vara bakfull 2 dagar? Folk som blir?

AudiFors
2 januari 2009 · 906 Inlägg

Tjena, som topic, händer det att man är bakfull 2 dagar? Måste man druckit redlöst mycket då eller? Varav jag frågar är att jag fortfarande mår anus och tänkte ut och köra om ett tag(drack på nyår). Polarn sa att mitt huvud säkert värker av andra anledningar:P

Brukar alltid låta bilen stå dagen efter, men 2 dagar efter ska man la ej behöva? Hört att en del säger dem varit i 2 dagar men kanske bara en myt? tack på förhand

=)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
2 januari 2009 · 5 753 Inlägg

Har en polare som många gånger när han dricker blir bakis i två dagar, antar att en del blir det.. Själv blir jag väldig sällan bakis över huvudtaget smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
peGGy Trött
2 januari 2009 · 48 Inlägg

Visst kan man vara det, men anledningen till är att du mår dåligt är kanske för du åt och drack dåligt igår?
Har du varit bakis i två dagar måste det iaf betyda att du hade jävligt skoj nyårsafton smile

Cossie med mos
eriksson87
2 januari 2009 · 590 Inlägg

vart med om att man vaknar packad dagen efter, o så blir man bakis dag 2 typ ? Bakis i 2 dagar verkar håårt smile

Brandis Diktator
2 januari 2009 · 968 Inlägg

drick mycket vatten första dagen så ska man slippa bakis, du är ju bakis pågrund av att din kropp inte har så mycket vatten och näring som den skulle ha, eftersom kroppen gjortsig av med dom och tagit upp alkohol istället... käka mycket fet mat och drick vatten så ska bakis gå över... även förebyggande är att äta fet mat och dricka vatten, inge fjolligt med det, därimot är det fjolligt att gnälla över baksmälla dagen efter

C-Douglas Hemmasittare
2 januari 2009 · 241 Inlägg

o ja visst kan man känna sig bakis 2 dagar efter. man brukar ha gått ut ganska hårt vid dessa tillfällen tongue Men det är nog ingen fara att köra bil andra dagen efter, du har nog ingen sprit kvar i kroppen direkt.. Kroppen har bara inte återhämtat sig.

Evil_90 +Uppfinnare+
2 januari 2009 · 643 Inlägg

Jag har vart de, Jag drack inte så jättemycket. Men jag var jättetrött och blev skitfull... Sen mådde jag dåligt i två och en halv dag ung.

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
Liner
2 januari 2009 · 583 Inlägg

du blir bakis för att alkoholen gör att vätskan runt hjärnan försvinner... drick mycket vatten / multivitamin dryck så ska de göra susen! smile

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
Roundcube
2 januari 2009 · 801 Inlägg

för att slippa bli bakis ska man inte lägga sig förän man börjat nyktra till.

Nej aldrig vart bakis i 2 dagar. bara vart bakis 2 ggr i mitt liv faktiskt.

Peace

expect1991
2 januari 2009 · 1 814 Inlägg

Hört att en kebebrulle tillsammans med massa vatten innan man börjar dricka är bra smile

OverBoosted AUTOBAHNRASER
2 januari 2009 · 3 804 Inlägg

Jag känner mig fortfarande bakis efter nyår iaf..


Bmw osv..
Martin 9-3 Fisketokig
2 januari 2009 · 2 997 Inlägg

Vila, bra mat och mycket vätska så renas och återställs kroppen ganska fort.

Har man fortfarande känslan av bakfylla så långt efter att alkoholen gått ur så har det nog slarvats med ovanstående wink

Dehär helgerna kan ju ta slut på den bäste. Vatten, frisk luft, en dusch och en kebabpizza så är man redo igen smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Bjork OEM <3
2 januari 2009 · 6 957 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Vatten, frisk luft, en dusch och en kebabpizza så är man redo igen smile

Word!

Nyårsdagen för min del var
- En redig sovstund, sov nog från 02.00 (nyårsnatten) till 13.30 tongue
- Upp, borsta tänderna för att få bort äckeldoften, 1 glas vatten + 1 ipren
- Sen lite TV i soffan
- Lååång Dusch tongue
- Ut, promenad på en 5km, gick å åt en kebabpizza
- Sen mådde ja prima big_smile

OEM <3
SuperNova
4 januari 2009 · 236 Inlägg

Hehe jag brukar vara dålig i 3dagar, dagen efter spyr ja och sen är jag
bakis som "normala" i 2 dar till...
Dricker inte så ofta allså smile
Och det spelar ingen roll om jag inte blandar eller hur jag äter å dricker vatten,
har testat alla knep, dock fungerar endast en och det är att inte dricka
så ofta smile

Autonom
4 januari 2009 · 319 Inlägg

Roundcube skrev:
för att slippa bli bakis ska man inte lägga sig förän man börjat nyktra till.

Nej aldrig vart bakis i 2 dagar. bara vart bakis 2 ggr i mitt liv faktiskt.

Peace

Det bästa sättet att slippa bakfyllan är enligt mig själv, att inte dricka alkohol.

War!

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
4 januari 2009 · 1 874 Inlägg

Jag har varit oerhört bakis i ca två dagar. Jag har haft en kompis som har varit dålig
längre en så (efter tre liter starkglögg, höhö). Jag skulle nog lämna bilen tills det att
man känner sig bättre, lätt...

Dock blir jag faktiskt knappt bakis längre. Det är rätt coolt, tycker jag...

onej84
4 januari 2009 · 1 854 Inlägg

Juldagen tequila race sluta med en redig fylla och en baksmälla på 2 dagar, aldrig mått så dåligt tror jag.

Mår du dåligt känner dig seg mm kör inte! Du kanske har 0 i promille men hänger inte riktigt med ändå..

ichibon mmm, blåbärssoppa.
4 januari 2009 · 616 Inlägg

Men bakis är ju inte nödvändigtvis = alkohol kvar i kroppen. Så det är ju ingen mätstock på när man kan börja köra bil igen.

Jag har aldrig varit bakis ever.

/ichi
blacken
4 januari 2009 ·

Blir man bakis i två dagar, så ska man nog lägga kröken på hyllan..

steifan DR!FTT3KN!K3R
4 januari 2009 · 10 427 Inlägg

Rekommenderar Samarin för de som överdoserat magen med öl. Innan sängdags och på morgonen. big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang