Billig lack ?

Annabanana_
8 april 2008 · 19 Inlägg

Måste lacka om min bil nu när nån har lyckats köra på den och repa den, och jag känner en kille som lackar, men jag måste köpa färgen själv, är det någon som vet nån internetsida som säljer billig lack eller nått ställe som gör de ?

professorWinther
8 april 2008 · 585 Inlägg

kika på tipro.se de har återförsäljare på de flesta ställen i landet..

Deras debeer lack är den billigaste jag har hittat.. fungerar väldigt bra dessutom..

Det finns inget jag inte kan, bara saker jag inte lärt mig.
Lindgren_
8 april 2008 · 2 644 Inlägg

Jag köpte all min ocean blåa färg , grund , klarlack med masa glitter som är dyyrt och klarlack med härdare förtunning och allt för 1200 ganska billigt smile Åk runt och fråga på lite firmer eller ring och kolla.. kan skilja sig mycket i pris..

Johan Lindgren
softmuppen
8 april 2008 · 224 Inlägg

max mayer är det billigaste märket tror jag som finns..

Rekomenderar klart bäst Sikkens Auto color då dom har bland branschens största sortiment och ny teknologi,,,,

Annabanana_
12 april 2008 · 19 Inlägg

Tack för tipsen ! smile

Youngblood Billackerare
12 april 2008 · 737 Inlägg

Hej! Annars så kan du ju besöka lackeringen i byn. Finns på Gunnars industri område. Du kan köpa färgen där av oss. Bra priser. Vem ska lackera åt dig?

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Annabanana_
2 maj 2008 · 19 Inlägg

Youngblood skrev:
Hej! Annars så kan du ju besöka lackeringen i byn. Finns på Gunnars industri område. Du kan köpa färgen där av oss. Bra priser. Vem ska lackera åt dig?

Hej ! Ringde till dom i tisdags, men dom kunde inte tala om vad dom skulle ha för att lacka min pärla utan att se den, men ska åka dit och visa den och se vad dom ska ha..
Hade tänkt be en kompis som håller på att utbilda sig till lackerare, men jag vet inte..
Jobbar du där ute i gunnars ?

Youngblood Billackerare
3 maj 2008 · 737 Inlägg

Annabanana_ skrev:

Youngblood skrev:
Hej! Annars så kan du ju besöka lackeringen i byn. Finns på Gunnars industri område. Du kan köpa färgen där av oss. Bra priser. Vem ska lackera åt dig?

Hej ! Ringde till dom i tisdags, men dom kunde inte tala om vad dom skulle ha för att lacka min pärla utan att se den, men ska åka dit och visa den och se vad dom ska ha..
Hade tänkt be en kompis som håller på att utbilda sig till lackerare, men jag vet inte..
Jobbar du där ute i gunnars ?

Vem är kompisen som håller på och utbildar sig..?
Jag jobbar på Svanströms, ja.

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
Annabanana_
5 maj 2008 · 19 Inlägg

Han heter martin, men de blir nog så jag lämnar in den..
Vilka dagar jobbar du och vilka tider har ni öppet ?

nozzen den enda som e som jag
5 maj 2008 · 274 Inlägg

Lindgren_ skrev:
Jag köpte all min ocean blåa färg , grund , klarlack med masa glitter som är dyyrt och klarlack med härdare förtunning och allt för 1200 ganska billigt smile Åk runt och fråga på lite firmer eller ring och kolla.. kan skilja sig mycket i pris..

Vart köpte du din färg om man får fråga?

Din dröm är min verklighet
Lindgren_
5 maj 2008 · 2 644 Inlägg

nozzen skrev:

Lindgren_ skrev:
Jag köpte all min ocean blåa färg , grund , klarlack med masa glitter som är dyyrt och klarlack med härdare förtunning och allt för 1200 ganska billigt smile Åk runt och fråga på lite firmer eller ring och kolla.. kan skilja sig mycket i pris..

Vart köpte du din färg om man får fråga?

Genom en kontakt jag har.. skicka ett pm om du är intresserad.. smile

Johan Lindgren
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang