Volvo: The game. 26 Maj

GurraG INGET ANNAT!!
26 maj 2009 · 1 725 Inlägg

nej jag hittade inget heller tyvärr.. tongue

Zippo_
26 maj 2009 · 330 Inlägg

Nån som har tankat det en ? är inne på www.volvocars.com/game men verkar ju inte att gå o tanka nånstans

R-efined
26 maj 2009 · 152 Inlägg

Zippo_ skrev:
Nån som har tankat det en ? är inne på www.volvocars.com/game men verkar ju inte att gå o tanka nånstans

De har nog inte hunnit lagt upp det än wink

Skuggan_84
26 maj 2009 · 209 Inlägg

Nu finns det och ta hem smile

Lindh
26 maj 2009 · 1 064 Inlägg

Laddar hem smile Filen é 570mb wink

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
herrsiba Move Your Mind
26 maj 2009 · 164 Inlägg

Lindh skrev:
Laddar hem smile Filen é 570mb wink

Var hittar man det? Har dammsugit volvos hemsida utan lyckat resultat... hmm

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
26 maj 2009 · 6 170 Inlägg

Här har ni som behöver det en direktlänk till installationsfilen:

http://s60game.volvocars.edgesuite.net/ … _Setup.exe

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
herrsiba Move Your Mind
26 maj 2009 · 164 Inlägg

Bugar och bockar! big_smile

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
teamvolvoracing Trucker
26 maj 2009 · 1 220 Inlägg

tackar tackar för länken big_smile

Vissa är bara bättre än andra!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
26 maj 2009 · 6 170 Inlägg

Har bara kört skruttförtin, S60c och 850 hitills och 850:in är favoriten bland dom, väldigt lättkörd på chayka big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Volvoz84 "Ijenkligen"
26 maj 2009 · 786 Inlägg

Får inte igång spelet sad Kommer upp ett error-fönster där det står video device error, the application will close.

Nån som vet hur jag ska göra?

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
teamvolvoracing Trucker
26 maj 2009 · 1 220 Inlägg

opeltiffi skrev:
Får inte igång spelet sad Kommer upp ett error-fönster där det står video device error, the application will close.

Nån som vet hur jag ska göra?

exakt kommer d för mig oxå sad

Vissa är bara bättre än andra!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
26 maj 2009 · 6 170 Inlägg

För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Volvoz84 "Ijenkligen"
26 maj 2009 · 786 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink

Ehh.. lol

Hur tar jag reda på vilket grafikkort jag har då? Var hittar jag drivrutiner sen?

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
herrsiba Move Your Mind
26 maj 2009 · 164 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink

Spelet stödjer endast DirectX 9, kan vara en felkälla där också...

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
twin_cam Smålänning
26 maj 2009 · 7 877 Inlägg

opeltiffi skrev:

TBOC_Razor skrev:
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink

Ehh.. lol

Hur tar jag reda på vilket grafikkort jag har då? Var hittar jag drivrutiner sen?

Brukar stå i enhetshanteraren under bildskärmskort. Sen går du in på tillverkarens hemsida och tankar ner driv.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
26 maj 2009 · 6 170 Inlägg

herrsiba skrev:

TBOC_Razor skrev:
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink

Spelet stödjer endast DirectX 9, kan vara en felkälla där också...

Har man spelat något nyare spel dom senaste åren så lär man ju ha DX9 redan och kör man vista så har man både DX9 och DX10 förinstallerat så risken är nog större att det är antingen för gamla drivare eller helt enkelt för gammalt graffe.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Volvoz84 "Ijenkligen"
26 maj 2009 · 786 Inlägg

herrsiba skrev:

TBOC_Razor skrev:
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink

Spelet stödjer endast DirectX 9, kan vara en felkälla där också...

Vad betyder det? Är det något man kan ladda ner eller så? lol

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
master_-
26 maj 2009 · 730 Inlägg

Slö spelat lite, tyckte det var rätt nice faktiskt

Hee-Maan
26 maj 2009 · 3 113 Inlägg

hahaa.. hörde om det idag.. big_smile man får väl ta o testa

Semper Fi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang