Vilken är den sämsta reklamen?

Davv3
18 oktober 2007 · 1 019 Inlägg

parlino reklamen är ju så otroligt värdelös att den är bra haha..hatar verkligen den,men det är väl det dom vill.. alla kommer ju ihåg den tongue

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
Saab-Fredde
18 oktober 2007 · 285 Inlägg

Gujen skrev:

falloutboy skrev:
"ånej... diarré...." vad nu medlet mot diarré heter som de gör reklam för. Brukar själv ha med en flaska anti-diarré i kavajen. smile

Eller den där självgoda, dryga jävel som gör reklam för en Bag in box Gato Negra.... "och hur får man ut de sista dropparna? Jo så här. Gästerna väntar!" Gaaaah! Vill strypa den jäveln varje gång ha flinar.

hahahaa... "folk trodde inte jag gillade boouux viiiiner, men deeeät heeär booux viinet" försöter stava med hans uttal haha big_smile

Håller med dig där! Hatar den snubben!!

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
_Norrland_ Bilvårdstekniker
18 oktober 2007 · 766 Inlägg

Sushikocken skrev:
amen nu var det ju sämsta men tycker fan telia reklamen när han tappar parabolen på bilen "Säg att du tappa den!" så jävla bra har aldrig garvat så åt en reklam.. big_smile

haha ja helt klart den bästa big_smile


Edit :
För dom som inte sett den : http://www.dagensmedia.se/mallar/dagens … ion=105280

Senast redigerat av _Norrland_ (18 oktober 2007)

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Fredrik.Gustavsson
18 oktober 2007 · 2 123 Inlägg

-Bergan- skrev:
Den jag hatar mest av alla är kärringen som gör reklam för sina satans illaluktande flytningar!!!
Får panik när den kommer!!!! mad

Hatar den av hela mitt hjärta!!!!!!!!!

Haha, kommer ihåg första gången jag såg den, satt hemma och åt kexchoklad och hade almänt trevligt sen dök det där monstret upp i bilden och jag tappade aptiten : /

Maizer
18 oktober 2007 ·

Ja fyfan, den är hemsk den där jävla reklamen om flytningar. Att man får sända sånt på normal tid, jag tappar aptiten som fan

Niinaskyline
18 oktober 2007 · 455 Inlägg

brukar inte kolla på reklamen ..brukar göra nått annat då för jag hatar reklam!! tongue

Beeveel
18 oktober 2007 · 312 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

-Bergan- skrev:
Den jag hatar mest av alla är kärringen som gör reklam för sina satans illaluktande flytningar!!!
Får panik när den kommer!!!! mad

Hatar den av hela mitt hjärta!!!!!!!!!

Haha, kommer ihåg första gången jag såg den, satt hemma och åt kexchoklad och hade almänt trevligt sen dök det där monstret upp i bilden och jag tappade aptiten : /

den e förfan den värsta som finns asså... yikesyikesyikes   mår illa som satan av den där..

annars så e det ju dendär me prenilla wahlgren som man kan spy åt..   
* nej men lägg av mamma *    AAARRGGHHHHH!!!! hatar den mad

Senast redigerat av Beeveel (18 oktober 2007)

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?
chrgus 119 Hk/Liter
26 oktober 2007 · 246 Inlägg

Den som går på Mixmegapol..

"SMS:a krediiiiiiiiit" "SMS:a krediiiiiiiiit" till 72777... osv

den brukar även rulla 2-3 gånger efter varandra..
så otroligt störande..

Move your mind
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang