2576
Sök

Är det inte dödsstraff på sådana idioter ??

www.maniacracing.se
494 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
Börja fan nästa å gråta när jag läste det.. Hur fan kan man döda sin egna tvååriga Dotter
och sen sitta o le i rätten

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4284833.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1338099.ab

Bara att slå ihjäl asen
Senast redigerat av ToBe (28 januari 2009)

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

1 963 Inlägg
28 januari 2009
Ehm.. texas... du kan nog vänta dig dessa idioter i en elektrisk stol snart

Men are not born - Men are made

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
28 januari 2009
Enligt mig är det inget snack om saken.. Fyfan.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

8 881 Inlägg
28 januari 2009
Med tanke på att det är i Texas så är risken stor att det blir dödsstraff, dom har flest dödsstraff i hela USA.

Fotograf på tierpidag.se

www.maniacracing.se
494 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
hoppas det.. Undra hur fan en så tänker allså

lackerare
www.maniacracing.se

Pekabow i can see u
644 Inlägg
28 januari 2009
att man gör så där förtjänar man inte döden , !!!!
skulle ja har bestämmt straffet skulle ja fan gjort så de lider ihjäl ingen elstol lr hängd. ta ut ögat på de sen bränna sakta OOOHHHHHHHHH VAD SUR MAN BLIIR

8 156 Inlägg
28 januari 2009
Hon ler till och med när hon pratar med sin advokat. Psykstörning?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

www.maniacracing.se
494 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
ge dom samma straff som dottern fick

lackerare
www.maniacracing.se

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
28 januari 2009
Och vad händer med henne? Jo kommer att hamna i ett spykriatrisk sjukhus, äta medecin och om hom är frisk om ett år är hon ut ingen.
Denna vecka i Frankrike kom en man med en kniv i en skolklass, dödade lärarina, två barn 1.½ gamla och skadade allvarligt 8 barn som nu kämpar för sina liv.
Ibland tycker jag att dödstraff skulle komma tillbaka.
Senast redigerat av alain (28 januari 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

www.maniacracing.se
494 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
Man blir fan rädd alltså det händer ju något sånt här nästan varje dag... vågar ju knappt lämna barna på Dagis/skolan ju
Allt det kan finnas så många psykfall i värden

lackerare
www.maniacracing.se

2 924 Inlägg
28 januari 2009
alain skrev:
Och vad händer med henne? Jo kommer att hamna i ett spykriatrisk sjukhus, äta medecin och om hom är frisk om ett år är hon ut ingen.

Möjligt scenerio i Sverige men detta var i USA "turligt" nog roll

~ Life is short, have FUN! ~

1 814 Inlägg
28 januari 2009
Vissa förtjänar inte att ha barn, än mindre leva.

1 963 Inlägg
28 januari 2009
alain skrev:
Dena vecka i Frankrike kom en man med en kniv i en skolklass, dödade lärarina, två barn 1.½ gamla och skadade allvarligt 8 barn som nu kämpar för sina liv.

hehe psykisk vård i usa? komma ut om ett år? nää dom dör..
De va i Belgien inte Frankrike wink

Men are not born - Men are made

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
28 januari 2009
Felax skrev:
alain skrev:
Dena vecka i Frankrike kom en man med en kniv i en skolklass, dödade lärarina, två barn 1.½ gamla och skadade allvarligt 8 barn som nu kämpar för sina liv.

hehe psykisk vård i usa? komma ut om ett år? nää dom dör..
De va i Belgien inte Frankrike wink

Ja det stämmer, det var i belgien och jag tittade på Fransk TV. sorry.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

3 059 Inlägg
28 januari 2009
Sånna förtjänar inte att leva..
Har vatt hemma hela dan idag med tösen som har feber och "råkade" kolla lite på Oprah där det var en mamma som berättade om hur hon "råkat" döda sitt barn. Hon glömde barnet i bilen en jättevarm dag. När någon upptäckte att hon satt i barnstolen var flickan död. Helt missfärgad och huden hade börjat lossna på henne så varmt som det var.
När man själv sitter med en 1,5 årig tös sidan om sig och ser nått sånt fattar man inte hur i helsike dom bara kan göra en sån sak.

Norrlänning
1 453 Inlägg
28 januari 2009
Ingen människa förtjänar dödsstraff. Det den där personen behöver är en riktigt bra psykiatrisk vård. För ingen frisk människa kan ta ihjäl en annan människa. Speciellt ta ihjäl ett barn.

Det bästa för dessa personer är att få dom friska så dom kan anpassas till samhället igen. Det värsta straffet dessa kommer få är att inse vad dom gjort. Det kommer plåga dom varje dag mer än något annat.

Så döden är inte lösningen på nått! Ibland undrar jag hur folk tänker....

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
28 januari 2009
Ellertz skrev:
Ingen människa förtjänar dödsstraff. Det den där personen behöver är en riktigt bra psykiatrisk vård. För ingen frisk människa kan ta ihjäl en annan människa. Speciellt ta ihjäl ett barn.

Det bästa för dessa personer är att få dom friska så dom kan anpassas till samhället igen. Det värsta straffet dessa kommer få är att inse vad dom gjort. Det kommer plåga dom varje dag mer än något annat.

Visst har du rätt i det du säger, men problemet är att psykiska störningar inte är lättbotade, det är större risk att dom "spelar friska" och kommer ut, sen bryr dom sig inte igen. Sorgligt men sant.

Blev tårögd när jag läste det här, speciellt när flickan mitt i alltihop vädjade till modern genom att säga "Jag älskar dig" och dom bara fortsätter..Bara av det skulle jag personligen spänna fast dom i stolen för..

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Norrlänning
1 453 Inlägg
29 januari 2009
Mäki skrev:
Ellertz skrev:

Visst har du rätt i det du säger, men problemet är att psykiska störningar inte är lättbotade, det är större risk att dom "spelar friska" och kommer ut, sen bryr dom sig inte igen. Sorgligt men sant.

Blev tårögd när jag läste det här, speciellt när flickan mitt i alltihop vädjade till modern genom att säga "Jag älskar dig" och dom bara fortsätter..Bara av det skulle jag personligen spänna fast dom i stolen för..

Jag är absolut inte heller oberörd när jag läser det. Men ja tror inte på dödsstraff. joo visst är det väldigt svårbotat. Men bättre att ge dom sluten psykvård resten av livet än fängelse. vem tjänar på det?

Dödsstraff är aldrig lösningen.

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

7 274 Inlägg
29 januari 2009
Det är ingen störning, alla fungerar olika!
Allt nu förtiden är en sjukdom, herregud...

Bränn dom på bål och sänd allt i tv, kanske avskräcker 1 person iaf. Om inte så har man iaf blivit av med minst 2st som inte fungerar i vårat samhälle.

Har man haft ihjäl någon så har man ingen rätt till en andra chans.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
29 januari 2009
Man borde fan spänna fast sånna här idioter och... ja det är frågan men många idéer har man.
Fövrigt, hur fan kan man glömma ett barn i bilen mad Det är helt omöjligt för en normal frisk människa...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök