer så ligger dom ner och suttar kurac.

Senast redigerat av haxer (27 juli 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
golf88
28 juli 2007 · 956 Inlägg

BMW635_Robban skrev:
Smidiga personer då!

Till alla tjuvar...skaffa jobb och KÖP grejer ni åxå!

Håller helt med

eldus veldus
Audi A6 (2017)
-Bergan-
29 juli 2007 · 178 Inlägg

Va en tråd på sporthoj.com för rätt längesen, när killen kom hem så va garagedörren på glänt så han gick in och då stt en på hans och en rotade bland hans verktyg, ägaren tog ett fälgkors som stod innanför dörren. Den en tjuven sprang iväg men den andra slog ägaren ner så in i helvete me fälgkorset. Men sen åkte ahn själv in för grov misshandel, tror han fick 2 år.

Helt jävla sjukt hur rättssystemet funkar. Borde fan va tjuvhelvetet som ska betala. I alla fall slitaget på fälgkorset. HATAR sånt satans pack!!!!! mad

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!
haxer Proljece?
29 juli 2007 · 1 464 Inlägg

Min mormor blev polisanmäld för att hon inte hade saltat trappen mitt i natten så tjuven halkade och slog i huvudet i betongblocks trappan hahaha ... dock så hände inget åtalet lades ner... helt sjukt

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Rylander
29 juli 2007 ·

Skaffa riktiga larm istället eller hemlarm om ni kan så slipper ni allt tjuvar ska ni se... vet flertalet kompisar som har securitas hemlarm med kamera övervakning om det skulle ske något och dom har aldrig haft problem sen dess !!

FireTraXX DFFL
29 juli 2007 · 9 020 Inlägg

-Bergan- skrev:
Va en tråd på sporthoj.com för rätt längesen, när killen kom hem så va garagedörren på glänt så han gick in och då stt en på hans och en rotade bland hans verktyg, ägaren tog ett fälgkors som stod innanför dörren. Den en tjuven sprang iväg men den andra slog ägaren ner så in i helvete me fälgkorset. Men sen åkte ahn själv in för grov misshandel, tror han fick 2 år.

Helt jävla sjukt hur rättssystemet funkar. Borde fan va tjuvhelvetet som ska betala. I alla fall slitaget på fälgkorset. HATAR sånt satans pack!!!!! mad

Min pappas chefs (pappa var vice) mamma kom in till företaget och sa: Det är någon i mitt hus.
För hon hade kört förbi och sett det, så stack de dit och hittade tjuven.
När han försökte springa så sparkade pappa omkull honom och gav honom lite allmänt på truten.
Han polisanmälde pappa för misshandel och lyckades nästan fälla honom...
Helt sjukt hur det går till...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Zoe The world is mine
29 juli 2007 · 82 Inlägg

SpotniX skrev:

staffe_ skrev:
mjo man skulle haft larm i garaget  för nu vet dom ju vad som finns där åå så dom borde ju komma till baka tycker ja hmm

Man tycker ju att det inte ska behövas. Det är ju inte gratis att ha larm heller.
Sjukt dåligt att man inte kan få ha det man äger i ifred. sad

Håller med helt, men att det ska va dyrt med larm näe visst klart det inte är billigt det men om man får välja mellan att ha grejerna ifred för en viss summa eller få dem snodda så vet jag iaf vad jag hade valt. Visst det ska inte behövas men det funkar ju tyvärr inte så

Bad like I wanna be
Jblgolf
29 juli 2007 · 21 Inlägg

undrar oxå vem som va i mitt garage, men de fick inge jo en laddare 10 år gammal hihi, samtidigt som grannen uptäkte de,

Android
29 juli 2007 · 892 Inlägg

Skulle vara nice med plexiglas i hela lägenheten och ett larm som kan stänga/låsa dörrar och fönster, på så sätt stänga inne tjuven. Då åker de ju fast så det smäller om det. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang