3473
Sök

Köpråd Toyota Supra

Avstängd
126 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
TJA har inget med utseende eller styling tongue tänkte bara fråga om någon här vet någon Spec sida för toyota supra. annons sida spec för dom bara. om någon vet förutom Blocket ? wink ska köpa mig en nu för omkring 150 000

Muttley
19 november 2008
se där en rubrik som är kass.

1 488 Inlägg
19 november 2008
Ändra rubriken till något tydligare.

Mvh
Moderator

Fartygsingenjör
550 Inlägg
19 november 2008
Kolla med Europeansportscars, Borås specialbilar, PB-Z, Japspec. De är väl de firmor som är mest seriösa i sverige. 150 000 är en bra budget då kan du hitta ett fint objekt. Lycka till.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

Avstängd
126 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
TACK arå jag ska nog hitta någon fin. den kommer in på garget när jag har den big_smile

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
5 mars 2009
japcity= bra de var genom de jag köpte de var de besta affär jag gjort otrolig trygg

VD
643 Inlägg
5 mars 2009
Köp privat.. mycket bättre.. tycker alla importörer lägger på som fan.. men det är ju klart dom behöver det för att täcka personalen.. som europeansportscar: 3 sälgare, en som är i england, resor, traktament frakt, reg och hyra på lokaler blir mycket pengar.. för 150k hittar du en riktigt snygg manuell privat..

Supraman
2 300 Inlägg
5 mars 2009
Kan rekomendera j-spec i karlstad.
Bra och kunniga killar, köper man bil där så brukar man få bra priser på deras övriga sortiment.

Dom har wintersale nu så priserna ligger lägre nu.
Dom har många bilar hemma.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
5 mars 2009
Superior Imports smile

Sök