Mitt syfte är att skapa en bil för gatan men som även kan körs på t.ex strippen. Detta är mitt första stora projekt å ja ser fram imot när de ä klart. Mitt mål är att va med i år på arvika flygfält å köra 201m drag. Detta är mitt... Visa mer
Kjolarna gjorde sig riktigt bra! Men fan... du borde verkligen lacka bak stöten så den "följer" med i det hela.. Tycker personligen de blir nå "dumt" avslut på det hela utan classic lack på den, å ta inte detta som något negativt nu. Bara vänlig kritik, för bilen är väldigt fin för övrigt
AAA jag vet har inte hunnit med det bara. Ska lacka bak stöten så fort ja hinner me Finns ingen dålig kritik bara kritik
De tar ju mycket tid å PENGAR men ä man bil kåt så ä man
haha skoja inte! men fan vill ha en 740 ja me o grejja med >< men kan tyvärr inte just nu, sparar till eventuellt ett köp av en 965a med ca 300hk om inte mer
men får se hure blir, de är svärfars kompis som har bilen ståendes på sin gård, o ägaren bor i stockholm. (gården är mot arvika typ) xD
O fan låter spännande Hoppas du får nog me $$$$$$ så du kan köpa den
Tackar. ja jämt nu får den va ganska så som den är. Blir nog lite mer projekt till vintern igen Lite saker till ska nog göras innan vintern. Tar det lite som de kommer nu
Är dit grenrör helt än? kör med ett likadant och mitt ha spruckit 3 gr....
A faktiskt men jag har byggt en stötta som sitter under kolektorn å ner till blocket som ska hjälpa till att ta lite vikt från turbon. Så än verkar det hålla
Kolla in länken nedan slant lite på kopplingen Detta blir nog de sista ja lägger upp på denna bil denna säsång. Kommer bli mer nästa år. Det ska uppgraderas lite mer då