Rent Skitsnack.....

John87 Stolt Volvoägare
11 januari 2007 · 4 913 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

John87 skrev:

ghost_boy83 skrev:
hallå alla glada sitter här på jobbet och suktar efter våren så man får sätta på mina nya fälgar kolla in

http://www.ckstyling.com/visa.lasso?kat … nfo.lasso#

sååå snygga smile

Njaa.. Gillar inte riktigt när det är för mycket "fri yta" på fälgar. Ser så tomt ut.
Krävs värstingskivor bakom dom för att det inte ska se mesigt ut tongue

Tror jag ska inhandla ett par 18" till 740:n till sommaren... Om jag inte kör med Turbo-fälgarna...
Några tips? big_smile

nej då det är bara 17" det brukar se så ut om man har större tycker jag , ang din bil så tycker jag volvos persus fälgar är snygga på 740

Tror jag väntar tills Turbo-däcken är slut, sen får det bli nya fina fälgar tongue

Persus tycker jag inte riktigt om, googlade lite.
Däremot super-DTM (eller vad dom nu heter) är riktigt fräscha. Kanske några såna 18"...
Har ju tid på mig att spara big_smile

Vad ska "airam" ha för sina fälgar då?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 januari 2007 · 5 753 Inlägg

John87 skrev:

ghost_boy83 skrev:

John87 skrev:

Njaa.. Gillar inte riktigt när det är för mycket "fri yta" på fälgar. Ser så tomt ut.
Krävs värstingskivor bakom dom för att det inte ska se mesigt ut tongue

Tror jag ska inhandla ett par 18" till 740:n till sommaren... Om jag inte kör med Turbo-fälgarna...
Några tips? big_smile

nej då det är bara 17" det brukar se så ut om man har större tycker jag , ang din bil så tycker jag volvos persus fälgar är snygga på 740

Tror jag väntar tills Turbo-däcken är slut, sen får det bli nya fina fälgar tongue

Persus tycker jag inte riktigt om, googlade lite.
Däremot super-DTM (eller vad dom nu heter) är riktigt fräscha. Kanske några såna 18"...
Har ju tid på mig att spara big_smile

Vad ska "airam" ha för sina fälgar då?

super dtm är ju faktiskt rätt uttjatad så jag måste då säga att JAG tycker inte dom är så snygg längre, men när man såg dom typ första gångerna så tyckte man dom va grymt snygg smile



ja då har man nyss käkat då.. säger bara en sak: ris, kyckling, curry sås å cola till de, fy fan va gott tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
John87 Stolt Volvoägare
11 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Ok, vad tycker du skulle vara snyggt på bilen?
Finns bilder uppe på den nu smile

Kyckling, curry och cola? Mjölk är bäst till mat tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Racingmikke
11 januari 2007 · 85 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Nån från skellefteå här? :S

jaja du är inte ensam från ske-å tongue

Varför tanga när man kan ha boxer?
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 januari 2007 · 5 753 Inlägg

John87 skrev:
Ok, vad tycker du skulle vara snyggt på bilen?
Finns bilder uppe på den nu smile

Kyckling, curry och cola? Mjölk är bäst till mat tongue

vet inte riktigt men grymast är ju nå fina fälgar som är ganska ovanlig smile


äh inte för min del, är cola beroende jag, så jag tycker cola passar till allt utom sprit då smakar de skit tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ghost_boy83 CREW
11 januari 2007 · 2 594 Inlägg

hördu glänne går du nån lack skola eller? behöver ni nå föröksobjekt?

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 januari 2007 · 5 753 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
hördu glänne går du nån lack skola eller? behöver ni nå föröksobjekt?

nä jag har bara praktik på en lastbil/traktor lackering... å jag ska ta dit min sierra som ett lack projekt å lacka den smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ghost_boy83 CREW
11 januari 2007 · 2 594 Inlägg

volvo_glenne skrev:

ghost_boy83 skrev:
hördu glänne går du nån lack skola eller? behöver ni nå föröksobjekt?

nä jag har bara praktik på en lastbil/traktor lackering... å jag ska ta dit min sierra som ett lack projekt å lacka den smile

jaha där ser man ja farsan hade en laceringsfirma innan han blev sjuk så man har ju provat att lackera det är kul som fasen du vet ingen som kan lacka billigt i sundsvallstrakten? vill ha som på en av bilderna på gulbubblan halva svart smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 januari 2007 · 5 753 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

volvo_glenne skrev:

ghost_boy83 skrev:
hördu glänne går du nån lack skola eller? behöver ni nå föröksobjekt?

nä jag har bara praktik på en lastbil/traktor lackering... å jag ska ta dit min sierra som ett lack projekt å lacka den smile

jaha där ser man ja farsan hade en laceringsfirma innan han blev sjuk så man har ju provat att lackera det är kul som fasen du vet ingen som kan lacka billigt i sundsvallstrakten? vill ha som på en av bilderna på gulbubblan halva svart smile

ja fan de är skit kul å hålla på att lacka å sånt tycker jag oxå smile så när man praktiserar på en lackerings firma så lär man sig ju allt man behöver veta från grunden så de kan man ju tjäna pengar på svart oxå big_smile


hmm inte vad jag kan komma på.. fast de är ju inte så svårt om du skulle göra de själv heller, om du har ett garage de vill säga smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ghost_boy83 CREW
11 januari 2007 · 2 594 Inlägg

volvo_glenne skrev:

ghost_boy83 skrev:

volvo_glenne skrev:

nä jag har bara praktik på en lastbil/traktor lackering... å jag ska ta dit min sierra som ett lack projekt å lacka den smile

jaha där ser man ja farsan hade en laceringsfirma innan han blev sjuk så man har ju provat att lackera det är kul som fasen du vet ingen som kan lacka billigt i sundsvallstrakten? vill ha som på en av bilderna på gulbubblan halva svart smile

ja fan de är skit kul å hålla på att lacka å sånt tycker jag oxå smile så när man praktiserar på en lackerings firma så lär man sig ju allt man behöver veta från grunden så de kan man ju tjäna pengar på svart oxå big_smile


hmm inte vad jag kan komma på.. fast de är ju inte så svårt om du skulle göra de själv heller, om du har ett garage de vill säga smile

nä fasen farsan sålde allt lite synd men det är inte lätt att lacka när man blir rullstolsbunden
nä jag måste få det gjort innan sommaren

robininfOCUS Med lem
12 januari 2007 · 768 Inlägg

Varför kan man inte på ett smidigt sätt ladda upp bilder här? Blir före bannand..

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!
Volkswagen 1200 Typ 1 "Bubblan" (1960)
Volkswagen Golf Variant "Goffe" (2004)
Volvo 242L "Våfflan" (1976)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
13 januari 2007 · 5 753 Inlägg

haha gamm blizzarden kan ju, lite skid lyft förut då, höll på att slå över mad gamm blizzarden wink hehe

faan va kul de är å köra skoter, längtat länge efter de, iofs så är de ju rätt lite snö men va fan de är ju bara en gamm skoter wink big_smile

Senast redigerat av volvo_glenne (13 januari 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
13 januari 2007 · 5 753 Inlägg

volvo_glenne skrev:
haha gamm blizzarden kan ju, lite skid lyft förut då, höll på att slå över mad gamm blizzarden wink hehe

faan va kul de är å köra skoter, längtat länge efter de, iofs så är de ju rätt lite snö men va fan de är ju bara en gamm skoter wink big_smile

på tala om skoter åkning

så här vart dämparna i framvagnen efter ett litet hopp ikväll big_smile
http://i12.tinypic.com/2s8k6sm.jpg

även att båda dämparna, både höger å vänster gick av oxå big_smilebig_smile

haha men fan så kul de va att få köra skoter igen tongue

Senast redigerat av volvo_glenne (13 januari 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Melker_elk Blyfot och motor dödare
13 januari 2007 · 388 Inlägg

Härligt,, den är ju använd iaf ;D   det är skoj med skoter.

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...
Germax
14 januari 2007 · 12 086 Inlägg

Tjena alla hoppa.. här får man ju säga vad man vill så big_smile

jag är luycklig som fan.. bilar ärmitt liv och vännerna då!!
jag hoppas alla har lika ro9ligt som jag.. bilar och fest!

Ps. Nissan är bästa bilarna, utan tvivel!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 januari 2007 · 5 753 Inlägg

ja idag hade de ju kommit hyffsat mkt snö då, runt 30cm om inte mer endå så va de ju lite sen innan oxå så de är skönt skoter före nu smile, så man var ju ute å lekte med skotern lite å så här slutade de haha big_smile man kan ju fan inte hålla sig från att hoppa wink även att en av två dämpare i boggien är spårlöst försvunnen plus att boggie upphägningen är av å nå bultar som är av å fästet till dämparen är av haha big_smile så de blir ju lite svetsande antingen ikväll eller imorrn big_smile


här är en bild när jag rivit bort boggien (ja den ser skumt ut för att jag tagit vort dynan när jag höll på)
http://i3.tinypic.com/40nduft.jpg



ha de gott alla garagare

Senast redigerat av volvo_glenne (14 januari 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
__Marcus Whitetrash
14 januari 2007 · 589 Inlägg

Ja det är bra att det kommit lite snö, då man är ju skoterreparatör atm wink

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
13 februari 2007 · 5 753 Inlägg

godagens, nån som är vaken? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Janne
13 februari 2007 · 252 Inlägg

Blev natt tråden Låst?

//Janne
xorox_88 Smack that ass!!
13 februari 2007 · 2 953 Inlägg

japp de blev den de kommer väll den här tråden bli å säkert

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang