Den mest lättstylade bil?

sadir
5 april 2006 · 24 Inlägg

Bmw

FantasticZ4
5 april 2006 · 147 Inlägg

Tack för alla svar grabbar, får kika lite mer. Det blir ialf nån bil som man kan sätta kapen i (utan att vara orolig att det ska bli fel) big_smile

Hooligan87
2 augusti 2007 · 4 Inlägg

Golf mk 2

Kör så att de ryker :P
Volkswagen Golf manhattan "JLPerformance" (1989)
jocke_gronberg
2 augusti 2007 · 4 586 Inlägg

min golf iv gti behöver bara fälgar för att bli läcker det kallar jag lätt stylat

LillNaisarn
2 augusti 2007 ·

Golf? Calibra ? Audi A4 ?

peter_1976 JDM
2 augusti 2007 · 2 201 Inlägg

haha.
ett lätt råd. civic 92-95. det finns lika mycket som till både golf o bmw tillsammans.

QVT Bilägare
2 augusti 2007 · 60 Inlägg

Först och främst så tycker jag man blir lite begränsad med en crx? nästan alla stylade crx och del sol ser ju i princip likadana ut?

skulle lägga mina pengar på en japs årsmodell äldre. typ mitsubishi eclipse, honda prelude eller varför inte en hyggligt fräsch supra mk3?

Life's a bitch that complains about your socks...
haxer Proljece?
2 augusti 2007 · 1 464 Inlägg

Eller en golf 2a lätt smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
loudness
2 augusti 2007 · 4 554 Inlägg

vw bubbla av med allt och dra de på grus och låt de rosta så har du en ratstylad bubbla... toklätt;)

haxer Proljece?
2 augusti 2007 · 1 464 Inlägg

Volvo är också lätt stylade köp en parabol även kallad vinge på bakluckan på 240in big_smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
jocke_gronberg
16 augusti 2007 · 4 586 Inlägg

mkt styling till calibra samt japs ser ut som jag vet inte vad tror nästan att vissa bilar kan flyga samt massa stora luftintag överallt. golf III är nog mkt lätt att styla

vaughn
16 augusti 2007 · 674 Inlägg

audi a4 finns de ju en jävla massa lul lul till

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.
Mazda RX-7 "DLS" (1993)
Mäki Långsam Perfektionist
16 augusti 2007 · 4 800 Inlägg

vaughn skrev:
audi a4 finns de ju en jävla massa lul lul till

indeed

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Akka
16 augusti 2007 · 1 174 Inlägg

jadu välj inte min astra gtc då big_smile Finns inte mycke plast skit till dom.. lr lite plast här å där men inte mer ^^

Aerodynamik ...
16 augusti 2007 · 7 120 Inlägg

Honda Civic.

One-Kiwi
16 augusti 2007 · 27 Inlägg

ta en civic sen impotera allt från usa UK eller tysland blir billigare styling angel eyes avgas filter  inredning osv

ToXtreme
16 augusti 2007 · 3 627 Inlägg

Finns rätt mkt till Audi A4 också tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
FantasticZ4
16 augusti 2007 · 147 Inlägg

Tjoho! Jisses vilken gammal tråd big_smile, och om ni vill veta så har jag inte hittat min ultimata vinter bil. Men nu har både mor och far handlat två bilar som kommer att köras vinter tid också! Det blir VW Golf GTi och en Audi 2.5T allroad. Så jag får la överraska föräldrarna med ett fläskigt kjolpakete eller nåt på dom haha...

Men fortsätt gärna diskutera. För det finns skäkert många andra som är i samma behov. Om inte så kommer jag vara det om några år ialf!

Gladen
16 augusti 2007 · 311 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Honda Civic.

Korrekt.

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang