Laddtrycksmätare

BlakkT5
18 oktober 2008 · 118 Inlägg

Hej, Har hört och sett laddtrycksmätare som kopplas till Färddatorn som sitter i bilen orginal. Nån som vet hur/vart man får tag i det? Till S60 -02

Mvh

Överladdat, ja tack!
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
18 oktober 2008 · 1 342 Inlägg

Googla?

Audis in Scandinavia Crew
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
18 oktober 2008 · 6 170 Inlägg

Lär väl vara en massa krångel med en separat dator som kommunicerar med bilens diverse styrdon och sedan översätter det och visar värdet digitalt på en extern mätare.

Det lät nog ungefär lika krångligt som det är wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Rensvinf
18 oktober 2008 · 528 Inlägg

Går att få info om laddtryck etc via diagnosuttaget men vad jag förstått så är det en viss delay på den infon så det är inte lika direkt som en analog mätare.  Men det är klart det går. Finns sådana där mätare som du kopplar till diagnosuttaget och får en hiskelig massa information uttöver laddtryck.

dieselknackare Kungen i Lerbäckshult
18 oktober 2008 · 718 Inlägg

tror att www.samsteffansson.se har så man kan fixa det!!

BlakkT5
18 oktober 2008 · 118 Inlägg

har hört och sett folk som har laddtryck i färddatorn. Ligger en V70N på blocket som har det.. :S
Har testat att googla utan resultat...

Överladdat, ja tack!
Koop
18 oktober 2008 · 1 867 Inlägg

SCT sålde såna dosor förr, men jag tror dom har gått ur produktion.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
BlakkT5
19 oktober 2008 · 118 Inlägg

okey, jäkligt synd. det gäller att hitta nån som säljer dessa privat med andra ord.. sad

Överladdat, ja tack!
fullkorn Molesta la breasta!
19 oktober 2008 · 69 Inlägg

Jag kan bygga om ett atari åt dig.

Arguing with me is like competing in the special olympics. Even if you win your still a retard.
Audi RS2 "Tidsmaskinen" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang