lambodörrar som öppnar 90 grader. dvs. rakt upp (riktiga)

pile
2 februari 2006 · 14 Inlägg

skitsaker

Senast redigerat av pile (31 januari 2007)

Dirq
2 februari 2006 · 305 Inlägg

Skulle vara häftig om man kunde ta och göra lambodörrar som öpnar bakåt först sen uppåt 90 grader. Såg på I-Robot nyss och då vart det så på Will´s bil.

Saab 9-5 2,3ltt "Banbilen" (1998)
M1cha
2 februari 2006 · 645 Inlägg

pile skrev:
jag kan via en vän få tag i lambokit som öppnar 90 grader dvs. rakt upp för en summa av 7500kr inkl. moms hojta till om det kan finnas intresse för detta då jag kan grejja ett par... de är universala och det medföljer en instruktionsvideo hur man monterar, de har lovat en monteringstid på ca ett par timmar bara... men det beror ju på handhavandet..hehehe
jag tar mina som ska på  4-play saaben därifrån och de ska ju dit så...
hör av er om intresse finns på min mail...
pile@bredband.net

Har dem någon hemsida?

Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
pile
2 februari 2006 · 14 Inlägg

BAD_ROBOT skrev:

pile skrev:
jag kan via en vän få tag i lambokit som öppnar 90 grader dvs. rakt upp för en summa av 7500kr inkl. moms hojta till om det kan finnas intresse för detta då jag kan grejja ett par... de är universala och det medföljer en instruktionsvideo hur man monterar, de har lovat en monteringstid på ca ett par timmar bara... men det beror ju på handhavandet..hehehe
jag tar mina som ska på  4-play saaben därifrån och de ska ju dit så...
hör av er om intresse finns på min mail...
pile@bredband.net

Har dem någon hemsida?

vet att han nyss öppnat sin firma och att han håller på med sidan så den kommer nogg upp underfebruari men maila mig så skickar jag över bilder på kittet: pile@bredband.net
tjena!

NiTroN
2 februari 2006 · 115 Inlägg

I-robot Audin är så rå!

Ground Zero från www.Blekingebilradio.com
http://www.x40nordic.com/viewtopic.aspx?tid=360824 min co-pilot Micke i slipning!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang