Någon som kan lacka mina backspeglar nära kristinehamn/karlstad för billig peng

P-G Säl-Tämjare...
27 juli 2007 · 1 024 Inlägg

Va nere hos billackeraren idag och hörde med honom vad han skulle ha för att lacka mina M3speglar. Han svarar att han ska ha 1100:- för det, sen frågade jag honom vad han skulle ha för att lacka min frontspoiler: 3000:- svarade han då.

jag tycker dock att de tär lite dyrt, så jag undrar om det finns någon i närheten som kan lacka speglarna. Skiter i om det blir gjort i en lackbox eller med en vanlig sprayburk på trappan. Bara det inte blir massa rinningar och skit så är jag nöjd big_smile

Om jag gör det, kommer det bara att se förjävligt ut, har redan provat en gång

Vilket jävla drag :)
__hogberg__
27 juli 2007 · 1 161 Inlägg

kan kanske fixa en som lackar de åt dej.. va han tar för de vet ja inte me de ä inte mkt skulle ja tro.. han tar 4000 för en hel bil såtongue

Wetterstrand
27 juli 2007 · 75 Inlägg

Kristinehamnslacken (tunga fordon ute på A9) Andreas e kanonbra!!!

P-G Säl-Tämjare...
30 juli 2007 · 1 024 Inlägg

__hogberg__ skrev:
kan kanske fixa en som lackar de åt dej.. va han tar för de vet ja inte me de ä inte mkt skulle ja tro.. han tar 4000 för en hel bil såtongue

vem är det som lackar då? skulle jag överväga att lämna bilen så han fick göra en hellack på den så skulle det vara perfekt gjort, och inte massa rinningar och skit, minsta lilla jag inte är nöjd med så får han göra om det, gratis tongue

Vilket jävla drag :)
DiamantSchwarz
30 juli 2007 · 73 Inlägg

Nu är ju saken den, att man får vad man betalar för.
Billigaste behöver inte alltid vara sämst, och dyraste behöver inte alltid vara bäst. Men oftast är saken så, att desto mer det kostar, desto bättre blir det gjort. wink

BMW 535i "Turbocharged" (1988)
Mangisen
31 juli 2007 · 1 035 Inlägg

jo men detta va väl "svart"

jag har en arbetspolare vars farsa lackat om min baklucka på golfen förra året de gick på en 500 lapp smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang