Undercar kit diod från Brl

Sudde760tic
1 juli 2007 · 45 Inlägg

Är undercar kittet med blåa diod rör från Brl nått att ha ?

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar ;)
Volvo 945 Turbo "Rottweilertransport" (1998)
Catling Old School Ford
1 juli 2007 · 600 Inlägg

Ja, det lyser väldigt bra.
Fast min åsikt är att det är väldigt fult att ha ett under bilen.

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!
Ford Capri "Mk3 3.0l Essex" (1978)
Ford Capri "ELD" (1981)
Akka
1 juli 2007 · 1 174 Inlägg

Catling skrev:
Fast min åsikt är att det är väldigt fult att ha ett under bilen.

han fråga inte om det skulle va snyggt wink

Sudde760tic
1 juli 2007 · 45 Inlägg

Ja men då är jag nöjd om de lyser bra wink, haha bra svar AKKA big_smile

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar ;)
Volvo 945 Turbo "Rottweilertransport" (1998)
timpan_87
1 juli 2007 · 781 Inlägg

kolla www.blueride.se istället mkt bättre prylar.. UnderCar Kit - Million Color är någat att rekomendera..

SAAB_4ever
1 juli 2007 · 767 Inlägg

jag köpte mitt på blueride.se kolla gärna in de blev skit nöjd!

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se
Saab 9-3 SC "2.0T XWD Aero" (2009)
Saab 9-3 Turbo X "Turbo X" (2008)
epapower
1 juli 2007 · 593 Inlägg

köp på brl du,,  lyser fint och är väldigt hållbart,, hade det på min gamla bil och det fungerar kanon för även nya ägaren..., visst det finns ju alltid fränare och bättre men man får ju vad man betalar för,, mkt prisvärt tycker ja iaf.. smile

Wee
2 juli 2007 · 501 Inlägg

hade ett från blueride förr, Funkade hur bra som helst!

OBS: Ironi
Sudde760tic
3 juli 2007 · 45 Inlägg

Tack för alla som orkat svara smile. och SAAB_4ever det blev hur fint som helst smile, men när jag kollade på www.blueride.se så ser deras blåa färg så ljus ut.. kanske bara är nått jag inbillar mej men, vill helst ha litte mörkare, nån som vet hur brls rör är ?, om det är mörkare blå ?

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar ;)
Volvo 945 Turbo "Rottweilertransport" (1998)
timpan_87
4 juli 2007 · 781 Inlägg

blurides Million Color går att få i vilken färg som helst.. i stort sätt även mörtk blått.. Brls kitt som en polare hade till mej lysste inte så kraftigt iallafall.. kommer inte ihåg om de gick å få blåare sken med de.. men de misstror jag

Skyssis Love my Godzilla!
4 juli 2007 · 289 Inlägg

Mycker prisvärt, och om du inte vill ha att dioderna blir som spotlights ner på asfalten så är de bara vinkla röret så det lyser åt siden in mot karossen då lyser det som neon och ändå starkare wink kör på samma färg.

"Godzilla" R32GTR
Sudde760tic
4 juli 2007 · 45 Inlägg

Jadu detta blir svårt ;P

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar ;)
Volvo 945 Turbo "Rottweilertransport" (1998)
SAAB_4ever
5 juli 2007 · 767 Inlägg

nej dom e lika dana allihopa de ser lite allas e typ den färgen..beror på vilken kamera man har osv...

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se
Saab 9-3 Turbo X "Turbo X" (2008)
Saab 9-3 SC "2.0T XWD Aero" (2009)
Zlasher Pulare
5 juli 2007 · 248 Inlägg

Hur mörkblått vill du ha det? jag kör med 7 color kittet från blueride.se Och jag tycker den blåa är rätt mörk? du kan jhu kolla på mina bilder så ser du... Jag är iaf helnöjd med det kittet. även fast det har börjat strula för mig. Mina Gröna färg har slutat att fungera. lyser typ 3 dioder på varje rör bara. Skumt som fan...

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
Sudde760tic
5 juli 2007 · 45 Inlägg

Hehe jaa det kankse har med kameran o göra tongue. men den färgen du har på din v40 Zlasher  är precis den färgen jag är ute efter smile

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar ;)
Volvo 945 Turbo "Rottweilertransport" (1998)
timpan_87
6 juli 2007 · 781 Inlägg

Zlasher skrev:
Hur mörkblått vill du ha det? jag kör med 7 color kittet från blueride.se Och jag tycker den blåa är rätt mörk? du kan jhu kolla på mina bilder så ser du... Jag är iaf helnöjd med det kittet. även fast det har börjat strula för mig. Mina Gröna färg har slutat att fungera. lyser typ 3 dioder på varje rör bara. Skumt som fan...

sladdarna kan börja krångla till dosan.. de är de problemet ja hade med mitt rör.. därför bara några st dioder lyser.. mitt va självförvållat i och för sig.. kolla kontaketn som du sätter i dosan där man ändra färg

Zlasher Pulare
31 juli 2007 · 248 Inlägg

Sudde760tic skrev:
Hehe jaa det kankse har med kameran o göra tongue. men den färgen du har på din v40 Zlasher  är precis den färgen jag är ute efter smile

åkej=) men kör på ett 7 color kit från blueride. 1100 spänn och fri frakt:P

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
Zlasher Pulare
31 juli 2007 · 248 Inlägg

timpan_87 skrev:

Zlasher skrev:
Hur mörkblått vill du ha det? jag kör med 7 color kittet från blueride.se Och jag tycker den blåa är rätt mörk? du kan jhu kolla på mina bilder så ser du... Jag är iaf helnöjd med det kittet. även fast det har börjat strula för mig. Mina Gröna färg har slutat att fungera. lyser typ 3 dioder på varje rör bara. Skumt som fan...

sladdarna kan börja krångla till dosan.. de är de problemet ja hade med mitt rör.. därför bara några st dioder lyser.. mitt va självförvållat i och för sig.. kolla kontaketn som du sätter i dosan där man ändra färg

ah ok, tack för tipset=) ska kolla närmre å se om jag hittar ngt. Har kollat lite förutom, men ska fan ta å ta en ordentlig titt i både sladden och dosan.

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
sidny joodå!
8 oktober 2007 · 33 Inlägg

kittet från brl är enligt mitt tycke mörkt... å hållbarheten är jävlit bra på dom... mitt etta rör har även släpat i marken lite roll big_smile hållaren sprack... men dom e väldigt prisvärda big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang