Angående: ENA-träff i Enköping 25 juli...

olsen1974
9 juni 2009 · 36 Inlägg

de här låter riktigt nice.ska försöka locka över ett gäng från etuna.

Saab 9-5 aero "blue nun" (2000)
Nafets86
22 juni 2009 · 821 Inlägg

Hur går det med träffen patrik? big_smile Ser det positivt ut?

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
22 juni 2009 · 271 Inlägg

sengstr skrev:
Hur går det med träffen patrik? big_smile Ser det positivt ut?

Hoppas verkligen att ENA-träffen blir av den 25 juli. Det e så dött här i stan så det behöver hända nåt skojj nu! big_smile

// Lena

Senast redigerat av lilla_tingeling (22 juni 2009)

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
olsen1974
12 juli 2009 · 36 Inlägg

har saxat upp de på driveforfun.org ,0157.tk o pratat med killarna från ksc(katrineholms streetcars) o att vi ska åka tillsammans til ena träffen.så ja hoppas de kommer o bli av.

Saab 9-5 aero "blue nun" (2000)
Drift-is-the-shit
12 juli 2009 · 548 Inlägg

Är man välkommen?  Blir väl Guldboxen som ställs ut..  dock helt fel stad för denna bil! HAHAHA.  Anyways!

Hoppas det blir av big_smile

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
Antennfixarn Antennfixarn
12 juli 2009 · 57 Inlägg

Klart man kommer i år igen, gick ju bra förra året smile Har precis fått bilen klar, så nu kan man planera lite träffar igen tongue

Allt som kan lysa SKA lysa, gärna i olika färger!
SC Styling | Creatix | Blueride | Graphicline | Rolles Art
FreddeK
13 juli 2009 ·

Kommer ställa ut om det blir officiellt och finns plats...smile

Alex_M Steker som aldrig förr
13 juli 2009 · 503 Inlägg

Jag kommer iaf å kikar läget.

8-)
daniel_83
13 juli 2009 · 76 Inlägg

Jag kommer och ställer ut S15.

PLindblom
15 juli 2009 · 1 200 Inlägg

Tack så mycket för allt visat intresse, här kommer en försenad uppdatering! smile

Planen var initialt att lägga utställningen på en stor parkering utanför gymnasiet i stan. Jag hade mer eller mindre allt uträknat till dess att kommunen hörde av sig och meddelade att de tyvärr inte kan bestämma över ytan, utan detta sköts av fastighetskontoret som förvaltar skolorna. När jag ringde dit blev jag bemött med enormt bristande engagemang och allmänt ointresse. Gubben som bestämmer är dessutom på semester och kommer tillbaka den 20 juli. Idén fick helt enkelt skrotas.

Vidare är min arbetsplats drabbad av ordertorka och nedskärningar gör att stämningen inte är på topp (Någon som vill köpa lite lastfartyg? tongue). Jag tänker dock inte vika mig, ENA-träffen 2009 blir av!

Alldeles nyss talade jag med polisen, samt min glada kontakt på kommunen. Lägger vi ENA-träffen på en söndag får vi tillgång till hela torget. Detta betyder att vi borde få plats med cirka 70 st bilar, dvs. dubbelt så många som förra året. Å andra sidan kan vi t.ex. inte ha någon bromsbänk på plats, jag skulle bli mördad på plats innan ljudet ens hunnit nå gamlingarnas öron. Angående musikvolymen är jag osäker på vad som gäller. Vi kommer visserligen inte ha någon äppel-Börje som gormar på oss, men vräker man på för mycket kan man nog irritera en och annan. Det bor ju som bekant folk i lägenheterna runt hela torget. När jag lämnar in ansökan om att få låna torget ska jag passa på att fråga om ljudnivån.

Så fort jag fått ansökan beviljad kommer man att kunna anmäla sig på hemsidan. Detta är ganska viktigt också. Förra året var jag tvungen att neka några anmälningar, då området på torget är något begränsat. Självklart får alla dyka upp utan att anmäla sig, men det blir i första hand de anmälda som får ställa upp sig på torget. Mer om detta inom kort.

Sista punkten för idag är datumet. 25 juli var det preliminära. Eftersom detta är en lördag kan vi inte vara på torget, men vilka övriga datum är fria från bilevenemang i närheten?

Söndag 9/8 känns som ett bra datum, men dagen innan är det BRL street meet i Västerås. Kommer folk att vara trötta efter en utställning på lördagen, eller skulle ni att bara bli extra taggade?

x40
15 juli 2009 · 157 Inlägg

Bra jobbat,jag kommer gärna om det passar /Peter

Nafets86
15 juli 2009 · 821 Inlägg

gör på söndag den 9/8 tycker jag låter som en mycket bra ide big_smile för då är en annan ledig big_smile mycket bra big_smile
kolla med dom om det går att göra som i norrtälje.. Varje timme spela i 5 min.. big_smile då hur högt som helst istället wink

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
AUBLITZZ
15 juli 2009 · 142 Inlägg

Haha.. Efter den helgen lär man inte vara poppis längr i stan.. tongue Hahah Hoppas det inte krockar men någon annan utställning bara så dyker ja upp

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Laserblue
16 juli 2009 · 239 Inlägg

AUBLITZZ skrev:
Haha.. Efter den helgen lär man inte vara poppis längr i stan.. tongue Hahah Hoppas det inte krockar men någon annan utställning bara så dyker ja upp

Det blir ju ganska sent den 8 augusti i Alvik SCF och då kanske svårt att hinna få ut bilarna

PLindblom
16 juli 2009 · 1 200 Inlägg

Laserblue skrev:

AUBLITZZ skrev:
Haha.. Efter den helgen lär man inte vara poppis längr i stan.. tongue Hahah Hoppas det inte krockar men någon annan utställning bara så dyker ja upp

Det blir ju ganska sent den 8 augusti i Alvik SCF och då kanske svårt att hinna få ut bilarna

Just jäklar! Det hade jag helt glömt bort.

Alternativet är i så fall den 23 augusti. Det krockar med SCF Borås, men det är ändå en bra bit bort. 16 augusti vore annars fint, men jag antar att Vallåkra lockar iväg ganska många. När tror ni att flest har möjlighet att komma?

MVH Patrik

Laserblue
16 juli 2009 · 239 Inlägg

23 augusti är nog ett bra datum.  Borås är för långt bort och det påverkar ej Ena träffen tror jag

girl-of-speed
16 juli 2009 · 58 Inlägg

23:e augusti låter kanon!! (då jag jobbar den först utsatta helgen...) neutral

FreddeK
17 juli 2009 ·

ja varför inte en söndag, på söndagarna tråkar man ju bara ändå så det passar ju perfa  med en bilträff då! 23 augusti är det heller inge fel på!

fady
17 juli 2009 · 58 Inlägg

vah ja kan inte :S då är ja utomlands :`((  vf inte 25 eller 26 ?

Volkswagen golf mk5 Gti "GIAC by Stertman" (2009)
Antennfixarn Antennfixarn
17 juli 2009 · 57 Inlägg

23:e! Skitbra med helgen efter Vallis, söndagar är ju inte några problem annars... Inte  så ofta det är söndagsträffar smile

Allt som kan lysa SKA lysa, gärna i olika färger!
SC Styling | Creatix | Blueride | Graphicline | Rolles Art
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang