polisen stoppar mig varje helg för rutin kontroll vanligt :S

Sluskk
28 december 2008 · 778 Inlägg

polisen stoppar mig varje helg för rutin kontroll  nu senast 2månaderna förut körde jag en finare bil bmw e36 min sommar bil men köpte en 240 nu till vintern och polisen är jämt och ständigt på mig chekar till att jag är nykter vanligt nej det tycker inte jag börja bli ett närvrak hema nu vågar knappt köra bilen hjälp jag vet inte om jag ska skratta eller gråta hmm

Sluskk
28 december 2008 · 778 Inlägg

Sluskk skrev:
polisen stoppar mig varje helg för rutin kontroll,  dom här senast 2månaderna.bruka köra en finare bil bmw e36, (min sommar bil) men köpte en 240 nu till vintern och polisen är jämt och ständigt på mig nu och chekar till att jag är nykter, vanligt nej det tycker inte jag börja bli ett närvrak hema nu, vågar knappt köra bilen. Hjälp jag vet inte om jag ska skratta eller gråta hmm

obs jag vet stavning är inte bäst

LazerHawke
28 december 2008 · 1 268 Inlägg

Sluskk skrev:
polisen stoppar mig varje helg för rutin kontroll  nu senast 2månaderna förut körde jag en finare bil bmw e36 min sommar bil men köpte en 240 nu till vintern och polisen är jämt och ständigt på mig chekar till att jag är nykter vanligt nej det tycker inte jag börja bli ett närvrak hema nu vågar knappt köra bilen hjälp jag vet inte om jag ska skratta eller gråta hmm

hur kör du i vanliga fall med din Bmw? tänkte ifall dom håller koll på dig för att du kör som en biltjuv? eller kör du som vanligt?

bjoorniiee
28 december 2008 · 356 Inlägg

Brukar du köra som satan med den, så du fått dig ett rykte ?

Larzan Herr
28 december 2008 · 285 Inlägg

Du har väl ögonen på dig, eller så är fordonet känt hos länsman sedan tidigare

Sluskk
28 december 2008 · 778 Inlägg

bjoorniiee skrev:
Brukar du köra som satan med den, så du fått dig ett rykte ?

hmm ja lite villt kan det gå i bland

LazerHawke
28 december 2008 · 1 268 Inlägg

Sluskk skrev:

bjoorniiee skrev:
Brukar du köra som satan med den, så du fått dig ett rykte ?

hmm ja lite villt kan det gå i bland

rådet är att dämpa på det vilda och övertyga länsman att du e hederlig skötsam smile

bjoorniiee
28 december 2008 · 356 Inlägg

Sluskk skrev:

bjoorniiee skrev:
Brukar du köra som satan med den, så du fått dig ett rykte ?

hmm ja lite villt kan det gå i bland

då är det väl bara bra att dom håller koll på dig? inte mer än rätt, förstår inte vad du gnäller om.

Sluskk
28 december 2008 · 778 Inlägg

bjoorniiee skrev:

Sluskk skrev:

bjoorniiee skrev:
Brukar du köra som satan med den, så du fått dig ett rykte ?

hmm ja lite villt kan det gå i bland

då är det väl bara bra att dom håller koll på dig? inte mer än rätt, förstår inte vad du gnäller om.

ja men det är inte ofta jag kör galet bara någon gång har ju värre idoter på vägarna en mig jag kör bara lite på sladd där inte någon kan se mig

FLindgren
28 december 2008 · 5 089 Inlägg

Har du inte gjort något fel är det väll inget att vara rädd för?
Och det kna ju bara vara ren otur.. eller så bor du i en liten stad, men många poliser som har lite att göra;)

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
LazerHawke
28 december 2008 · 1 268 Inlägg

Sluskk skrev:

bjoorniiee skrev:

Sluskk skrev:

hmm ja lite villt kan det gå i bland

då är det väl bara bra att dom håller koll på dig? inte mer än rätt, förstår inte vad du gnäller om.

ja men det är inte ofta jag kör galet bara någon gång har ju värre idoter på vägarna en mig jag kör bara lite på sladd där inte någon kan se mig

där "ingen" kan se dig? länsman har uppenbarligen sett lol

Sluskk
28 december 2008 · 778 Inlägg

FLindgren skrev:
Har du inte gjort något fel är det väll inget att vara rädd för?
Och det kna ju bara vara ren otur.. eller så bor du i en liten stad, men många poliser som har lite att göra;)

ja staden är liten och polisenerna många men dom är trevliga men jag får ju syn skada snart av blå ljus

bjoorniiee
28 december 2008 · 356 Inlägg

tror knappast polisen förföljer någon på det sättet du beskrivit. antingen så överdriver du i den här tråden, eller så har du hållt på med mycket skumt skit och dom har ögonen på dig.

Sluskk
28 december 2008 · 778 Inlägg

bjoorniiee skrev:
tror knappast polisen förföljer någon på det sättet du beskrivit. antingen så överdriver du i den här tråden, eller så har du hållt på med mycket skumt skit och dom har ögonen på dig.

ne sant 5gånger på 2månader  3gånger på vanlig rutin kontrol på vägen där dom står med laser och 2gånger har dom använt blå ljusen

bjoorniiee
28 december 2008 · 356 Inlägg

hur ser din bil ut då förresten ? nånting med den som gör att polisen anser det nödvändigt för en kontroll ?

Sluskk skrev:

bjoorniiee skrev:
tror knappast polisen förföljer någon på det sättet du beskrivit. antingen så överdriver du i den här tråden, eller så har du hållt på med mycket skumt skit och dom har ögonen på dig.

ne sant 5gånger på 2månader  3gånger på vanlig rutin kontrol på vägen där dom står med laser och 2gånger har dom använt blå ljusen

KungKjell
28 december 2008 · 150 Inlägg

ladda upp en bild på bilen så ska vi se om den är godkänd tongue är den härkig som fan så klart dom kikar om det är en pundare som kör den big_smile sätt på ett par alufälgar så slutar dom nog smile fick göra så med min merxa jag hade

Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång
Rallyhalle
28 december 2008 · 4 299 Inlägg

De råkar inte va så att din 240 helt enkelt ser misstänkt ut??

En polare har en gammal bmw 520 som har olika färger på kaross o dörrar, fjädringen helt slut och det fattas navkapslar etc. Den ser helt enkelt ut som en riktig pundarbil tongue Bara därför blev han typ stoppad 3-4 ggr på en vecka...

Sluskk
28 december 2008 · 778 Inlägg

haha nej vad pinsamt aldrig men jag kan skriva om den röd volvo med vita turbo fälgar lita lack släp på huven inget onormalt

Opelmadness German cars, quality and beyond
28 december 2008 · 8 197 Inlägg

Har man inte gjort nåt brukar polisen inte bry sig..
Kan ju vara så att nån/några har sett dig gasa och ringt och tipsat.. Vore ju väl om alla var utanför stan och sladdade på nån parkering.

Här går det knappt att köra på byn nu, det är så polerat efter alla som sladdar att det är som att släppa en blöt tvål i badkaret. sad

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Sluskk
28 december 2008 · 778 Inlägg

måsta vara någon sjuck gubbe som spanar in mig då mad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang