Saab 900 2.0t -96 TooS edition *Vinterbils bilder* (UPDATE 09/08)

ManDinga
23 september 2009 · 50 Inlägg

Var det rostfria delar du köpte på biltema? vill inte vara nån glädjedödare men. mitt blev som knäckebröd på bara 2 år! Helt sjukt dålig kvalite.

Turbofrälst!
Volvo 142 (1972)
TooS Hjultomte
23 september 2009 · 1 500 Inlägg

ManDinga skrev:
Var det rostfria delar du köpte på biltema? vill inte vara nån glädjedödare men. mitt blev som knäckebröd på bara 2 år! Helt sjukt dålig kvalite.

nope inte rostfritt här inte tongue Frågan är om bilen håller i 2år big_smile för 249kr styck kan man inte hoppas att det håller i evigheter smile Jag tycker dock att även om den e hög så håller kärran sig på vägen big_smile

Wiggge skrev:
Ahh coolt jag håller också på att ragga sierra nu som vinterpjuck
big_smile

Bara o kolla blocket wink Finns många fina o köra sönder big_smile köp en dohc så kanske ja köper den av dig efter vinter wink

Senast redigerat av TooS (23 september 2009)

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
TooS Hjultomte
10 oktober 2009 · 1 500 Inlägg

Tyvärr alla. Nu är detta projekt nerlagt. Bilen är borta och ett nytt projekt startar snart som är mer värt i mina ögon o lägga ner litta cash o tid på smile Bytade saaben mot en Nissan 200sx s13 så nu kommer det gå på bredden så denna tråd är officiellt nerlagt.

Hoppas ni kan titta in på den istället..

Mvh TooS

Senast redigerat av TooS (10 oktober 2009)

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Jolle87
10 oktober 2009 · 1 585 Inlägg

Gött, Grattis till nya bilen. Det är fina bil de där smile Varit sugen på en 200sx ett bra tag jag också. Får ta och kika in på din sida lite senare och se om du lyckats få upp en projekt tråd.

_DamnIt R1 driver!
11 oktober 2009 · 5 128 Inlägg

Grattis till riskokarn! Får jag låna den om jag ska koka ris en dag? wink Ska iaf bli kul att se dig sätta tänder, fingrar och allt möjligt konstigt i 200an smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang