Min trasiga frontspoiler..

PorrisCobran
16 augusti 2007 · 50 Inlägg

Som ni ser på bilden så är min frontspoiler inte speciellt hel tongue  Undrar om det finns någon snäll själ som kan ge mig tips på hur jag kan göra den snygg igen? big_smile  Vad jag ska använda som mall osv.  Plasta kan jag redan så det behöver jag inga instruktioner om.  Men allt annat skulle vara bra om jag fick lite info om;)   Någon som kan?

http://www.garaget.org/gallery/archive/64510/134481_vr05bv.jpg
Tips? roll

Brehäng på halt underlag är väldigt fint:)
G-Bruno ArtDirector
16 augusti 2007 · 462 Inlägg

gå te skroten å köp en ny, är ju faktiskt en volvo å delar till dem finns det gott om!

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
PorrisCobran
19 augusti 2007 · 50 Inlägg

G-Bruno skrev:
gå te skroten å köp en ny, är ju faktiskt en volvo å delar till dem finns det gott om!

Jo men har lust och fixa en egen så den inte blir så vanlig:)  Vill ju ha en udda bil:P

Brehäng på halt underlag är väldigt fint:)
Davv3
19 augusti 2007 · 1 019 Inlägg

använd frigolit och skär ut nått snyggt tongue

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
a_glad
20 augusti 2007 · 293 Inlägg

..eller så är du helt enkelt lite udda och kör med fronten som den är wink

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!
Streammen Kalaskillen
20 augusti 2007 · 246 Inlägg

SweTerror skrev:

G-Bruno skrev:
gå te skroten å köp en ny, är ju faktiskt en volvo å delar till dem finns det gott om!

Jo men har lust och fixa en egen så den inte blir så vanlig:)  Vill ju ha en udda bil:P

Om du vill ha en udda bil skulle du inte valt att köpa en 740 eller en volvo i huvudtaget roll

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
JonasPLind
20 augusti 2007 · 820 Inlägg

Streammen skrev:

SweTerror skrev:

G-Bruno skrev:
gå te skroten å köp en ny, är ju faktiskt en volvo å delar till dem finns det gott om!

Jo men har lust och fixa en egen så den inte blir så vanlig:)  Vill ju ha en udda bil:P

Om du vill ha en udda bil skulle du inte valt att köpa en 740 eller en volvo i huvudtaget roll

high-five.
Körde du på en gatkant eller hur gick det där till? hmm

PorrisCobran
23 augusti 2007 · 50 Inlägg

wh0re skrev:

Streammen skrev:

SweTerror skrev:

Jo men har lust och fixa en egen så den inte blir så vanlig:)  Vill ju ha en udda bil:P

Om du vill ha en udda bil skulle du inte valt att köpa en 740 eller en volvo i huvudtaget roll

high-five.
Körde du på en gatkant eller hur gick det där till? hmm

Min idiot polare (förra ägaren) hade kul i vintras, vet inte hur det gick till exakt men:P Haha!

Brehäng på halt underlag är väldigt fint:)
PorrisCobran
23 augusti 2007 · 50 Inlägg

Davv3 skrev:
använd frigolit och skär ut nått snyggt tongue

Jo jag hade tänkt mej det:)

Brehäng på halt underlag är väldigt fint:)
PorrisCobran
23 augusti 2007 · 50 Inlägg

a_glad skrev:
..eller så är du helt enkelt lite udda och kör med fronten som den är wink

Det kan man ju göra med, men inte så snygga kanter precis:P  Haha!

Brehäng på halt underlag är väldigt fint:)
PorrisCobran
23 augusti 2007 · 50 Inlägg

Streammen skrev:

SweTerror skrev:

G-Bruno skrev:
gå te skroten å köp en ny, är ju faktiskt en volvo å delar till dem finns det gott om!

Jo men har lust och fixa en egen så den inte blir så vanlig:)  Vill ju ha en udda bil:P

Om du vill ha en udda bil skulle du inte valt att köpa en 740 eller en volvo i huvudtaget roll

Okej, kanske inte en udda bil men en vanlig bil med udda utseende iaf big_smile

Brehäng på halt underlag är väldigt fint:)
mike_h_gbg
23 augusti 2007 · 48 Inlägg

Streammen skrev:

SweTerror skrev:

G-Bruno skrev:
gå te skroten å köp en ny, är ju faktiskt en volvo å delar till dem finns det gott om!

Jo men har lust och fixa en egen så den inte blir så vanlig:)  Vill ju ha en udda bil:P

Om du vill ha en udda bil skulle du inte valt att köpa en 740 eller en volvo i huvudtaget roll

Vill bara på peka som den volvo tok man e att det där e en 240. gå in på plast o son dom har en snygg front där kan du få lite inspiration

Volvo 945 TDI "D24 TDI" (1993)
PorrisCobran
26 augusti 2007 · 50 Inlägg

mike_h_gbg skrev:

Streammen skrev:

SweTerror skrev:

Jo men har lust och fixa en egen så den inte blir så vanlig:)  Vill ju ha en udda bil:P

Om du vill ha en udda bil skulle du inte valt att köpa en 740 eller en volvo i huvudtaget roll

Vill bara på peka som den volvo tok man e att det där e en 240. gå in på plast o son dom har en snygg front där kan du få lite inspiration

Jag fick lite inspiration på en ny bakspoiler nu, men dom frontspoilerna som fanns där var väldigt vanliga:P

Brehäng på halt underlag är väldigt fint:)
PorrisCobran
21 september 2007 · 50 Inlägg

camaro67 skrev:
De där monstret har man ju sett ett antal gånger

Jaså vart har du sett den? tongue

Brehäng på halt underlag är väldigt fint:)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang