bil ljud i mini

Mini_Helena
2 februari 2006 · 9 Inlägg

någon som känner nån som har byggt ljud i en mini? alltså den äldre modellen.. eller
ja jag har en -98 ser ut som den gamla.....

liten och trång smile


kul med tips, just nu har jag bara original vanliga högtalare endast i hatthyllan och IGET fram!

Rover Mini Cooper "X small" (1997)
AntonRacing
2 februari 2006 · 236 Inlägg

mr fun byggde jue fast då var de i den nyare..

Saab ng900 Steg 3+
timpan_87
2 februari 2006 · 781 Inlägg

brl byggde de i mr funs sen är ju den gammla mina mkt mkt mindre än den nya modelen

Vr6fan
2 februari 2006 · 6 Inlägg

Ja min polare har en hundkoja från 75 som han håller på att bygga ljud / trimma. Han har i och för sig slitit ut sitt baksäte för plats åt antingen 2 st 15" eller 2 st 10" vet inte än håller på och räknar på sakerna. smile Framsystemet skall sitta i instrument brädan även det lite meck men snyggt och bra kommer det att bli!!

Mini_Helena
13 februari 2006 · 9 Inlägg

ok!

jo jag vet att mr fun hade det i sin NYA större mini men det är absolut inte samma sak!

sen kommer jag inte ta bort baksätet tongue

vet iallafall att jag måste bygga lådor i dörrarna eftersom det inte finns nån plats för högtalare
nu... dörrarna e ju SÅÅÅ tunn!

Rover Mini Cooper "X small" (1997)
igel_son
25 mars 2006 · 14 Inlägg

Haha, jo dörrarna ÄR tunna! jag satte en distansring runt högtalarna i dörren så dom kom ut lite.. Man får välja högtalare med omsorg, inte för stora magneter!

Å ett till tips!  2 st 6x9 or får faktiskt plats i hatthyllan, ett bra alternativ om man vill ha baksätet i behåll, som jag ;D

niklazz
25 mars 2006 · 55 Inlägg

min polare har sat i ljud i sin mini den gamla modellen....han har 2 gas 10" o skuffen och 5.25 i hatthyllan och 6"9 under baksätet där d finns ett litet fack

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang