Inför STREET CARS FEST - Uppsala 25 april (SCF TOUR´09)

Jensi
8 april 2009 · 394 Inlägg

Lördag den 25 april är det premiär för årets Street Cars Fest turné. Vill du vara med och visa upp din bil?
Vill du uppleva en trevlig dag tillsammans med kul människor och balla bilar? Eller balla människor och kul bilar?
VÄLKOMMEN TILL UPPSALA PÅ LÖRDAG!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/614983_bm9fh5.jpg

Plats: Boländerna, Uppsala (vid Mekonomen f.d. Micro Bildelar)
Tid: Lördag 25 april klockan 11-16
Entré: Fri entré
Hitta hit: Karta. Åk här.

VILL DU STÄLLA UT DIN BIL?

Anmälan görs på hemsidan. Men du kan också "droppa-in" på lördag morgon, och anmäla dig direkt på plats. Inskrivning och tvätt från klockan 9. Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.

Priser delas ut till: Best Interior, Best I.C.E, Best Paint, Best Engine, Best Performance Car, Best Old-School (pre´85), Best Female Ride, Best American, Best European och Best Asian. Dessutom: Special Award, Peoples Choice och Best In Show

De hetaste bilarna kommer att erbjudas plats till höstens SCF-final på Gustavsbergsmässan i Stockholm (26-27 september). All info hittar du på hemsidan. Vi räknar med en fullproppad utställning.
Chansa inte - se till att din bil får en garanterad plats och anmäl dig REDAN IDAG!

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning
/SCF CREW

Senast redigerat av Jensi (8 april 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
SibbSon Mr. AUDI !
8 april 2009 · 642 Inlägg

Härligt Jensi!
Jag kommer nog, blir mkt träffar i år för min del smile stannar hemma i sverige i sommar så behöver icke spara pengar wink dvs dra in på bensinpengar, haha

Four Rings To Rule Them All!
Volkswagen Corrado VR6 "The DeviL" (1995)
Fiat Ducato 2,5TD "Vika Transport" (1996)
Ellemark
8 april 2009 · 340 Inlägg

Jag får detta när jag anmäler mig via hemsidan: You are not allowed to access this URL

Hoppas att ni fick anmälning på Audin, kan du bekräfta det via mail är du snäll!

/Ellemark
www.oepmedia.se
Bil: Audi TTS
Jensi
8 april 2009 · 394 Inlägg

Ellemark skrev:
Jag får detta när jag anmäler mig via hemsidan: You are not allowed to access this URL

Hoppas att ni fick anmälning på Audin, kan du bekräfta det via mail är du snäll!

Vilken ort?

Naturligtvis ska det vara lite knas i början - men vi checkar upp allting. Och alla får både en bekräftelse på att anmälan gått igenom, plus ett mail om man kommit med i utställningen. Håll ut - snart funkar allting klockrent! En del av strulet beror på alla ändringar i kalendern (tidigare datum ligger kvar här och var...).

Senast redigerat av Jensi (8 april 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
PLindblom
8 april 2009 · 1 200 Inlägg

Jag kommer! smile

Ellemark
8 april 2009 · 340 Inlägg

Jensi skrev:

Ellemark skrev:
Jag får detta när jag anmäler mig via hemsidan: You are not allowed to access this URL

Hoppas att ni fick anmälning på Audin, kan du bekräfta det via mail är du snäll!

Vilken ort?

Naturligtvis ska det vara lite knas i början - men vi checkar upp allting. Och alla får både en bekräftelse på att anmälan gått igenom, plus ett mail om man kommit med i utställningen. Håll ut - snart funkar allting klockrent! En del av strulet beror på alla ändringar i kalendern (tidigare datum ligger kvar här och var...).

Det var anmälan till Uppsala...

/Ellemark
www.oepmedia.se
Bil: Audi TTS
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
8 april 2009 · 271 Inlägg

Kommer och ställer ut pärlan!

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
ford_orion_RS Eskilstuna
8 april 2009 · 70 Inlägg

I be there:) låter roligt

lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
8 april 2009 · 2 456 Inlägg

The Vette is do to come ther ....... smile
Singnat anmälan precis.

Senast redigerat av lonewolf-holm (8 april 2009)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
vullen Mr White
8 april 2009 · 1 072 Inlägg

Kommer dit å kikar wink

Senast redigerat av Robban 245 (8 april 2009)

Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
666_Beast
9 april 2009 · 1 863 Inlägg

Jess, jag e ledig då. Kommer självklart dit!

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
Jensi
15 april 2009 · 394 Inlägg

Gläds åt att intresset är så stort. Hoppas på bil- och publikrekord, nu när vi besöker Uppsala för tredje året i rad...

Anmälan till bilutställningen kan göras här:
http://streetcarsfest.com/index.php?opt … ;Itemid=63

Bring the sun, boys and girls! / Jensi

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
15 april 2009 · 271 Inlägg

Jensi skrev:
Gläds åt att intresset är så stort. Hoppas på bil- och publikrekord, nu när vi besöker Uppsala för tredje året i rad...

Anmälan till bilutställningen kan göras här:
http://streetcarsfest.com/index.php?opt … ;Itemid=63

Bring the sun, boys and girls! / Jensi

Ska dansa soldansen och tillbedja solguden för fullt. Vill ha sol och värme både i Uppsala och Gävle!
Det blir så mycket roligare om det e fint väder... cool

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Jublub
15 april 2009 · 187 Inlägg

Såklart man kommer smile

Ford Taunus "Turbo" (1982)
cool_g ***CamBone***
15 april 2009 · 50 Inlägg

Ska definitivt vara där smile

*** Roses are red ***
** Violets are blue **
*Sugar is eeeehhhhh
--->Fuck It Lets Race!
Yureawen Bilstyling intresserad Datornörd
16 april 2009 · 141 Inlägg

Jag hade kommit om min bil inte hade varit avställd hmm

Don't try to be Perfect, there is no such thing...
Mazda Mx6 Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264635
Herr_Lund
17 april 2009 · 6 Inlägg

klart man kommer o kikar, tar med några polare oxå, kanske inte ställa ut dårå men wink kommer nog bli kul som fan!!

Audi A3 (2009)
Nafets86
18 april 2009 · 821 Inlägg

självfallet ska man dit och titta, hade velat haft min bil klar. men lackningen går inte som man vill ibland hmm
lacken är nog klar nästa fredag. sen montera kjolpaket, blir tajt

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
20 april 2009 · 4 190 Inlägg

Klart man kommer smile

Försökte att sända en anmälan idag men gick inge vidare sad Vet dock inte om den kom fram endå..

Men hoppas man kan få en plats om man dyker upp på morgonen smile
Mvh Kim

sir_daniel www.kudoz.se
21 april 2009 · 3 802 Inlägg

ska försöka komma dit med skyline

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang