olika städers bilklubbar

ghost_boy83 CREW
28 september 2007 · 2 594 Inlägg

tja tängte kolla runt lite vilka olika klubbar det finns kunde vara kul att träffa olika klubbar mm

ghost_boy83 CREW
29 september 2007 · 2 594 Inlägg

fan har ni inga bilklubbar där ni borr??

Squadron
29 september 2007 · 1 833 Inlägg

Vad menar du?

TPC
NordiskaX40Klubben
svenska85x70klubben
nordiska85x70klubben
SABB klubben
Volvo 7-8oo klubben

Inte fan vet jag, finns ju hur mycket som hälst.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
MilleN
29 september 2007 · 9 108 Inlägg

Lokala bilklubbar känns lite 80-tal wink Är nog mest gamla gubbar med jänkebilar som håller på med sånt. Nu finns ju internet så oftast verkar "klubbarna" över större områden. Som exempel är väl streetcars.se lite av en trestadsklubb men har medlemmar över hela landet, och draminbil.nu är väl lite av en Skövdeklubb från början har jag fattat det som.

ghost_boy83 CREW
29 september 2007 · 2 594 Inlägg

MilleN skrev:
Lokala bilklubbar känns lite 80-tal wink Är nog mest gamla gubbar med jänkebilar som håller på med sånt. Nu finns ju internet så oftast verkar "klubbarna" över större områden. Som exempel är väl streetcars.se lite av en trestadsklubb men har medlemmar över hela landet, och draminbil.nu är väl lite av en Skövdeklubb från början har jag fattat det som.

80tal???? ja jag mena inte sånna klubbar som bollnäs hillbillys eller stefan och co haha
nä jag menar modärna klubbar för nyare bilar mm vet att det finns i östersund dom heter östersund nightcrusers sen finns det i övik här i s-vall kommer det komma en som heter streetsofsundsvall. har ni inge sånt ?? där ni bor

John87 Stolt Volvoägare
29 september 2007 · 4 913 Inlägg

Munkis skrev:
Köping.arboga.kungsör har ju kakracing.com

Ska kollas upp!

Vore kul att få träffa lite bilintresserade i området smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
ekkin Skogenracing.com
29 september 2007 · 309 Inlägg

Här i Gävle har vi Gavleracing MK.
www.gavleracing.se <- Strul med admin, ej uppdaterad på länge. Ny sida på G.

Klubbens mål är att få en laglig plats att köra race på. Vi annordnar också konbanekörningar, bilutställningar mm.

Senast redigerat av ekkin (29 september 2007)

------> www.skogenracing.com <------
BMW 1602 Turbo "1.8L" (1972)
Akka
29 september 2007 · 1 174 Inlägg

vet fan inte men har sett några bilar här i "hässelby" åka runt med dekaler som: "hässelby pippers" tongue  kanske e en bil klubb va vet ja tongue

PH_
29 september 2007 · 310 Inlägg

Till och med lilla Vårgårda har en egen motorklubb.. Brukar annordna blackrace och lite sånt.

Mercedes 190E 2.5 16v "Cosworth" (1991)
ludde__mannen draminbil.nu
29 september 2007 · 1 382 Inlägg

Måste bara rätta dig med en ren pettetess: Draminbil är från början från Tibro.. (Grannkommun till Skövde)

Där har du iaf en "lokal" klubb (Har ju dock spridit sig runt lite överallt i Skaraborg nu det senaste..) tongue

MilleN skrev:
Lokala bilklubbar känns lite 80-tal wink Är nog mest gamla gubbar med jänkebilar som håller på med sånt. Nu finns ju internet så oftast verkar "klubbarna" över större områden. Som exempel är väl streetcars.se lite av en trestadsklubb men har medlemmar över hela landet, och draminbil.nu är väl lite av en Skövdeklubb från början har jag fattat det som.

Senast redigerat av ludde__mannen (29 september 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang