Biltemas basreflexrör bra?

Audi_A4_ Larsson
1 augusti 2007 · 154 Inlägg

Precis som rubriken lyder undrar jag om det är något fel på dom koniska basreflexrören från biltema? Dom är ju nått fruktansvärt mycket billigare än på dom flesta bilstereo butiker på internet hmm

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
940R
1 augusti 2007 · 1 567 Inlägg

Är väl samma skit det där wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Audi_A4_ Larsson
1 augusti 2007 · 154 Inlägg

Någon som veet?

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
pz_racing VAG entusiast
1 augusti 2007 · 277 Inlägg

min kusin har dem å dem är bra

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Aga_Diff Bärs!
1 augusti 2007 · 3 456 Inlägg

Tror inte man märker nån skillnad på ett Biltema rör och ett annat...

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
darkwizard Fordonstekniker
1 augusti 2007 · 1 740 Inlägg

Dom funkar, har 2 som satt i hatthyllan på min förra bil, vart hur bra som helst. Att dom är billiga är en bra sak.  wink

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
vullen Mr White
1 augusti 2007 · 1 072 Inlägg

De är samma plast...Kör me de själv å är nöjd!

Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
bonn-raggare
1 augusti 2007 · 66 Inlägg

Jag jobbar på biltemas lager och jag skulle persoligen inte köpa något till min bil på biltema:P

VOLVO for life
Audi_A4_ Larsson
1 augusti 2007 · 154 Inlägg

Låter som det är lika bra att köpa dom för 30 kr istället för ett från nån bilstereofirma för över 150 kr tongue Ä väl bara att byta om man inte blir nöjd smile Tack för svaren!

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
haxer Proljece?
1 augusti 2007 · 1 464 Inlägg

bonn-raggare skrev:
Jag jobbar på biltemas lager och jag skulle persoligen inte köpa något till min bil på biltema:P

Tror inte en plast grej har så stor betydelse blir sällan bättre plast för den kostar 150kr tongue

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Audi_A4_ Larsson
1 augusti 2007 · 154 Inlägg

Tror inte en plast grej har så stor betydelse blir sällan bättre plast för den kostar 150kr

Var ju mer om det blir något slags blåsljud eller så som ja va fundersam på och inte om plasten håller wink

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
haxer Proljece?
1 augusti 2007 · 1 464 Inlägg

Audi_A4_ skrev:

Tror inte en plast grej har så stor betydelse blir sällan bättre plast för den kostar 150kr

Var ju mer om det blir något slags blåsljud eller så som ja va fundersam på och inte om plasten håller wink

Tror du helt seriöst på deta själv? Tror inte du kommer upp i den klassen då får du satsa på att svetsa egna och bygga låda i armerat järn tongue

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Audi_A4_ Larsson
1 augusti 2007 · 154 Inlägg

Tror inte du läste allt riktigt nogrannt för jag menade att jag inte frågade efter hållbarheten på plasten utan det jag undrade på om det var någon skillnad på var ljudet.. Fattar väl jag också att inte plasten kommer spricka wink

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för
AudiEngineering Beroende av billjud
2 augusti 2007 · 151 Inlägg

Har kikat lite på dom rören faktiskt, kör ju själv med Aeroports och dom ser ju faktiskt i stort sett likadana ut tongue Vettefan vad som gör sån skillnad på priset..
/Wikberg

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet - Farbro Barbro"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang