Bilen rusade för han :P tror gubben var oteknisk :P

MrJonez
2 augusti 2007 · 37 Inlägg

ronne skrev:

_Andrew_ skrev:
Är ju som sagt inte så smart att dra av tändningen då rattlåset hoppar i,
samt all servo slutar funka smile
går ju dock att slå på elen bara sen, så är det ju iofs lugnt.

håller man ratten rakt och slår av tändningen så stannar man till sisst, man behöve rju inte vara osmart o svänga

hehe, hoppas vägen inte svänger då wink

baen
2 augusti 2007 · 220 Inlägg

De va ingen raketmotor i den bilen om den bara kommit upp i 160km/h efter flera minuter :s

airflow Avstängd
2 augusti 2007 · 653 Inlägg

haha det där med kopplingen hittar han nog på bara för att det inte skulle va så pinsamt haha kopplinge borde väl funka ändå menar jag??lr bara sparka i friläge elr stänga av haha jaja nu är det redan till klanat sååå lol

Jag har rätt i vad jag än säger.
Ahl84
2 augusti 2007 · 21 Inlägg

haha... farsans dodge rusa när jag skulle testköra den ordentligt första gången. gav på, när jag släppta gasen fortsatte den bara öka, den öka rätt snabbt, och svårt att bromsa när 500hk vill iväg... jag sa "du jag tror den hängt sig". automatare också så lite svårt att koppla men en välldigt tidig tanken va att bryta tädningen. så det va ju inge mer med det. stannade och öppna huven och såg att ett stag till förgasaren hade fastnat i ett annat stag på fullgas.

detta hände ju även en buss här i gävle för inte så länge sedan. en buss som bara ökade, när han släppte bromsen och lämna hållplatsen. chaffören fick väjja ut på rådhustorget och sikta på en mur som fick stopp på bussen. hehe, tänkte samma tanke efter den olyckan han borde väl kunnat slagit av tändningen!?

Dodge Coronet R/T "Matching Numbers" (1968)
Dodge Challenger SRT-8 "6.1L Hemi - Manuell" (2009)
Volvo 760 TIC "Driftedition" (1984)
HOLLELLE
2 augusti 2007 · 409 Inlägg

hände en jag känner. han körde hem bilen 10 mil! slog av och rullade genom samhällena bara.

Rejad Maskin stundent!
2 augusti 2007 · 218 Inlägg

1. Skit samma om motorn går åt helvete! Hellre de än att man kör ihjäl nån/sig själv!
2. Som nån annan sa tidigare, upp i rödmarkering på 4:an, i ett samhälle?
3. Vet inte så mkt om felsökning av det här slaget, men 5 veckor på verkstad? Borde de inte åtminstone hittat felet?

//Rejad

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang