Release: GARAGET 7.2 (Lista på nyheter)

EckeHolmgren T5 & R Fantast
29 september 2008 · 1 279 Inlägg

tycker att det skulle vara jätte bra big_smile

Roz-104 skrev:

ralle_boyen skrev:
jag fick bara nån skum ide om att du kunde typ lägga till en chatt med smile tror de skulle blitt populärt smile

De skulle ju vara nått big_smile

Erik H
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
29 september 2008 · 846 Inlägg

v80_ecke skrev:
tycker att det skulle vara jätte bra big_smile

Roz-104 skrev:

ralle_boyen skrev:
jag fick bara nån skum ide om att du kunde typ lägga till en chatt med smile tror de skulle blitt populärt smile

De skulle ju vara nått big_smile

hahahah xD ett pizza spel tongue inte just de jag va ute efter tänkte mer en chatt här på garaget.org smile va jag vet bruka det alltid bli poppis på alla sidor smile

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
RonJ Avstängd
29 september 2008 · 82 Inlägg

Tycker det är krångligare och sämre... allt är så invecklat eller outvecklat . Betyg funktionen saknar jag samt å är det omöjligt att hitta nått på filmer eller senaste inlagda, det föresätter ju typ att man söker på en specifik film eller gene. Nja jag tycker det var helt galet att trixa med sidan när den redan var så bra.hmm

chrizz Administratör
29 september 2008 · 11 778 Inlägg

RonJ skrev:
Tycker det är krångligare och sämre... allt är så invecklat eller outvecklat

Förklara gärna vad som är outvecklat och invecklat.

RonJ skrev:
. Betyg funktionen saknar jag

Den är inte borttagen.

RonJ skrev:
samt å är det omöjligt att hitta nått på filmer eller senaste inlagda, det föresätter ju typ att man söker på en specifik film eller gene.

Nej, det gör det inte. Klicka på "Kategorier" i undermenyn så får du upp alla klipp exakt som det var tidigare.

RonJ skrev:
Nja jag tycker det var helt galet att trixa med sidan när den redan var så bra.hmm

Tror du att förra versionen var första versionen någonsin? Sidan har utvecklats i 4-5 år nu och fortsätter att utvecklas. Inget konstigt med det.

Over and out.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
sammlund
29 september 2008 · 3 859 Inlägg

RonJ skrev:
Tycker det är krångligare och sämre... allt är så invecklat eller outvecklat . Betyg funktionen saknar jag samt å är det omöjligt att hitta nått på filmer eller senaste inlagda, det föresätter ju typ att man söker på en specifik film eller gene. Nja jag tycker det var helt galet att trixa med sidan när den redan var så bra.hmm

Jag håller med dig big_smile Allt är inte fel men stjärnorna i betygssätningen för videoklippen saknar jag hmm

Senast redigerat av sammlund (29 september 2008)

"The road to victory is sometimes a sidewalk"
chrizz Administratör
29 september 2008 · 11 778 Inlägg

Nya betygsättningen för videoklipp är ju SÅ mycket bättre. Det var ju ingen som orkade sätta ett 1-5-betyg på videoklippen....

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Mäki Långsam Perfektionist
29 september 2008 · 4 800 Inlägg

TCG skrev:

Mäki skrev:
Om  jag vill ersätta en bild med en annan i mitt "Garage" hur gör jag då? Förut kunde jag flytta enstaka bilder till galleriet, men hittar inte den knappen nu.

Funktionen är tillfälligt borttagen. Avvakta lite, det är mycket att fixa.

Okej, ungefär hur länge får jag räkna med att vänta då?

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Mrfleur
29 september 2008 · 235 Inlägg

RonJ skrev:
Tycker det är krångligare och sämre... allt är så invecklat eller outvecklat . Betyg funktionen saknar jag samt å är det omöjligt att hitta nått på filmer eller senaste inlagda, det föresätter ju typ att man söker på en specifik film eller gene. Nja jag tycker det var helt galet att trixa med sidan när den redan var så bra.hmm

Håller med! Tänker precis samma sak! sad onödigt ändra hemsida när det är redan succét!

men jag får väl vänja mig vid nya version hmm

Bmw, när du älskar att köra!
Ragga90
29 september 2008 · 197 Inlägg

chrizz skrev:

Ragga90 skrev:
De senaste uppladlade filmerna som var längst ner på startsidan innan ändringarna.. kommer dom tillbaka?   
MVH Rasmus:cool:

Det har aldrig varit så. smile

men de fanns ju alltid 6 nya filmer varje dag på startsidan?

Köp skyline!
HOLLELLE
30 september 2008 · 409 Inlägg

Har inte surfat runt så mycket än men det jag sett känns bra. Riktigt bra jobbat Chrizz, glöm inte att vila bara smile

_Wallis_
30 september 2008 · 4 506 Inlägg

Chrizz

Jag har en wish! för nästa uppdatering.
Ett "Bibliotek" där man kan ladda upp
Verkstadsfakta för spefesifika Märken/modeller/år.

Istället för att vi har det i forumet.
Det skulle även kunna spara på en massa onödiga
trådar.

Te.x för att lagra bilder som dessa:
http://gallery.volvo240.org/images/cars/docs/bakvagn.jpg
http://gallery.volvo240.org/images/cars/docs/ventiljustering.jpg

Förstår du hur jag menar?
Hur skulle det funka med lagen?

Senast redigerat av _Wallis_ (30 september 2008)

Kan du andas kan du dö.
mickecorrado Bilplåtslagare
30 september 2008 · 1 036 Inlägg

Saknar en Next funktion när man tittar på bilderna i fullformat.

Smoke Tires Not Drugs.
dadde
30 september 2008 · 2 164 Inlägg

jag saknar knappen "flytta bilden till Galleri" när man skall lägga upp nya bilder på sin bil.. jag vill ju inte ta bort bilderna helt, utan bara flytta dom till galleriet.. kan du fixa fram den igen? smile

"Life´s too short to drive a boring car"
Android
30 september 2008 · 892 Inlägg

Jag måste tyvärr ansluta mig till gänget av gnäll spikar och säga att jag tycker sidan har blivit något rörigare att navigera nu.

De saker jag noterat mest är Video och Bloggen.

I Video tycker jag det är sämre att man inte längre ser nyaste videoklippen när man går in under Video, utan måste välja kategori Alla Kategorier. Jag tyckte det var smidigt som det var förut, med rekommenderade videoklipp i en panel till vänster, och de nyaste klippen som visas direkt.

Vad gäller bloggen så tycker jag första sidan blev aningen (nåja, inte så allvarligt smile) mindre översiktsbar, samt att när man går in på bloggen inte längre ser de senaste blogg inläggen till vänster. Man måste gå in på personens alla bloggar, och där är det inte alls speciellt överskådligt.


Vad jag däremot tycker är BRA är det nya rösttings systemet vad gäller video klipp. Det är, som du säger Chrizz, MYCKET bättre...vem fan orkar rösta 1-5 på video klipp. roll

Sen tycker jag mig se en uppfräschning av bil presentationen, den gillar jag.

Sen finns det säkert en hel del nytt, även under ytan, som jag inte tänkt på än, men detta är mina första intryck av de ändringar jag sett. Hoppas det ger nån vettig feedback. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Oge
30 september 2008 ·

Nååågon som vet hur man tar bort sina favoritbilar?..

_Wallis_
30 september 2008 · 4 506 Inlägg

Oge skrev:
Nååågon som vet hur man tar bort sina favoritbilar?..

Gå in på favoritens bils sida.
Uppe i högra hörnet så har du så du kan klicka Radera Favorit.

Kan du andas kan du dö.
bjoorniiee
30 september 2008 · 356 Inlägg

tycker det blev skitbra med lite nytt. 5p till chrizz : )

-Akerfeldt-
1 oktober 2008 · 2 638 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/58914/474704_3kk0ef.jpg

Varför blir det såhär, kör Internet explorer 6... hmm

Sen tycker jag att det borde finnas bättre sökalternativ i videodelen, att man kan söka på nått speciellt och få upp de senast uppdaterade på det man söker, så att man inte får videorna i oordning...

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 oktober 2008 · 5 753 Inlägg

man borde kunna söka på senaste uppladdade på videoklipp, alltså om jag EXEMPELVIS söker på "sierra" så tycker jag att man borde kunna söka på dom senaste uppladdade klippen istället för att kanske behöva kolla igenom alla klipp för att hitta dom dom relativt nya uppladdade smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Svenning Stridis
1 oktober 2008 · 80 Inlägg

Bara en liten fundering.. hur ska jag veta om det är någon som har svarat på en fråga som jag ställde i en video lr tråd.. det saknar jag lite med denna sida =/

Men jekligt snygg uppdatering smile Me like

Senast redigerat av Svenning (1 oktober 2008)

"Ifall du går i nåns fotspår kommer du aldrig förbi" - Mig
Volvo C30 "Momentum" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang