Sökes: Kvinnlig codriver (speed-date!)

TRYIT Teddan
19 december 2008 · 2 495 Inlägg

Masterworks skrev:

r-ted skrev:

FEEDME skrev:

Har du inte haft den där Accorden jäkligt länge nu? Hög tid att byta??
Eller har du fastnat djupt ner i Honda-träsket?  wink

både accorden och min S2000 står ny tvättade och uppsminkade hos närmaste honda handlare till försäljning.

Men nu vet jag inte vad jag skall köpa härnäst tongue

Det e väll dax för en Corvette så du kan svänga lite! hehehe...  wink

raggarbil är inget för mig big_smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
19 december 2008 · 2 258 Inlägg

Hehe, dags att ge sig tillkänna som ihärdig (och oftast både gapskrattande och tår-torkande) läsare av den här tråden! smile

Diggar helt klart attityden på trådskaparen! tongue Och på en hel del av övriga inblandade också... tongue

Erik: Nästa gång jag ser dig någonstans ska jag hojta till med en hälsning, har ju nära till både Moholm och Ringen då jag bor på Kinnekulles sjösida... smile Om du vill kan du komma in på fika när det är Kinnekullekörning nästa gång?

Kanske ska tillägga att jag inte är singel, men det kan väl knappast vara ett krav eftersom jag inte har några baktankar med min inbjudan, mer än att jag tror det vore trevligt att ses och tror vi skulle ha roligt över det där fikat... smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
s12 Nissan Gazelle
19 december 2008 · 1 460 Inlägg

FEEDME : tack för svaret

Nissan Silvia
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
19 december 2008 · 963 Inlägg

FEEDME skrev:

s12 skrev:
FEEDME : vad menas med codriver ?

Enligt wikipedia:

Co-driver is the term given to the navigator of rally car in the sport of rally racing, who sits in the front passenger seat. The co-driver's job is to navigate, by reading off a set of pacenotes to the driver, often over a radio headset, due to the high level of noise in the car. The co-driver tells the driver what lies ahead, where to turn, the severity of the turn, and what obstacles to look out for. Co-drivers are also often called on to perform maintenance on the car during road sections and special stages, such as changing a wheel.

big_smile

Haha, var detta vad du menade när du sökte kvinnlig co-driver så finns det kanske en anledning till att det inte blev någon. De kanske inte ville meka efter turen, innan middagen. wink

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
19 december 2008 · 2 258 Inlägg

Vet inte vad TCG har för bild av brudar, men att skruva och vara kartläsare är väl självklarheter för oss tjejer som hänger här eller? ;P

Puss! ;P

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
FEEDME Gentlemen Racing Club
19 december 2008 · 155 Inlägg

Vivendi skrev:
Hehe, dags att ge sig tillkänna som ihärdig (och oftast både gapskrattande och tår-torkande) läsare av den här tråden! smile

Diggar helt klart attityden på trådskaparen! tongue Och på en hel del av övriga inblandade också... tongue

Erik: Nästa gång jag ser dig någonstans ska jag hojta till med en hälsning, har ju nära till både Moholm och Ringen då jag bor på Kinnekulles sjösida... smile Om du vill kan du komma in på fika när det är Kinnekullekörning nästa gång?

Kanske ska tillägga att jag inte är singel, men det kan väl knappast vara ett krav eftersom jag inte har några baktankar med min inbjudan, mer än att jag tror det vore trevligt att ses och tror vi skulle ha roligt över det där fikat... smile

// Ellen smile

Kul att fler läsare ger sig till känna...
Jag har faktiskt snubblat in på din sida också någon gång tidigare, och bl.a. noterat att du är en av de lyckliga som hittat kärleken via denna fina dejtingsajt!  smile

Jag kommer med all säkerhet att hamna i dina krokar ett par gånger kommande år också. Ska försöka komma ihåg din inbjudan. Risk finns dock att jag i så fall kidnappar din hund och tar med i hundkojan!

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
Mäki Långsam Perfektionist
20 december 2008 · 4 800 Inlägg

Men de va då själva fan..Kunde inte sluta läsa tråden hahaha! Sen satt jag och tänkte lite till (måste få göra det någon gång!), alla trådar som blir låsta i forumet handlar om just dom här sakerna du drar upp, men det är bara i den här tråden det inte ha spårat ur!
Stort grattis till den europeälskande Erik som kanske kan ge prisuppgifter på en helg vid gotland ring? wink
Mvh

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
HansN83 x40
20 december 2008 · 1 209 Inlägg

jag själv kunde fan inte sluta att läsa.. klart d bästa tråden jag har läst.. skit bal det e allt jag kan säga... och ska vi pratar om bilar så klart att italienare kan göra bilar.. klart att mustang e inte dåligt heller o nu snackar jag inte om hk, jag snackar om utseande. lycka till...

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
FEEDME Gentlemen Racing Club
20 december 2008 · 155 Inlägg

Mäki skrev:
Men de va då själva fan..Kunde inte sluta läsa tråden hahaha! Sen satt jag och tänkte lite till (måste få göra det någon gång!), alla trådar som blir låsta i forumet handlar om just dom här sakerna du drar upp, men det är bara i den här tråden det inte ha spårat ur!
Stort grattis till den europeälskande Erik som kanske kan ge prisuppgifter på en helg vid gotland ring? wink
Mvh

Var inte i närheten av brandvarnaren bara, om du tänker alltför hårt...

Det finns många alternativ för att köra på Gotland. Om du åker med oss (GRC) så brukar vi ta 5200 kr för ett weekendpaket. (6500 kr med passagerare.) Då ingår färja ToR fredag-söndag, fri körning med Open Pitlane samt lunch vid banan på lördagen, samt två hotellövernattningar i enkelrum på fina Strand Hotell. Mot egen betalning så kan du även vara med på gemensam middag med tillhörande efterfest på lördagskvällen. Brukar bli en synnerligen rolig helg!
Kostnaden kan för övrigt faktureras, för den som vill...

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
20 december 2008 · 963 Inlägg

FEEDME skrev:

Mäki skrev:
Men de va då själva fan..Kunde inte sluta läsa tråden hahaha! Sen satt jag och tänkte lite till (måste få göra det någon gång!), alla trådar som blir låsta i forumet handlar om just dom här sakerna du drar upp, men det är bara i den här tråden det inte ha spårat ur!
Stort grattis till den europeälskande Erik som kanske kan ge prisuppgifter på en helg vid gotland ring? wink
Mvh

Var inte i närheten av brandvarnaren bara, om du tänker alltför hårt...

Det finns många alternativ för att köra på Gotland. Om du åker med oss (GRC) så brukar vi ta 5200 kr för ett weekendpaket. (6500 kr med passagerare.) Då ingår färja ToR fredag-söndag, fri körning med Open Pitlane samt lunch vid banan på lördagen, samt två hotellövernattningar i enkelrum på fina Strand Hotell. Mot egen betalning så kan du även vara med på gemensam middag med tillhörande efterfest på lördagskvällen. Brukar bli en synnerligen rolig helg!
Kostnaden kan för övrigt faktureras, för den som vill...

Inga datum spikade för 2009 än? Några krav på bilar? Vågar man komma med min eller blir jag hänvisad att köra på kvällen när ni andra äter middag? wink

Mäki Långsam Perfektionist
20 december 2008 · 4 800 Inlägg

TCG skrev:

FEEDME skrev:

Mäki skrev:
Men de va då själva fan..Kunde inte sluta läsa tråden hahaha! Sen satt jag och tänkte lite till (måste få göra det någon gång!), alla trådar som blir låsta i forumet handlar om just dom här sakerna du drar upp, men det är bara i den här tråden det inte ha spårat ur!
Stort grattis till den europeälskande Erik som kanske kan ge prisuppgifter på en helg vid gotland ring? wink
Mvh

Var inte i närheten av brandvarnaren bara, om du tänker alltför hårt...

Det finns många alternativ för att köra på Gotland. Om du åker med oss (GRC) så brukar vi ta 5200 kr för ett weekendpaket. (6500 kr med passagerare.) Då ingår färja ToR fredag-söndag, fri körning med Open Pitlane samt lunch vid banan på lördagen, samt två hotellövernattningar i enkelrum på fina Strand Hotell. Mot egen betalning så kan du även vara med på gemensam middag med tillhörande efterfest på lördagskvällen. Brukar bli en synnerligen rolig helg!
Kostnaden kan för övrigt faktureras, för den som vill...

Inga datum spikade för 2009 än? Några krav på bilar? Vågar man komma med min eller blir jag hänvisad att köra på kvällen när ni andra äter middag? wink

Säger dom något till dig ska jag väl vara glad om jag får åka in på parkeringen tongue

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
ichibon mmm, blåbärssoppa.
20 december 2008 · 616 Inlägg

Jag vill bara ta åt mig lite av äran efter att ha väckt denna tråd till liv igen efter tre veckors vila! Jag har dock inte engagerat mig i alla turer kring plastbilar och amerikanare, co-drivers och däckbyten på dejten osv. Blir lite förvirrad (mer än standard) när jag läser att folk följer och skrattar åt tråden, jag hittade aldrig den roliga delen?

/ichi
FEEDME Gentlemen Racing Club
21 december 2008 · 155 Inlägg

Mäki skrev:

TCG skrev:
Inga datum spikade för 2009 än? Några krav på bilar? Vågar man komma med min eller blir jag hänvisad att köra på kvällen när ni andra äter middag? wink

Säger dom något till dig ska jag väl vara glad om jag får åka in på parkeringen tongue

Alla är välkomna, oavsett om man kör Pagani Zonda eller VW Lupo!
Eller ja, inga jänkare förstås. Eller jo, det kan ju alltid vara kul att ha några bilar att varva. wink

Nästa års datum kommer att publiceras på hemsidan någon gång i januari.

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
21 december 2008 · 155 Inlägg

ichibon skrev:
Jag vill bara ta åt mig lite av äran efter att ha väckt denna tråd till liv igen efter tre veckors vila! Jag har dock inte engagerat mig i alla turer kring plastbilar och amerikanare, co-drivers och däckbyten på dejten osv. Blir lite förvirrad (mer än standard) när jag läser att folk följer och skrattar åt tråden, jag hittade aldrig den roliga delen?

Absolut. Du ska inte bli bortglömd när jag skriver mitt testamente!

Så här runt juletid så ska jag försöka att vara lite extra snäll. Det är ju annars lätt hänt att skriva en lite spydig kommentar till alla dem som saknar sinne för ironi eller har dålig bilsmak. Men även de som totalt saknar humor ska i den glada helgens anda få passera helt obestraffade.

Så God Jul till dig och Akilah!

Min manliga intuition säger mig annars att du nog har en hel del att tillföra i denna tråden om du bara vill, så du är välkommen tillbaka!

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
ReApEr__88
21 december 2008 · 620 Inlägg

Jaså du Erik du hoppas ju tomten...:p Själv e man nere på ekerö för att fira jul...tongue Tkr de e dags att du tar ut lambon på julafton och åker ut på ön (munsö) om du nu vet vart de ligger...tongue Ha de nice dude

Volvo S60 (2006)
FEEDME Gentlemen Racing Club
21 december 2008 · 155 Inlägg

ReApEr__88 skrev:
Jaså du Erik du hoppas ju tomten...:p Själv e man nere på ekerö för att fira jul...tongue Tkr de e dags att du tar ut lambon på julafton och åker ut på ön (munsö) om du nu vet vart de ligger...tongue Ha de nice dude

Varför åker du ner till skitvädret på Ekerö, när du kan fira jul i underbara Norrland?!?

Själv så åker jag ner till Småland imorgon (söndag), så det blir dessvärre inga raggarrundor på Ekerö på julafton...

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
ichibon mmm, blåbärssoppa.
21 december 2008 · 616 Inlägg

FEEDME skrev:
Absolut. Du ska inte bli bortglömd när jag skriver mitt testamente!

Så här runt juletid så ska jag försöka att vara lite extra snäll. Det är ju annars lätt hänt att skriva en lite spydig kommentar till alla dem som saknar sinne för ironi eller har dålig bilsmak. Men även de som totalt saknar humor ska i den glada helgens anda få passera helt obestraffade.

Så God Jul till dig och Akilah!

Min manliga intuition säger mig annars att du nog har en hel del att tillföra i denna tråden om du bara vill, så du är välkommen tillbaka!

Tack!
Ska du testamentera något åt mig så ta Lambon, den andra vill jag inte ha.

Regeln när det gäller mig är att jag alltid har något att tillföra, överallt och för jämnan. Det ska dock till en del vilja innan jag plockar fram den sidan, så dyker det rätta tillfället upp är det möjligt att jag återkommer. Tack på förhand.

/ichi
FEEDME Gentlemen Racing Club
21 december 2008 · 155 Inlägg

ichibon skrev:
Tack!
Ska du testamentera något åt mig så ta Lambon, den andra vill jag inte ha.

Regeln när det gäller mig är att jag alltid har något att tillföra, överallt och för jämnan. Det ska dock till en del vilja innan jag plockar fram den sidan, så dyker det rätta tillfället upp är det möjligt att jag återkommer. Tack på förhand.

I can feel the force is strong in you...

Jag kanske testamenterar hundkojan till Akilah då...

Hur tror du att höbalarna ska få plats i Lambon?!? Dessutom så är tjuren van vid att köra ifrån alla stegrande hästar...

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
LocKtar Herr
21 december 2008 · 1 722 Inlägg

iceman_21 skrev:
Jag gillar den här tråden smile läser den med en stooor nypa salt, å d är grymt skoj å se vilka som tar åt sig å vilka som förstår humorn i d hela smile

Exakt=) finns ju aftonbladet.se sen har vi denna tråd, kul att folk börja skriva igen!

Sen se vilka som inte läst tråden och skriver "löjligaste tråden blabla. Du är den mest ego..." hoho

Är som en liten fotbollsmatch här, trådskaparn Trollar ju bort folk titt som tätt. bra bjud

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
ichibon mmm, blåbärssoppa.
21 december 2008 · 616 Inlägg

FEEDME skrev:
I can feel the force is strong in you...

Jag kanske testamenterar hundkojan till Akilah då...

Hur tror du att höbalarna ska få plats i Lambon?!? Dessutom så är tjuren van vid att köra ifrån alla stegrande hästar...

Jag hade ju givetvis inte tänkt behålla den, utan hade sålt den vidare till förmån för något vettigare.

/ichi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang