Dragkrok är inte snyggt!

ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
8 augusti 2007 · 3 585 Inlägg

kanske inte det snyggaste. men gör man ett bra jobb så kan det bli bra.. annars finns det avtagbara.

De flesta med stylade bilar andvämder dem som bruks bilar.. och då kan det vara praktiskt med krok.. jag saknar det offta

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
dj_padde
8 augusti 2007 · 1 813 Inlägg

finns dom som älskar å styla sin bil å hålla på.. och sen kanske man behöver ett drag.. jag behöver tex det på min efter som jag kör motorcross å behöver dra släp därför finns det folk med stylade bilar med drag.. !! men mitt ligger i garaget just nu då jag inte behöver dra släpet just nu.. men när jag behöver dra igen så åker hela draget på och jag har inte avtagbart..    låt folk ha det dom vill ha å håll dej till ditt.. finns folk som inte gillar din bil alls å dom som älskar dej.. !! å din ser inte så jätte stylad ut så varför bry sig om andra???????????????????  vill inte heller bråka vill bara förstå varför du lägger upp en tråd om detta?? om alla ska göra trådar om det dom inte gillar så kan dom lika gärna stänga ner forumet efter som då blir det bara bråk å skit av det hela.. håll det du hatar för dig själv ist för å på peka massa som andra har å inte har..!!

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
gemini78 Jägermeister
8 augusti 2007 · 909 Inlägg

Jag hade som krav när jag köpte bil sist att den ska ha dragkrok, mkt praktiskt.
Speciellt när man har eget släp som man använder nästan varje vecka.

En gång är ingen gång...
twin_cam Smålänning
8 augusti 2007 · 7 877 Inlägg

Jag ska ha drag på nästa bil. Dom har ju plockat av det som hade min innan.

En bil är till för att användas, sen är det en bonus om den är fin att titta på smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
MicraPower
8 augusti 2007 · 26 Inlägg

dj_padde skrev:
finns dom som älskar å styla sin bil å hålla på.. och sen kanske man behöver ett drag.. jag behöver tex det på min efter som jag kör motorcross å behöver dra släp därför finns det folk med stylade bilar med drag.. !! men mitt ligger i garaget just nu då jag inte behöver dra släpet just nu.. men när jag behöver dra igen så åker hela draget på och jag har inte avtagbart..    låt folk ha det dom vill ha å håll dej till ditt.. finns folk som inte gillar din bil alls å dom som älskar dej.. !! å din ser inte så jätte stylad ut så varför bry sig om andra???????????????????  vill inte heller bråka vill bara förstå varför du lägger upp en tråd om detta?? om alla ska göra trådar om det dom inte gillar så kan dom lika gärna stänga ner forumet efter som då blir det bara bråk å skit av det hela.. håll det du hatar för dig själv ist för å på peka massa som andra har å inte har..!!

Okej roll

Senast redigerat av MicraPower (8 augusti 2007)

gregolt teknisk konsult, inriktning konflikthantering.
8 augusti 2007 · 444 Inlägg

Dragkrok är fint, kör nån in i röven på dig får dom en trasig front och du får knappt nå smile Jobbigt bara om man själv frontar nån dragkrokare i röven.

Man köper int nå nytt, man köper nå gammart som racklar så man lär sig nå
MilleN
8 augusti 2007 · 9 108 Inlägg

Det satt dragkrok på Omegan förut men givetvis togs den bort.. Jag har en annan bil med dragkrok istället smile

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
8 augusti 2007 · 938 Inlägg

Clark skrev:
Håller med, ser inte snyggt ut, även avtagbara ser man, sen e det inte bra o köpa en bil med dragkrok, man vet adrig vad o hur mycket den bilen har dragit.! smile

Nej nej nej, där har du fel, alla avtagbara drag syns inte. Mitt drag syns inte alls tex. inte ens bilförsäljaren visste att de satt drag på den... Man måste lägga sej under bilen för att se fästet till kroken...  De kallar jag osynligt tongue

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
liquisole
14 augusti 2007 · 1 237 Inlägg

det var det första jag tog bort på min bil när jag köpte den tongue

Braather (none)
14 augusti 2007 · 1 725 Inlägg

grrrr..får rysningar av dessa stålpinnar som sitter där bak..värre är det ju också om bilen är snygg...grrrrr..nu vill jag inte vara kvar här.... uuu mad

--Lev i går som det vore i morgon--
Sampler
15 augusti 2007 · 60 Inlägg

dragkrok är inte fint men praktiskt.

V40 1.6 -00
__hogberg__
15 augusti 2007 · 1 161 Inlägg

Sampler skrev:
dragkrok är inte fint men praktiskt.

därför har man löstagbar smile

Volvotjej84 helt galen
15 augusti 2007 · 388 Inlägg

Må så vara att det inte är snyggt. Men vissa, t ex jag, skulle aldrig köpa en bil utan krok... Det är lite svårt att få in hästen i baksätet...
Dast du kanske bara är avis för att du inte kan köra/backa med släp?

Varför åka fort när man kan åka brett?
__hogberg__
15 augusti 2007 · 1 161 Inlägg

Volvotjej84 skrev:
Må så vara att det inte är snyggt. Men vissa, t ex jag, skulle aldrig köpa en bil utan krok... Det är lite svårt att få in hästen i baksätet...
Dast du kanske bara är avis för att du inte kan köra/backa med släp?

inga problem att få in hästen i baksätet smile

skaffa en liten sån där ponny o skaffa en hummer limo så går de hur bra som helst smile

Senast redigerat av __hogberg__ (15 augusti 2007)

Volvotjej84 helt galen
15 augusti 2007 · 388 Inlägg

__hogberg__ skrev:

Volvotjej84 skrev:
Må så vara att det inte är snyggt. Men vissa, t ex jag, skulle aldrig köpa en bil utan krok... Det är lite svårt att få in hästen i baksätet...
Dast du kanske bara är avis för att du inte kan köra/backa med släp?

inga problem att få in hästen i baksätet smile

skaffa en liten sån där ponny o skaffa en hummer limo så går de hur bra som helst smile

Vill ha liten ponny lika lite som jag vill ha liten bil, t ex Micra, bannlyst på min parkering! Och tror för övrigt att det blev billigare att leva med krok och ha eget släp än att köpa en Hummer... Men okej, idén var inte helt fel...

Varför åka fort när man kan åka brett?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang