Vad för ljud?

Ck1
21 februari 2006 · 44 Inlägg

Märkte idag på min nyinköpta v40 2,0t 99 ett "missljud" när jag vrider fullt åt höger...är något från fjädern (tror jag) höger fram...är som att det "hoppar" till....kan oxå säga att det sitter H&R 35 runt om...nån som haft nått liknande eller kan tänkas veta vad det är? Nått med fästet vid fjädern kanske?
Mvh/Crille

PureLuck Mental retard :D
21 februari 2006 · 98 Inlägg

läste på passagen tror jag det var jag hittade någon som skrivigt om ett liknande problem som jag också har på min 850 o det var att när dom sätter ditt fjädern så använder vissa mutterknakare och kör för hårt med den så att dom "trycke" sönder skålen den sätts fast i så man får byta den och det stämde på min iaf vet inte om det är likadant med din men det kan vara värt ett försök att kolla det. mvh Fredde

FRA Var har jag lagt mina blåa byxor ???
Ck1
21 februari 2006 · 44 Inlägg

ok, tack för tipset...ska kolla allt som kan vara till hjälp....även om det ej är skadligt-så är det ett ljud som ej låter så bra...

Ck1
21 februari 2006 · 44 Inlägg

inga fler tips???sätta dit slangar längst ner på fjädrarna kanske- var nån som sa att det kunde hjälpa?

Ck1
22 februari 2006 · 44 Inlägg

hmm...konstigt-ingen som har nå fler idéer???

lille_jocke_86 Slav
22 februari 2006 · 37 Inlägg

mossan hade nått liknande problem.. fast det va när man sttod still å backa å körde fram.. men det tydlien nån plast bussning som volvo limmade.. sen blev det bra..

My Mom is FASTER than you.!
Dodge Coronet "tiki ride" (1969)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang