Eftersnack: Car Audio Center Meet

Laserblue
13 oktober 2008 · 239 Inlägg

Tackar

ha ha ja det fästet blir ju bra i bilen

kolla din fråga med Car Audio Center

jag skulle behöva bilder att lägga upp på hemsidan motortown.se

Den som har bilder på allt och hela vimlet med folk skicka gärna bilder med internetkvalité till larssonhans@hotmail.com

Stort Tack på förhand MVH Hasse

Nafets86
13 oktober 2008 · 821 Inlägg

Laserblue skrev:
Tackar

ha ha ja det fästet blir ju bra i bilen

kolla din fråga med Car Audio Center

jag skulle behöva bilder att lägga upp på hemsidan motortown.se

Den som har bilder på allt och hela vimlet med folk skicka gärna bilder med internetkvalité till larssonhans@hotmail.com

Stort Tack på förhand MVH Hasse

Man lär vara ganska ensam om det iaf wink Om det håller att sätta in i bilen DVS!!!
inte säkert att det fäster så värst bra ..

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Haans
13 oktober 2008 · 243 Inlägg

Laserblue skrev:

Haans skrev:
Det var bra arrangerat!
fast tycker det skulle varit Folkets val eller något! annars vare bra big_smile

Det är en väldigt trevlig idé som enligt mig alltid missbrukas

MVH Hasse

Ja om det springer runt tjejer med lazerblue linnen som du hade blir det förmodligen ett enkelt val för brunstiga pojkar

men synd att det missbrukas för det är kanon att rösta tycker jag! blir dessutom flera som stannar till 16.00 för att se vinnarna tyckte inte det var allt för många.

Volvo 855 (1996)
Laserblue
13 oktober 2008 · 239 Inlägg

Haans skrev:

Laserblue skrev:

Haans skrev:
Det var bra arrangerat!
fast tycker det skulle varit Folkets val eller något! annars vare bra big_smile

Det är en väldigt trevlig idé som enligt mig alltid missbrukas

MVH Hasse

Ja om det springer runt tjejer med lazerblue linnen som du hade blir det förmodligen ett enkelt val för brunstiga pojkar

men synd att det missbrukas för det är kanon att rösta tycker jag! blir dessutom flera som stannar till 16.00 för att se vinnarna tyckte inte det var allt för många.

Tjejer i linnen är ju trevligt men min bil kommer aldrig att vara med på en bilutställning på Motortown.

Jag hade klassen Peoples Choice på ABS Wheels Meet i augusti på Motortown.
Då jobbade vi också med en jury på 8 personer.
Den bil som kom 2:a i folkets röst Peoples Choice kom på 37e plats när juryn bedömde hennes bil efter ett utförligt besiktningsprotokoll.

Jäkligt trist för det är annars trevligt med folkets röst.

Vi avslutade dagen kl 17.00
Ett stort fyrverkeri drog iväg kl 16.45
Samtidigt med prisutdelningen för bilutställningen vid bilstereobutiken kl 16.00 var det drifting, Vippen, rally och annat skoj på andra ställen under den Magiska Helgen. Det bidrog nog till att besökarna var lite utspridda på området.

Mvh Hasse

Senast redigerat av Laserblue (13 oktober 2008)

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
14 oktober 2008 · 1 177 Inlägg

Riktigt trevligt evenemang Hasse, ett stort tack ska multimedia tjejerna som kom fram och frågade om bilen entusiastiskt och orkade lyssna. Ljudgrabbarna som skulle klämma och känna på mitt nya basbygge ska också ha ett stort tack. Inte det extremaste på plats men endå hade dem tiden att lyssna och speciellt Ge tips om vad man skulle kunna förbättra för att få bättre ljud!!

Lite glest med bilar, många som är rädda för regn verkar det som, annars kanon!!

Grattis till pristagnarna

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Nafets86
15 oktober 2008 · 821 Inlägg

fortfarande inte fått något svar om vem som Blir sponsrad av Car Audio Center nästa år.
Så.. vem blev det? smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Laserblue
16 oktober 2008 · 239 Inlägg

sengstr skrev:
fortfarande inte fått något svar om vem som Blir sponsrad av Car Audio Center nästa år.
Så.. vem blev det? smile

Hejsan

Du kommer inte att få svar här!
Car Audio Center är ej medlem på Garaget
Resultatlista kommer att läggas upp på hemsidan tillsammans med bilder

MVH Hasse

PAIN
18 oktober 2008 · 2 103 Inlägg

sengstr skrev:
fortfarande inte fått något svar om vem som Blir sponsrad av Car Audio Center nästa år.
Så.. vem blev det? smile

enligt deras sida kommer hela resultat listan publiceras där den 20/10 wink

kotten17
18 oktober 2008 · 70 Inlägg

tack för ett trevlit evenemang hasse fortsätt med detta koncept tack

Audi RS3 (2018)
BMW 325 (1994)
Nafets86
18 oktober 2008 · 821 Inlägg

Pain940 skrev:

sengstr skrev:
fortfarande inte fått något svar om vem som Blir sponsrad av Car Audio Center nästa år.
Så.. vem blev det? smile

enligt deras sida kommer hela resultat listan publiceras där den 20/10 wink

klockers. Då ska jag hålla utkik smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Teres
20 oktober 2008 · 175 Inlägg

Pain940 skrev:

sengstr skrev:
fortfarande inte fått något svar om vem som Blir sponsrad av Car Audio Center nästa år.
Så.. vem blev det? smile

enligt deras sida kommer hela resultat listan publiceras där den 20/10 wink

Nog är resultat listan uppdaterad . Men jag heter inte Mattias Ericsson wink..

PAIN
20 oktober 2008 · 2 103 Inlägg

Teres skrev:

Pain940 skrev:

sengstr skrev:
fortfarande inte fått något svar om vem som Blir sponsrad av Car Audio Center nästa år.
Så.. vem blev det? smile

enligt deras sida kommer hela resultat listan publiceras där den 20/10 wink

Nog är resultat listan uppdaterad . Men jag heter inte Mattias Ericsson wink..

va tydligen inte ända missen wink...man får ju fortfarande inte veta vem som vann sponsor priset till billjud hmm

Laserblue
20 oktober 2008 · 239 Inlägg

Pain940 skrev:

Teres skrev:

Pain940 skrev:

enligt deras sida kommer hela resultat listan publiceras där den 20/10 wink

Nog är resultat listan uppdaterad . Men jag heter inte Mattias Ericsson wink..

va tydligen inte ända missen wink...man får ju fortfarande inte veta vem som vann sponsor priset till billjud hmm

Om jag minns rätt är hela Top Five listan fel!

Laserblue
22 oktober 2008 · 239 Inlägg

Pain940 skrev:

Teres skrev:

Pain940 skrev:

enligt deras sida kommer hela resultat listan publiceras där den 20/10 wink

Nog är resultat listan uppdaterad . Men jag heter inte Mattias Ericsson wink..

va tydligen inte ända missen wink...man får ju fortfarande inte veta vem som vann sponsor priset till billjud hmm

Nu har jag fått veta hur det ligger till

Att sponsorpriset inte är upplagt beror inte på någon miss som Pain skrev. Zoran som äger butiken har fått åka in akut på sjukhus!

Den felaktiga Top Five listan som nu ligger uppe ber man om ursäkt för och den rätta listan bör kunna komma upp på hemsidan imorgon 23 okt.

MVH Hasse

PAIN
22 oktober 2008 · 2 103 Inlägg

ajaj trist å höra ..hoppas det inte va allt för allvarligt wink

det ända jag kan tycka är att efter sånt stort jippo med mycket pr å kanon fina priser å en grymt fin morot som spons med ljud så borde det ändå inte ta så lång tid att gå ut med den lycklige vinnaren wink

folk hinner ju nästan glömma bort eventet mer eller mindre när väl / om vinnaren för sponsringen kommer talas om.....lite synd för den glade vinnaren då bara när intresset för resultaten redan hunnit svalna roll

hade jag vunnit det hade det varit skit roligt att få skylta med det big_smile

nu va ju jag tyvärr inte där pga av missöde med bilen men ändå .......ger ju ändå ett bättre intryck om folk fick veta vem som vann å det tas ju mer seriöst om man ger ut det fina priset och fort som attan ger ut vinnaren i press för bra reklam för ljudföretaget wink

nu vart det ioförsig fel i hela listan vad jag förstod men i det skedet fanns ju möjligheten att lägga in sponsvinnaren men den va inte med någonstans...... nu tror jag inte läget är som så men började kännas lite som att det va en morot för att dra fina ljudbyggen dit men ingen utdelning då det dröjer just med det svaret...kändes som ite mörkning lollol  så lite snyggare sköt kunde det vara...även om det nu vart en sjukhus resa....finns ju mer än en person som kan styra å ställa wink

som billutställare själv vill man ju ha svaren så fort man kan e ju alltid roligt att fälja upp sina vägbröder i utställnigsvärlden wink å så många va det ju inte så att man inte hinner färdiga ställa listorna å dessutom inte det mest dragande priset ,sponsor priset....det borde ju ha meddelats först då det va största PR delen i jippot  för bilutställarna mm wink



men men bara min mening å synd att jag missa denna dag smile
tjiiing tjiing cool
//Mvh

Senast redigerat av Pain940 (22 oktober 2008)

Laserblue
23 oktober 2008 · 239 Inlägg

Pain940 skrev:
ajaj trist å höra ..hoppas det inte va allt för allvarligt wink

det ända jag kan tycka är att efter sånt stort jippo med mycket pr å kanon fina priser å en grymt fin morot som spons med ljud så borde det ändå inte ta så lång tid att gå ut med den lycklige vinnaren wink

folk hinner ju nästan glömma bort eventet mer eller mindre när väl / om vinnaren för sponsringen kommer talas om.....lite synd för den glade vinnaren då bara när intresset för resultaten redan hunnit svalna roll

hade jag vunnit det hade det varit skit roligt att få skylta med det big_smile

nu va ju jag tyvärr inte där pga av missöde med bilen men ändå .......ger ju ändå ett bättre intryck om folk fick veta vem som vann å det tas ju mer seriöst om man ger ut det fina priset och fort som attan ger ut vinnaren i press för bra reklam för ljudföretaget wink

nu vart det ioförsig fel i hela listan vad jag förstod men i det skedet fanns ju möjligheten att lägga in sponsvinnaren men den va inte med någonstans...... nu tror jag inte läget är som så men började kännas lite som att det va en morot för att dra fina ljudbyggen dit men ingen utdelning då det dröjer just med det svaret...kändes som ite mörkning lollol  så lite snyggare sköt kunde det vara...även om det nu vart en sjukhus resa....finns ju mer än en person som kan styra å ställa wink

som billutställare själv vill man ju ha svaren så fort man kan e ju alltid roligt att fälja upp sina vägbröder i utställnigsvärlden wink å så många va det ju inte så att man inte hinner färdiga ställa listorna å dessutom inte det mest dragande priset ,sponsor priset....det borde ju ha meddelats först då det va största PR delen i jippot  för bilutställarna mm wink



men men bara min mening å synd att jag missa denna dag smile
tjiiing tjiing cool
//Mvh

Jag vet inte om jag missuppfattat allt men det är väl inte den som har bilen full med prylar som vinner ett sponsorpris med ljudbygge.

Om tex jag skulle vinna det priset måste jag absolut tacka nej eftersom min bil redan har ett ljudbygge som jag är supernöjd med.

Nej dom som skulle lockas dit var väl dom utan ljudbygge?

Prisbordet var ett av de största i Sverige ca 45 000 kr och det borde väl räcka för att locka många deltagare om det är det viktigaste för en bra utställning. Dessutom var det gratis för alla utställare och även besökare.
Deltagarantalet 20 st måste vart det lägsta i Sverige under 2008.

Ja ja detta var sista gången som jag hjälper någon som inte är medlem på Garaget eller andra forum att lägga upp deras utställningstråd. Blir nog bäst om dom sköter det själva som de tagit på sig att genomföra.

Jag är för snäll och säger JA för många gånger tyvärr.

Zoran åkte in på sjukhus pga kollaps, precis innan 11 okt och var inte på plats under utställningsdagen

PAIN
23 oktober 2008 · 2 103 Inlägg

Laserblue skrev:

Pain940 skrev:
ajaj trist å höra ..hoppas det inte va allt för allvarligt wink

det ända jag kan tycka är att efter sånt stort jippo med mycket pr å kanon fina priser å en grymt fin morot som spons med ljud så borde det ändå inte ta så lång tid att gå ut med den lycklige vinnaren wink

folk hinner ju nästan glömma bort eventet mer eller mindre när väl / om vinnaren för sponsringen kommer talas om.....lite synd för den glade vinnaren då bara när intresset för resultaten redan hunnit svalna roll

hade jag vunnit det hade det varit skit roligt att få skylta med det big_smile

nu va ju jag tyvärr inte där pga av missöde med bilen men ändå .......ger ju ändå ett bättre intryck om folk fick veta vem som vann å det tas ju mer seriöst om man ger ut det fina priset och fort som attan ger ut vinnaren i press för bra reklam för ljudföretaget wink

nu vart det ioförsig fel i hela listan vad jag förstod men i det skedet fanns ju möjligheten att lägga in sponsvinnaren men den va inte med någonstans...... nu tror jag inte läget är som så men började kännas lite som att det va en morot för att dra fina ljudbyggen dit men ingen utdelning då det dröjer just med det svaret...kändes som ite mörkning lollol  så lite snyggare sköt kunde det vara...även om det nu vart en sjukhus resa....finns ju mer än en person som kan styra å ställa wink

som billutställare själv vill man ju ha svaren så fort man kan e ju alltid roligt att fälja upp sina vägbröder i utställnigsvärlden wink å så många va det ju inte så att man inte hinner färdiga ställa listorna å dessutom inte det mest dragande priset ,sponsor priset....det borde ju ha meddelats först då det va största PR delen i jippot  för bilutställarna mm wink



men men bara min mening å synd att jag missa denna dag smile
tjiiing tjiing cool
//Mvh

Jag vet inte om jag missuppfattat allt men det är väl inte den som har bilen full med prylar som vinner ett sponsorpris med ljudbygge.

Om tex jag skulle vinna det priset måste jag absolut tacka nej eftersom min bil redan har ett ljudbygge som jag är supernöjd med.

Nej dom som skulle lockas dit var väl dom utan ljudbygge?

Prisbordet var ett av de största i Sverige ca 45 000 kr och det borde väl räcka för att locka många deltagare om det är det viktigaste för en bra utställning. Dessutom var det gratis för alla utställare och även besökare.
Deltagarantalet 20 st måste vart det lägsta i Sverige under 2008.

Ja ja detta var sista gången som jag hjälper någon som inte är medlem på Garaget eller andra forum att lägga upp deras utställningstråd. Blir nog bäst om dom sköter det själva som de tagit på sig att genomföra.

Jag är för snäll och säger JA för många gånger tyvärr.

Zoran åkte in på sjukhus pga kollaps, precis innan 11 okt och var inte på plats under utställningsdagen

Ajdå lät inte bra för Zorans del det där :(men då fanns det ju som sagt andra som kunde tagit påsig hans ansvar å ställt upp för honom;)

ingenfara hassen mannen...du gör ju alltid ett toppen jobb så inget ont om det smile
är ju inte ditt fel att det är som det är wink

förstår delvis vad du menar ...hade jag vunnit spons priset hade jag med tackat nej , då jag redan har sponsor wink men finns ju killar å tjejer med feta ljudbyggen som inte har sponsorer som byggt ur egen ficka, dom borde ju ha samma chans å vinna det priset dom med wink

kolla bara på mig haha ...mitt ljud kommer byggas om i vinter igen lol bra kan alltid bli bättre smile

bygga om ljudet gör man nog gladeligen om man får ett sponsavtal även om man lagt ur egen ficka sen tidigare wink

jag hörde att det föl bort massabilar tyvärr ti den dagen...va riktigt synd....själv kämpade vi med min bil till 04:30 lördag morgon för att få dit den å fick tyvärr inte ihop den.

ingen kritik riktat mot dig Hasse ok wink
däremot e det konstruktiv kritik till ljudföretaget som kan vara värt för dom att ta till sig.

//Mvh

margus
23 oktober 2008 · 2 Inlägg

Sådär, nu är man en registrerad medlem här! smile
Men tråden har jag följt hela vägen.. man får ju inte missa något smile

Vad gäller sponsor avtalet så är detta under bearbetning. Det är något som måste diskuteras fram vilket inte gått att göra då Min chef varit på sjukhus. Men nu börjar han komma på bana igen och därmed kommer allt gällande sponsring igång igen.
Vinnaren blir omsorgsfullt utvald helt enkelt.

Margus / Car Audio Center

PAIN
23 oktober 2008 · 2 103 Inlägg

margus skrev:
Sådär, nu är man en registrerad medlem här! smile
Men tråden har jag följt hela vägen.. man får ju inte missa något smile

Vad gäller sponsor avtalet så är detta under bearbetning. Det är något som måste diskuteras fram vilket inte gått att göra då Min chef varit på sjukhus. Men nu börjar han komma på bana igen och därmed kommer allt gällande sponsring igång igen.
Vinnaren blir omsorgsfullt utvald helt enkelt.

Margus / Car Audio Center

härligt å se att nån kliver in från det rätta stället å styr upp *tummen upp* å välkommen smile
//Mvh

margus
23 oktober 2008 · 2 Inlägg

Nu äntligen är den korrekta top 5 listan upplagd på www.motortown.se

Beklagar strulet. Top 5 filen vart klantigt nog skickad innan slutversionen blev sparad.

Mvh Margus / Car Audio Center

Senast redigerat av margus (24 oktober 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang