Köpråd VR6.

Freppazz
14 oktober 2007 · 146 Inlägg

Tjena mors! Grymt sugen på en Golf/Vento VR6. Tänkt som ett renoveringsobjekt, budgeten är ganska låg.. så har inte råd att lägga 50k i inköp. Tänkte mig nått i kanske 10-15 000kr klassen.
Motorn o så ska väl plockas isär.. Så vad tror ni om detta? Något jag bör tänka på?

Ev. turbokonvertering någongång i framtiden., Hur funkar det på en VR6:a ?

Lite lulligt skrivet jag vet, men hoppas ni förstår. smile Tack på förhand! M.V.H / Freppazz

BMW 2002 (1975)
Mr_Gear Biltokig
14 oktober 2007 · 870 Inlägg

Freppazz skrev:
Tjena mors! Grymt sugen på en Golf/Vento VR6. Tänkt som ett renoveringsobjekt, budgeten är ganska låg.. så har inte råd att lägga 50k i inköp. Tänkte mig nått i kanske 10-15 000kr klassen.
Motorn o så ska väl plockas isär.. Så vad tror ni om detta? Något jag bör tänka på?

Ev. turbokonvertering någongång i framtiden., Hur funkar det på en VR6:a ?

Lite lulligt skrivet jag vet, men hoppas ni förstår. smile Tack på förhand! M.V.H / Freppazz

All fakta du behöver och mer ändå hittar du på http://www.Vr6.nu/
Turbokonvertering på Vr6an ger grymt mycket iaf, även om detta finns det mycket info om på forumet jag länka till!

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
Freppazz
14 oktober 2007 · 146 Inlägg

Mr_Gear skrev:

Freppazz skrev:
Tjena mors! Grymt sugen på en Golf/Vento VR6. Tänkt som ett renoveringsobjekt, budgeten är ganska låg.. så har inte råd att lägga 50k i inköp. Tänkte mig nått i kanske 10-15 000kr klassen.
Motorn o så ska väl plockas isär.. Så vad tror ni om detta? Något jag bör tänka på?

Ev. turbokonvertering någongång i framtiden., Hur funkar det på en VR6:a ?

Lite lulligt skrivet jag vet, men hoppas ni förstår. smile Tack på förhand! M.V.H / Freppazz

All fakta du behöver och mer ändå hittar du på http://www.Vr6.nu/
Turbokonvertering på Vr6an ger grymt mycket iaf, även om detta finns det mycket info om på forumet jag länka till!

Tackar tackar!
Okej, låter bra det! smile

BMW 2002 (1975)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang