Någon som klarar av en TURBOKONVENTERING ?

PurePerformance
10 september 2007 · 76 Inlägg

Alla får vi våra skumma planer för oss särskilt nu när löven blir gula o vädret lite sämre. Jag är då väldigt sugen på att turbokonventera min Clio sport -01 Men förstår väl på ett ungefär hur det ska gå till man köper sakerna blir fattig och sätter ihop de. Men hur ?! Någon som koll på var man hittar kompetent personal till detta arbetet utan att de ska kosta Masssssa K. Tack på förhand!

Pengar är inte allt, det hjälper bara till lite.
Germax
10 september 2007 · 12 086 Inlägg

Du ska inte bygga själv alltså?
Ska du ha "kompetent" personal är de väl till bilverkstäder lr biltrimmare du får vända dig till.

Utan att ha fördomar så är jag inte helt säker på vad "kosta masssssa" betyder, när en Lamborginiägare frågar? smile Men ska du köpa alla prylarna och låta en kompetensbetald mekaniker bygga ihop det lär de ju dra iväg.

Turbojesus Flickspanare
10 september 2007 · 728 Inlägg

Alla kan vi leasa bilar wink

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
skogenracing xcOOb
10 september 2007 · 388 Inlägg

finns säkert kit att få tag till den, annars som det ska lämnas i på verkstad o byggas kan de ju lätt dra iväg..

Jimm
10 september 2007 · 1 661 Inlägg

Är det inte bättre att du läggger dem pengarna på att turbokonvertera Gallardon?

anton_900
10 september 2007 · 88 Inlägg

Hardjim skrev:
Är det inte bättre att du läggger dem pengarna på att turbokonvertera Gallardon?

Det hade varit gryyymt!

Hur långt är ett snöre?
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
11 september 2007 · 313 Inlägg

varför kosta på en sån bil när du äger en sportbil? får du inte tillräckligt med körglädje utav 500 riktiga HK då vet inte jag tongue som jag skulle gjort är sälj clion å köp turbo bil sedan kan du börja trimma den smile är det vinterbilen så köp 4WD och turbo smile

///Widell
Gormanz SRT4 2,4T & 9000 2,3T
11 september 2007 · 272 Inlägg

www.stylingkompaniet.com kan nog hjälpa dig.

Senast redigerat av Gormanz (11 september 2007)

/Gormanz
GTI-95 low profile
11 september 2007 · 253 Inlägg

Va e de här för skojare?

Holme
11 september 2007 · 1 417 Inlägg

Du kan ju höra med folk i din närhet som gjort en turbokonvertering förut om hjälp. Du köper alla saker, och dom sätter ihop. Klart! smile

nirre00
17 september 2007 · 3 Inlägg

Tjena! Jag satt å spanade lite på de jag med. Kolla på http://www.k-tecracing.com/ Kostar iofs 6100£ men har du en gallardo kan du säkert punga ut de på din clio. smile

Lycka till!!

//Niclas

_Wallis_
17 september 2007 · 4 506 Inlägg

Gallardo-05 skrev:
Alla får vi våra skumma planer för oss särskilt nu när löven blir gula o vädret lite sämre. Jag är då väldigt sugen på att turbokonventera min Clio sport -01 Men förstår väl på ett ungefär hur det ska gå till man köper sakerna blir fattig och sätter ihop de. Men hur ?! Någon som koll på var man hittar kompetent personal till detta arbetet utan att de ska kosta Masssssa K. Tack på förhand!

Ta kontakt med Scram i Mölndal. Göteborg. Profesionella motortrimmare, Bygger motorer från grunden, efter monterar grejer, gör servisar. Verksdas chefen är Matti, Killen som med sin bror tog fram Rydells 850Kombi till BTCC eller om det var ETCC, Har byggt många vinnande gatubilar/rally bilar. Arbetat inom Racing i många år. Han har full koll på läget, www.scram.se Halv känner grabbarna där och har sett dem arbeta och deras resultat, Dom är otroliga.

mvh Wallis

Kan du andas kan du dö.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang