Hur man INTE ska göra. Kantstötta pentor? Nejdå.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
3 september 2008 · 5 753 Inlägg

Pellefax skrev:

la_palma skrev:

FLindgren skrev:

ja raggarbilar som du har har jag då aldrig sätt sladda..bara skyter om att det driver i rätt ände och alla sina stora muskler...hur kommer det sig?

Hahah håller med! Har aldrig sett en raggare på häng men stora i käften är dom, frågan är om det ens går med en jänkre som är slappare i fjädringen än en rysk h*ra, dom välter väl före dom sladdar...

Märks att du aldrig suttit i en jänkare..  lol

håller med..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
BTLulle
3 september 2008 ·

Spelar ingen roll var och när man buskör, det ska inte förekomma på allmänväg. Ger bara motorintreserade dåligt ryckte.

MVH Peter

Mr_EmCom Med.lem
3 september 2008 · 3 759 Inlägg

BTLulle skrev:
Spelar ingen roll var och när man buskör, det ska inte förekomma på allmänväg. Ger bara motorintreserade dåligt ryckte.

MVH Peter

Ne, och fildelning är också ett jävla sattyg!

roll

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
3 september 2008 · 5 753 Inlägg

mer brehäng åt folket tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
breesladd SKÅNING
3 september 2008 · 1 215 Inlägg

vilken tur att det inte var en volvo raggare då hade denna tråden haft 27 sidor om hur korkade dem är och att man fattar väll att det inte går att köra volvo kanske lite ot men men, synd att det hände, bara till att ta nya tag hoppas den går att fixa.

nu är du denna erfarenheten rikare.

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Mortalis VW-nörd?
3 september 2008 · 4 332 Inlägg

Att inte admin tyckt de e blogg, hårfin gräns de där. Aja gl hf

la_palma Labborant
3 september 2008 · 307 Inlägg

Pellefax skrev:

la_palma skrev:

FLindgren skrev:

ja raggarbilar som du har har jag då aldrig sätt sladda..bara skyter om att det driver i rätt ände och alla sina stora muskler...hur kommer det sig?

Hahah håller med! Har aldrig sett en raggare på häng men stora i käften är dom, frågan är om det ens går med en jänkre som är slappare i fjädringen än en rysk h*ra, dom välter väl före dom sladdar...

Märks att du aldrig suttit i en jänkare..  lol

Har suttit i ett x antal jänkare, till och med haft några chevor i familjen och kan inte påstå  att fjädringen i någon av dom har varit speciellt bra...Kanske bara haft otur? Dock har jag svårt att tro att det är jag själv som kommit på alla klitchiga citat om jänkarnas gunghästar...Men vem vet?

la_palma Labborant
3 september 2008 · 307 Inlägg

J-P-R skrev:

la_palma skrev:

FLindgren skrev:

ja raggarbilar som du har har jag då aldrig sätt sladda..bara skyter om att det driver i rätt ände och alla sina stora muskler...hur kommer det sig?

Hahah håller med! Har aldrig sett en raggare på häng men stora i käften är dom, frågan är om det ens går med en jänkre som är slappare i fjädringen än en rysk h*ra, dom välter väl före dom sladdar...

Då har du inte sett mycket i livet du, kanske borde ta och kolla på amerikanska driftingserien, för det är ju "jänkare" som körs där med, om än modernare.



Tyvär kan jag inte säga att det är tråkigt ens det som hänt, för på något högervänster tror jag att du inte sörjer så djupt. Jag menar, bilen såg inte direkt ut att vara i mintcondition utan har säkert få utstå en hel del stryk med sladdande och burnande. Då händer något sånt här, förr eller senare, vilket jag antar du räknat med.

Har ganska så svårt att tro att dom kör med gamla jänkare med original stötdämpare i den amerikanska drifting serien, kanske är det du som ska titta närmare nästa gång??

Hamilton
3 september 2008 · 8 868 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

BTLulle skrev:
Spelar ingen roll var och när man buskör, det ska inte förekomma på allmänväg. Ger bara motorintreserade dåligt ryckte.

MVH Peter

Ne, och fildelning är också ett jävla sattyg!

roll

och fildelning är en fara för trafikanterna? Du får gärna förklara närmare.

Förövrigt så håller jag med BTLulle i hans inlägg.
Det är just sådant här som gör att politiker m.m inte satsar mera på motorburen ungdom, det är rötägen som syns och hörs mest ......

Fotograf på tierpidag.se
Mr_EmCom Med.lem
3 september 2008 · 3 759 Inlägg

Hamilton skrev:

Mr_EmCom skrev:

BTLulle skrev:
Spelar ingen roll var och när man buskör, det ska inte förekomma på allmänväg. Ger bara motorintreserade dåligt ryckte.

MVH Peter

Ne, och fildelning är också ett jävla sattyg!

roll

och fildelning är en fara för trafikanterna? Du får gärna förklara närmare.

Förövrigt så håller jag med BTLulle i hans inlägg.
Det är just sådant här som gör att politiker m.m inte satsar mera på motorburen ungdom, det är rötägen som syns och hörs mest ......

Nej, inga kommentarer.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Opelmadness German cars, quality and beyond
3 september 2008 · 8 197 Inlägg

Tråkigt att det förstörde fina pentafälgar... hmm
Hoppas att bilen går att laga iaf, inte kul när det går så.

Det är som sagt tur att det inte var folk eller andra trafikanter i vägen. Ta't lugnt.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
vikko
3 september 2008 · 13 Inlägg

Ja det stämmer, bilen är en mercedes w123 200 -85. bensin alltså. till er som undrar kan jag försäkra er om att ingen tog skada, och ingen var nära att ta skada förutom mig själv som satt i bilen. jag hade bälte så det hände inget med mig heller. Jag lär inte försöka det där igen, och jag hade absolut inte försökt om det vart folk nära. Helt folktomt förutom jag och 2 kompisar som satt i en annan bil.

Tror jag måste byta hela bärarmen fram, och tråget går nog fixa med kemisk metall bara jag plockar ut det. Bromsar hade jag idag när jag kände, har inte upptäckt nått läkage. Måste ha varit olja på skivorna eller något. Kan lägga ut bilder på hur stagen är krökt, ser mycket lustigt ut. Staget i fråga ska vara rakt, men nu ser det ut som en banan, och det är inget smalt stag, det håller nog för några kilos tryck.

Volvo Amazon "foose chrome" (1967)
Mercedes 300TDT "w124" (1992)
Germax
3 september 2008 · 12 086 Inlägg

BTLulle skrev:
Hoppas att det inte går att laga, för med dej i trafiken behöver man inga ovänner man riskerar livet i alla fall sadsadsadsadsadsadsad

Peter

blablablablablablabla   blablabla

Opelmadness German cars, quality and beyond
3 september 2008 · 8 197 Inlägg

JapMax skrev:

BTLulle skrev:
Hoppas att det inte går att laga, för med dej i trafiken behöver man inga ovänner man riskerar livet i alla fall sadsadsadsadsadsadsad

Peter

blablablablablablabla   blablabla

lol !!!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
camaro67 Meister
3 september 2008 · 6 763 Inlägg

la_palma skrev:

J-P-R skrev:

la_palma skrev:

Hahah håller med! Har aldrig sett en raggare på häng men stora i käften är dom, frågan är om det ens går med en jänkre som är slappare i fjädringen än en rysk h*ra, dom välter väl före dom sladdar...

Då har du inte sett mycket i livet du, kanske borde ta och kolla på amerikanska driftingserien, för det är ju "jänkare" som körs där med, om än modernare.



Tyvär kan jag inte säga att det är tråkigt ens det som hänt, för på något högervänster tror jag att du inte sörjer så djupt. Jag menar, bilen såg inte direkt ut att vara i mintcondition utan har säkert få utstå en hel del stryk med sladdande och burnande. Då händer något sånt här, förr eller senare, vilket jag antar du räknat med.

Har ganska så svårt att tro att dom kör med gamla jänkare med original stötdämpare i den amerikanska drifting serien, kanske är det du som ska titta närmare nästa gång??

Tyska och europeiska 50-60-tals bilar är väl inte heller direkt några under av väghållning. Men de är som sagt så att de är jänkebilana som dominerar i driftning.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
HKS C(^^,)
3 september 2008 · 453 Inlägg

Ush! Hur fan kan den bilen gått genom BES!! yikes
borde förbjudas med sånna fylle pråm!
Jaja
Tur att ingen skadades i alla fall smile

luunggan
3 september 2008 · 956 Inlägg

la_palma skrev:

J-P-R skrev:

la_palma skrev:

Hahah håller med! Har aldrig sett en raggare på häng men stora i käften är dom, frågan är om det ens går med en jänkre som är slappare i fjädringen än en rysk h*ra, dom välter väl före dom sladdar...

Då har du inte sett mycket i livet du, kanske borde ta och kolla på amerikanska driftingserien, för det är ju "jänkare" som körs där med, om än modernare.



Tyvär kan jag inte säga att det är tråkigt ens det som hänt, för på något högervänster tror jag att du inte sörjer så djupt. Jag menar, bilen såg inte direkt ut att vara i mintcondition utan har säkert få utstå en hel del stryk med sladdande och burnande. Då händer något sånt här, förr eller senare, vilket jag antar du räknat med.

Har ganska så svårt att tro att dom kör med gamla jänkare med original stötdämpare i den amerikanska drifting serien, kanske är det du som ska titta närmare nästa gång??

Jag har svårt att tro att man kör någon driftingbil med original stötdämpare.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
HKS C(^^,)
3 september 2008 · 453 Inlägg

la_palma skrev:

FLindgren skrev:

NxV skrev:
*host. -volvoraggare

ja raggarbilar som du har har jag då aldrig sätt sladda..bara skyter om att det driver i rätt ände och alla sina stora muskler...hur kommer det sig?

Hahah håller med! Har aldrig sett en raggare på häng men stora i käften är dom, frågan är om det ens går med en jänkre som är slappare i fjädringen än en rysk h*ra, dom välter väl före dom sladdar...

Då har du inte sätt mkt i ditt liv. Ett tips. Åk nästa sommar till västerås träffen ( Big power meet )
Först då kan du yttra dig om att dom inte kan sladda!
Ska ju inte komma här o snacka skit o ha pajjkastning om bilar hit o dit. Det man inte vet nått om yttrar man sig inte om!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
3 september 2008 · 5 753 Inlägg

HKS skrev:
Ush! Hur fan kan den bilen gått genom BES!! yikes
borde förbjudas med sånna fylle pråm!
Jaja
Tur att ingen skadades i alla fall smile

dom behöver inte va fin utvändigt för att gå igenom bes roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Helvete_racing Arg Snickare
3 september 2008 · 875 Inlägg

gjorde i princip samma sak. fast med min gamla bil.
hade 18" ace race fälgarpå.  och fick snurr i en kurva och just i den kurvan hade dom 15 cm höga stenkanter som vägkant. 3 av 4 aluminiumfälgar vart det o kasta. sne bakaxel. skaplig smäll mot en av balkarna under bilen. bärgning därifrån... slutade med att jag fick pynta upp 15 loppor ur egenficka. kom ur verkstan med plåtfälgar och 15,000 kr fattigare. var inte så kul.
tänk på hur ni kör!  det gör jag!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang