Angående Träff i Skåne! 30/5-09

Rowbean Bilförsäljare på Hörby Bil
8 maj 2009 · 152 Inlägg

MrJAM skrev:
Nu är planerna på en MiniTour á la Skåne iallafall mer konkret, så om någon känner att de även vill ta en tur innan träffen... wink

Om någon är manad så sökes även lite info runt Hörbytrakten (österut) så vill nån hänga med och har koll på vägarna, tveka inte att göra ett inlägg.

Ursäkta 'trådkapningen', men det kändes som det var ok med smygreklam, med tanke på att det hör ihop i slutändan!

Behöver inte be om ursäkt, tycker bara det är härligt med lite initiativ! Finns fina vägar runt Hörby med 70km/h kan jag säga!

Peugeot 206 S1600 "Nr.005" (2001)
MrGalant
8 maj 2009 · 118 Inlägg

Kommer nog förbi en sväng smile

nucleardonkey
9 maj 2009 · 251 Inlägg

Klart man kommer, ska se om jag kan få med fler wink

Honda Shuttle "Wagon" (1989)
Honda Civic VT "Grandmas old sleeper" (1991)
Zipped_Pick_5
9 maj 2009 · 48 Inlägg

nucleardonkey skrev:
Klart man kommer, ska se om jag kan få med fler wink

sjukt jävla bra!

MrGalant
9 maj 2009 · 118 Inlägg

Typiskt.. ska iväg på kvällen =/ trodde först det va en fredag.

atrsa_gsi_ante
11 maj 2009 · 36 Inlägg

kommer nog med!! ska försöka dra med så många som möjligt!!

Saab 9-5 Aero "Aero" (2000)
Zipped_Pick_5
13 maj 2009 · 48 Inlägg

atrsa_gsi_ante skrev:
kommer nog med!! ska försöka dra med så många som möjligt!!

Kanon!

_DamnIt R1 driver!
13 maj 2009 · 5 128 Inlägg

Förresten, tänkte bara kolla om det har fått godkännande av markägarna att va där? Inte för att det ska va några problem om alla sköter sig, men mest en tanke jag fick?! smile

Zipped_Pick_5
13 maj 2009 · 48 Inlägg

_DamnIt skrev:
Förresten, tänkte bara kolla om det har fått godkännande av markägarna att va där? Inte för att det ska va några problem om alla sköter sig, men mest en tanke jag fick?! smile

Nej! Alla ska sköta sig på platsen! nedskräpning gör man i papperskorgar eller i sina egna bilar!

MRapollo
14 maj 2009 · 400 Inlägg

ja kommer nog oxå dit smile ska dra me mig lite folk oxå

Barnie79 www.sideways.nu
16 maj 2009 · 136 Inlägg

MRapollo skrev:
ja kommer nog oxå dit smile ska dra me mig lite folk oxå

hmm, ja om nu du skall dit också så kanske man skulle fara... inte så många mil dit för mig precis tongue ;D

MRapollo
16 maj 2009 · 400 Inlägg

Barnie79 skrev:

MRapollo skrev:
ja kommer nog oxå dit smile ska dra me mig lite folk oxå

hmm, ja om nu du skall dit också så kanske man skulle fara... inte så många mil dit för mig precis tongue ;D

hehe det tycker jag smile

JimRS Lastbilschaufför
16 maj 2009 · 80 Inlägg

Jag är med i MiniTour á la Skåne, så jag kommer cool

MrJAM
17 maj 2009 · 1 464 Inlägg

JimRS skrev:
Jag är med i MiniTour á la Skåne, så jag kommer cool

Ja, lite tråkigt om du bara kör förbi slutstationen lite lagom nonchalant... winklol

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Andreas83
17 maj 2009 · 601 Inlägg

Jag tittar nog med dit smile

Rowbean Bilförsäljare på Hörby Bil
17 maj 2009 · 152 Inlägg

Härligt att se så många engagerade och deltagande! Efter en hård helg så kikade jag in här precis och såg att många fler kommer dyka upp smile Vi ses!

Peugeot 206 S1600 "Nr.005" (2001)
Volvo955
18 maj 2009 · 146 Inlägg

Kommer nog förbi och tittar wink

Volvo 945 T5 "955an" (1991)
_DamnIt R1 driver!
18 maj 2009 · 5 128 Inlägg

Zipped_Pick_5 skrev:

_DamnIt skrev:
Förresten, tänkte bara kolla om det har fått godkännande av markägarna att va där? Inte för att det ska va några problem om alla sköter sig, men mest en tanke jag fick?! smile

Nej! Alla ska sköta sig på platsen! nedskräpning gör man i papperskorgar eller i sina egna bilar!

Helt rätt inställning! Får vi bara hoppas att det fungerar nu med smile Skulle va skoj att kunna ha en återkommande träff lite närmare en, så man inte behöver köra till Lödde alltid

Rowbean Bilförsäljare på Hörby Bil
18 maj 2009 · 152 Inlägg

_DamnIt skrev:

Zipped_Pick_5 skrev:

_DamnIt skrev:
Förresten, tänkte bara kolla om det har fått godkännande av markägarna att va där? Inte för att det ska va några problem om alla sköter sig, men mest en tanke jag fick?! smile

Nej! Alla ska sköta sig på platsen! nedskräpning gör man i papperskorgar eller i sina egna bilar!

Helt rätt inställning! Får vi bara hoppas att det fungerar nu med smile Skulle va skoj att kunna ha en återkommande träff lite närmare en, så man inte behöver köra till Lödde alltid

Precis detta som är tanken! Får fundera ut en bra dag att ha det på för att inte krocka med just lödde och kstad. Men blir detta lyckat så får vi absolut sätta oss och planera en ny träff jag och min polare. Ska bli riktigt spännande att se hur många vi blir och alla olika bilar smile

LÄNGTAR!

Peugeot 206 S1600 "Nr.005" (2001)
Topman_1
24 maj 2009 · 119 Inlägg

Här verkar vara rätt dött i denna tråden..
Ni får ju liva upp den så den syns. Så det kommer mer folk till träffen!!smile

Malmöit
Volvo V90 "Vovvebil 1" (1998)
Volvo XC70 (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang