5763
Sök

Röd Toning på bakre delen av bilen, vad tycks?

705 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
#1
Tja funderar på att lacka mina fälgar blank svarta med röda flaks, Blir de bra? Nån som har de som kan visa eller om ni vet hur de kan bli? O så ska jag tona bakre dela av bilen till en röd Färg. Vad tycker ni? kan de bli bra eller dåligt? Några nackdelar?
Senast redigerat av Shalle89 (30 mars 2009)

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

653 Inlägg
27 mars 2009
#2
Shalle89 skrev:
Tja funderar på att lacka mina fälgar blank svarta med röda flaks, Blir de bra? Nån som har de som kan visa eller om ni vet hur de kan bli? alla Hjälp uppskattas.

Inte för att va nogrann men rätt ord är "Flakes", flingor alltså, vad är det för fälgar? till vilken bil? hur stora flakes?


705 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
#3
de e till The cookie, lancer:n. mellan stora, inget överdrivet men så att man ser a de e Flakes. Till 18" alminium, simpel 8 ekrad .

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

705 Inlägg
28 mars 2009
Trådstartare
#4
Jag ska styla min Lancer med Rödtoning där bak, Sidor o bakrutan. Ska även lacka min sommar fälgar blank svarta med Mellan stora röda flakes, 18" med simpla 8 ekrar.
Vad tycker du? e de Nått jag ska göra? finns de något dåligt med att göra nått va dom sakerna? Nått annat som skulle passa bättre?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

705 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
#5
Inga svar? no help?

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

If your not out of control, your not in control
686 Inlägg
30 mars 2009
#6
Shalle89 skrev:
Jag ska styla min Lancer med Rödtoning där bak, Sidor o bakrutan. Ska även lacka min sommar fälgar blank svarta med Mellan stora röda flakes, 18" med simpla 8 ekrar.
Vad tycker du? e de Nått jag ska göra? finns de något dåligt med att göra nått va dom sakerna? Nått annat som skulle passa bättre?

Normal toning och svarta fälgar med polerad kant.

PÅSEN RACING

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
30 mars 2009
#8
Skippa rödtoningen, ser oftast bara billigt och illa ut tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

705 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
#9
hmm ok, ska fundera på de tack för svaren.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

1337
1 343 Inlägg
31 mars 2009
#10
Shalle89 skrev:
hmm ok, ska fundera på de tack för svaren.

röd toning gör så du står ut ur mängden.
Fräckt enligt min mening...
Finns ju färdigskuren solfilm att köpa i rött.

I'm not a fighter, I'm a lover!


Sök