inkoppling av 2 slusteg

Boner
19 mars 2006 · 17 Inlägg

kan man dra en strömkabel från ett slutstegs +pool till ett annat stegs +pool dirket. Alltså att man vidare kopplar strömkabeln från det förtsa steget till det andra steget.

lite svårt att förklara hur jag menar kanske.

Ronnie.L
19 mars 2006 · 914 Inlägg

kan kan man ju alltid göra. Men vad har du för storlek på pluskablen ? Men jag rekomenderar att köpa ett fördelnings block istället

Boner
19 mars 2006 · 17 Inlägg

Jag har inte så bra koll hur stor den är riktigt..Men rätt grov iaf..Jag ville igentligen bara veta om det gick utan att man pajjar något. Jag håller på och felsöker några problem jag har med ljudanläggningen så det var därför.

Ronnie.L
19 mars 2006 · 914 Inlägg

ok är själv inget proffs har också en massa fel här å var men börjar få rätsida på de flesta tongue
Men att knöka in 2 kablar på pluskontakten kan bli lite trångt om den är grov.

Senast redigerat av Ronnie.L (19 mars 2006)

Moser .-ϻΘϨƎЯ
19 mars 2006 · 1 313 Inlägg

de funkar å göra så jag har itne upplevt några problem när jag gjort så mer en att det blir trång å knöligt när man ska skruva dit kablarna:P, men köpt fördelningsblock istället!

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Boner
19 mars 2006 · 17 Inlägg

okey som sagt är det bara ett test alltihop...kommer att köpa fördelningsblock så småningom.
Men tror ni att de spelar någon roll om jag använder en tunnare strömkabel då jag testar detta. Vet att det inte får samma effekt.

Drönirettab
20 mars 2006 · 21 761 Inlägg

Om du bara ska testköra så duger en tunnare kabel. Ska man bara felsöka störningar och liknande så behöver man ju inte kräma på så mycket.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang