Angående: MiniTour á la Skåne - Avblåst.

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
8 maj 2009 · 4 418 Inlägg

Vänligen observera att detta är bindande. Kan du inte komma måste detta meddelas i GOD TID.
Ditt regg. nummer och mobilnummer skickas i PM till Mr "him self" JAM wink

Deltagande:
1. JAM - SAAB 9³ SS - Förstebil alt. servicebil. 0707... just det, det har jag ju redan...
2. JimRS - Audi S4 - Deltagare
3. Jill - Subba STi (service bil) evetuellt P-Hellberg - 240

Senast redigerat av Jill (8 maj 2009)

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
8 maj 2009 · 4 418 Inlägg

JimRS skrev:
Jag är klart med på detta.  Blir säkert riktigt trevligt.
Jag kan hjälpa till med något om det behövs. Hittar dock dåligt på dom vägarna.

Som att det ska bli !! big_smilecool

daajvid Elektriker
8 maj 2009 · 1 138 Inlägg

Deltagande:
1. JAM - SAAB 9³ SS - Förstebil alt. servicebil
2. David "daajvid" Persson -  Nissan Primera Gt

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
daajvid Elektriker
8 maj 2009 · 1 138 Inlägg

men vafan!  får ändra. jag som slet i 3sek med o klippa o klistra!
Deltagande:
1. JAM - SAAB 9³ SS - Förstebil alt. servicebil. 0707... just det, det har jag ju redan...
2. JimRS - Audi S4 - Deltagare
3. Jill - Subba STi (service bil) evetuellt P-Hellberg - 240
4. David "daajvid" Persson -  Nissan Primera Gt

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
JimRS Lastbilschaufför
8 maj 2009 · 80 Inlägg

Pm skickat till MrJAM

MrJAM
8 maj 2009 · 1 464 Inlägg

Trevligt trevligt. Justerade förstaposten samt topic till mer relevant:

MiniTour á la Skåne - 30/5 (kombo med Hörbyträff)

(Tips är att skicka pm, inte via gästboken. Gästboken är öppen för allmänheten vilket är dumt då jag själv inte gillar att briljera med varken regnummer och mobilnummer. Fritt val givetvis, men...)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
peter_1976 JDM
8 maj 2009 · 2 201 Inlägg

MrJAM skrev:
Trevligt trevligt. Justerade förstaposten samt topic till mer relevant:

MiniTour á la Skåne - 30/5 (kombo med Hörbyträff)

(Tips är att skicka pm, inte via gästboken. Gästboken är öppen för allmänheten vilket är dumt då jag själv inte gillar att briljera med varken regnummer och mobilnummer. Fritt val givetvis, men...)

synd att det blev det daturmen, kan troligvtis inte jag.
återkommer om det.
men det hade varit riktigt trevligt annars

Zipped_Pick_5
8 maj 2009 · 48 Inlägg

Se nu till att bli många som kör här så träffas vi senare på kvällen i hörby!    http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=131941

Topman_1
8 maj 2009 · 119 Inlägg

Detta Låter väldigt Trevligt.
Är inte helt 100% på att man dyker upp än. Men om man inte anmäler sig men kommer ändå? Funkar inte det?:$.

Senast redigerat av Topman_1 (8 maj 2009)

Malmöit
Volvo V90 "Vovvebil 1" (1998)
Volvo XC70 (2014)
MrJAM
9 maj 2009 · 1 464 Inlägg

peter_1976 skrev:
synd att det blev det daturmen, kan troligvtis inte jag.
återkommer om det.
men det hade varit riktigt trevligt annars

Inte spikat datum, än. Men det känns f.t. som det mest passande iom. det i Hörby.

Topman_1 skrev:
Detta Låter väldigt Trevligt.
Är inte helt 100% på att man dyker upp än. Men om man inte anmäler sig men kommer ändå? Funkar inte det?:$.

Rent spontant så går det ju bra för min del. Jag förstår att alla kanske inte vet på rak arm och jag hoppas att detta löser sig när det närmar sig. Trots allt drygt 3 veckor kvar just nu så...

Problemet med spontanbesök är att om det inte blir av (exempelvis pga. för få intresserade), kör du kanske till en tom startplats, för att det är avblåst. Tråkigt om du då kommer ifrån Malmö. Eller Helsingborg som nån här kör ifrån.

Givetvis noteras avblåsning här så snart vi kan, men bestäms det på plats så tar det ju tid och ni är redan på väg, osv.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
9 maj 2009 · 4 418 Inlägg

Vänligen observera att detta är bindande. Kan du inte komma måste detta meddelas i GOD TID.
Ditt regg. nummer och mobilnummer skickas i PM till Mr "him self" JAM wink

Deltagande:
1. JAM - SAAB 9³ SS - Förstebil alt. servicebil. 0707... just det, det har jag ju redan...
2. JimRS - Audi S4 - Deltagare
3. Jill - Subba STi (service bil) evetuellt P-Hellberg - 240
4. David "daajvid" Persson -  Nissan Primera Gt
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
_____________________

Reserver:

Senast redigerat av Jill (9 maj 2009)

Topman_1
9 maj 2009 · 119 Inlägg

Topman_1 skrev:
Detta Låter väldigt Trevligt.
Är inte helt 100% på att man dyker upp än. Men om man inte anmäler sig men kommer ändå? Funkar inte det?:$.

Rent spontant så går det ju bra för min del. Jag förstår att alla kanske inte vet på rak arm och jag hoppas att detta löser sig när det närmar sig. Trots allt drygt 3 veckor kvar just nu så...

Problemet med spontanbesök är att om det inte blir av (exempelvis pga. för få intresserade), kör du kanske till en tom startplats, för att det är avblåst. Tråkigt om du då kommer ifrån Malmö. Eller Helsingborg som nån här kör ifrån.

Givetvis noteras avblåsning här så snart vi kan, men bestäms det på plats så tar det ju tid och ni är redan på väg, osv.

Okey då*hehe*
Men om man inte kan komma skall man Säga det i GOD TID.. Vad innebär God tid big_smile

Malmöit
Volvo V90 "Vovvebil 1" (1998)
Volvo XC70 (2014)
Mattias.C.O
9 maj 2009 · 159 Inlägg

Jag kommer till hörby! Bara bilen blir färdig smile

Technican
Tekniker/Mekaniker Sverige
Autoropa AB
FERRARI MASERATI BENTLEY LANDROVER JAGUAR MERCEDES-BENZ MCLAREN
MrJAM
9 maj 2009 · 1 464 Inlägg

Topman_1 skrev:

Topman_1 skrev:
Detta Låter väldigt Trevligt.
Är inte helt 100% på att man dyker upp än. Men om man inte anmäler sig men kommer ändå? Funkar inte det?:$.

Rent spontant så går det ju bra för min del. Jag förstår att alla kanske inte vet på rak arm och jag hoppas att detta löser sig när det närmar sig. Trots allt drygt 3 veckor kvar just nu så...

Problemet med spontanbesök är att om det inte blir av (exempelvis pga. för få intresserade), kör du kanske till en tom startplats, för att det är avblåst. Tråkigt om du då kommer ifrån Malmö. Eller Helsingborg som nån här kör ifrån.

Givetvis noteras avblåsning här så snart vi kan, men bestäms det på plats så tar det ju tid och ni är redan på väg, osv.

Okey då*hehe*
Men om man inte kan komma skall man Säga det i GOD TID.. Vad innebär God tid big_smile

Ptja... Vet inte riktigt, jag är ny på sånt här. 'Ett par, tre, fyra dagar innan' känns lämpligt. Det är väl inte hela världen, men som sagt är det såklart bra att veta! big_smile

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
JOCKE_ST
9 maj 2009 · 212 Inlägg

tycker denna touren låter som en kanon idé! en chans för alla att bekanta sig med varandra och lära känna lite nya ansikten! sen e d ju perfekt med ett avslut på hörbyträffen också! då blir d verkligen en fulländad bildag/kväll ju smile jag e helt klart på om jag fått tillbaka min bil från verkstaden...

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?
MrJAM
9 maj 2009 · 1 464 Inlägg

JOCKE_ST skrev:
tycker denna touren låter som en kanon idé! en chans för alla att bekanta sig med varandra och lära känna lite nya ansikten! sen e d ju perfekt med ett avslut på hörbyträffen också! då blir d verkligen en fulländad bildag/kväll ju smile jag e helt klart på om jag fått tillbaka min bil från verkstaden...

Markerar dig som 'x' för tillfället!

Anmälda deltagare:

1. JAM - SAAB 9³ SS - Förstebil alt. servicebil.
2. JimRS - Audi S4
3. Jill - Subba STi - Service bil (ev. P-Hellberg - 240)
4. David "daajvid" Persson - Nissan Primera Gt
5. Topman_1 - Volvo V70N
6. Du?

x. JOCKE_ST - Ford Focus ST - På Verkstad.
x. Hyperhead - Nissan 200sx - Ej klar.

Senast redigerat av MrJAM (10 maj 2009)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
atrsa_gsi_ante
9 maj 2009 · 36 Inlägg

ses nog i hörby! känns lite långt att köra till ysatd för sen tillbaka till hörby! men en kul grej annars!!

Saab 9-5 Aero "Aero" (2000)
Topman_1
9 maj 2009 · 119 Inlägg

Skriv upp mig dåsmile
Låter som en kanon trevlig Tour:D

Malmöit
Volvo XC70 (2014)
Volvo V90 "Vovvebil 1" (1998)
Hyperhead oseriös medlem
10 maj 2009 · 239 Inlägg

om min bil e klar så hänger jag på

MrJAM
10 maj 2009 · 1 464 Inlägg

Noterade det i nån post ovan här. wink

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang