Eftersnack träff på city gross

Esprit-73 Billackerare...
30 maj 2009 · 86 Inlägg

Tycker det var en bra träff... Riktigt mycket bilar och folk... Synd på poliserna. Håller med om att det kulle va bra om de som dricker kan plocka upp flaskor efter sig... Hörde många krossas under bilhjul, aj aj aj...

Mvh Jonas
fnatteknatte www.5100.se
30 maj 2009 · 299 Inlägg

ja jävla idioter, ja fick punka efter en flaska. sup hemma eller på fester för fan.

Nissan 200sx s13 "nismo" (1989)
Bymmer_jonas
30 maj 2009 · 15 Inlägg

syabo skrev:

Bymmer_jonas skrev:

criller skrev:
Måste säga att det va riktigt fina bilar..men som sagt synd att farbror blå kom..men som det skrevs så skulle alla hålla sig lugna tills securitas hadde åkt från köpcentrumet men nej då..allt började med att en bmw e30 började sladda runt sen en supra och en bmw sen en bmw till och sist en skyline.. mycket tråkigt. men men det va trevligt ändå big_smile

Har en "liten" film på gång som kommer snart.. wink

Mvh

Securitas bryr sej inte ett dugg om att man sladdar där, det är folket som bor runt omkring som ringer polisen, så det skulle ju inte spela nån roll när man börjar sladda. wink

hur gick de för dig när du blev jagad??tongue

Jagad o jagad vart jag väl inte precis, dom stoppade mej efter börnen jag gjorde, Fick 1000 kr i böter för att ha (Åstakommit onödigt mkt buller med motordrivet fordon) wink

bush1
30 maj 2009 · 43 Inlägg

Bymmer_jonas skrev:

syabo skrev:

Bymmer_jonas skrev:

Securitas bryr sej inte ett dugg om att man sladdar där, det är folket som bor runt omkring som ringer polisen, så det skulle ju inte spela nån roll när man börjar sladda. wink

hur gick de för dig när du blev jagad??tongue

Jagad o jagad vart jag väl inte precis, dom stoppade mej efter börnen jag gjorde, Fick 1000 kr i böter för att ha (Åstakommit onödigt mkt buller med motordrivet fordon) wink

Du skulle ha fortsatt att gasa inte en chans att dom hade kommit ikap dig smile

BMW 325 "E30 TURBO" (1988)
Audi S8 D2 "OMERTA" (1999)
fredde_86
30 maj 2009 · 192 Inlägg

Snoozy skrev:

StreetRaceGirl81 skrev:
La märke till en sak..det stod en röd renult kangoo med orange saftblandare på taket samt blixtljus i vindrutan..det satt en person i bilen hela tiden o noterade något så fort folk driftade m.m..
Så fort farbror blå kom så åkta han därifrån...
E det ngn som vet vem den personen e???

Bosse på bärgningskåren mjölby.  Jasså satt han o notera allt som hände???   hmm. ska nog ta o snacka med han.

ja det moste det ju vart! Moste vara honnom hon mena ja det tycker jag du ska micke!

fredde_86
30 maj 2009 · 192 Inlägg

black_king skrev:
hmmm farbror blå hittar oss alltid så vi tar nästa träff vid polishuset i linköping big_smile

hahahaha! Låter som en kanon idee! Haha!tongue

fredde_86
30 maj 2009 · 192 Inlägg

MR_Bass skrev:
det blev en riktigt fin kväll med fina bilar:D
och bra drifting ------>http://www.garaget.org/video/9hxhg636fxyr<------

trevlig film!big_smile

criller Aktiv Medlem
31 maj 2009 · 1 303 Inlägg

Bymmer_jonas skrev:

syabo skrev:

Bymmer_jonas skrev:

Securitas bryr sej inte ett dugg om att man sladdar där, det är folket som bor runt omkring som ringer polisen, så det skulle ju inte spela nån roll när man börjar sladda. wink

hur gick de för dig när du blev jagad??tongue

Jagad o jagad vart jag väl inte precis, dom stoppade mej efter börnen jag gjorde, Fick 1000 kr i böter för att ha (Åstakommit onödigt mkt buller med motordrivet fordon) wink

Finns på film när du blivigt stoppad big_smile

Mvh Christian
taunus_robban
31 maj 2009 · 22 Inlägg

Helt ok träff:) Mycket fina bilar!

Volvo 244 "TDS" (1980)
fredde_86
31 maj 2009 · 192 Inlägg

bush1 skrev:

fredde_86 skrev:

bush1 skrev:

KOMMER SNART BILDER PÅ MIN HEMSIDA UNDER GALLERI O PROJEKT RUNT 250 ST BILDER

moste bara tala om att jag diggar din bil hårt den är grymt najs!tongue

tack tack blev ståendes däremot på parkeringen då bensinpumpen skar

oo fan det var ju inte så kul! Fott hem bilen nu då?

bush1
31 maj 2009 · 43 Inlägg

fredde_86 skrev:

bush1 skrev:

fredde_86 skrev:

moste bara tala om att jag diggar din bil hårt den är grymt najs!tongue

tack tack blev ståendes däremot på parkeringen då bensinpumpen skar

oo fan det var ju inte så kul! Fott hem bilen nu då?

man kan alltid lita på farsan smile

epic110 Golfare
31 maj 2009 · 349 Inlägg

Ja, man har ju TYVÄRR tappat suget till att fixa träffar eller ens gå på fler när folk håller på som dom gör, jävla mongon! Vad är det för fel på er?

Allvarligt talat, hur svårt kan det vara på en skala att:

*Inte skräpa ner, INTE skräpa ner (som ni såg, en kille fick punka - ni försör för era polare).
*Ta det lugnt o inte stressa dit polisen de första man gör.
*Inte busköra på fel ställen.
*LYSSNA och läsa det som står i tråden om hur hela träffen ska fungera.
*TA ÅT ER av vad som hände förra gången, alltid samma gnäll - "synd på polisen, att dom jämt ska förstöra"..

Planera mer, så kanske träffarna blir lika bra o trevliga som dom är i Sthlm, Gbg mfl. städer! Det är ju inte speciellt svårt eller komplicerat, problemet är ju bara att ingen lyssnar i den här bonnhålan..

Pinsamt är vad det är, inget annat - blir man respekterad i bilkretsarna om man gör som ni gör?

Ett STORT tack till de tre bilförare (nämner inga namn, ni vet vilka ni är) som verkligen visade hur man ska bränna gummi, bra planerat och snyggt gjort helt enkelt! Så ska det se ut, mer av sånt vill vi ha.. smile

edit: only my 50 cents..

Senast redigerat av epic110 (31 maj 2009)

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
Co3rA HaZ
31 maj 2009 · 90 Inlägg

Tycker de var en lyckad träff så länge den varade...
Tog en del bilder iaf, ligger i galleriet smile

mkv Herr
31 maj 2009 · 135 Inlägg

epic110 skrev:
Ja, man har ju TYVÄRR tappat suget till att fixa träffar eller ens gå på fler när folk håller på som dom gör, jävla mongon! Vad är det för fel på er?

Allvarligt talat, hur svårt kan det vara på en skala att:

*Inte skräpa ner, INTE skräpa ner (som ni såg, en kille fick punka - ni försör för era polare).
*Ta det lugnt o inte stressa dit polisen de första man gör.
*Inte busköra på fel ställen.
*LYSSNA och läsa det som står i tråden om hur hela träffen ska fungera.
*TA ÅT ER av vad som hände förra gången, alltid samma gnäll - "synd på polisen, att dom jämt ska förstöra"..

Planera mer, så kanske träffarna blir lika bra o trevliga som dom är i Sthlm, Gbg mfl. städer! Det är ju inte speciellt svårt eller komplicerat, problemet är ju bara att ingen lyssnar i den här bonnhålan..

Pinsamt är vad det är, inget annat - blir man respekterad i bilkretsarna om man gör som ni gör?

Ett STORT tack till de tre bilförare (nämner inga namn, ni vet vilka ni är) som verkligen visade hur man ska bränna gummi, bra planerat och snyggt gjort helt enkelt! Så ska det se ut, mer av sånt vill vi ha.. smile

edit: only my 50 cents..

Kan inte annat än instämma. Vill tillägga en punkt, LÄMNA ALKOHOLEN HEMMA!

/M

#! /bin/death
Volvo V60 D4 "Obscurum" (2014)
epic110 Golfare
31 maj 2009 · 349 Inlägg

mkv skrev:
Kan inte annat än instämma. Vill tillägga en punkt, LÄMNA ALKOHOLEN HEMMA!

/M

Tack, kul att någon håller med! Träffen var väl okej, alltid trevligt med bilar.. Synd bara att det ska bli som det blir mot slutet!

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
Co3rA HaZ
31 maj 2009 · 90 Inlägg

En filmsnutt.
http://www.youtube.com/watch?v=z2JgjSMNTXA

Senast redigerat av Co3rA (31 maj 2009)

Bymmer_jonas
31 maj 2009 · 15 Inlägg

criller skrev:

Bymmer_jonas skrev:

syabo skrev:

hur gick de för dig när du blev jagad??tongue

Jagad o jagad vart jag väl inte precis, dom stoppade mej efter börnen jag gjorde, Fick 1000 kr i böter för att ha (Åstakommit onödigt mkt buller med motordrivet fordon) wink

Finns på film när du blivigt stoppad big_smile

haha jag såg det wink

fnatteknatte www.5100.se
31 maj 2009 · 299 Inlägg

Bymmer_jonas skrev:

criller skrev:

Bymmer_jonas skrev:

Jagad o jagad vart jag väl inte precis, dom stoppade mej efter börnen jag gjorde, Fick 1000 kr i böter för att ha (Åstakommit onödigt mkt buller med motordrivet fordon) wink

Finns på film när du blivigt stoppad big_smile

haha jag såg det wink

var finns den filmen

Nissan 200sx s13 "nismo" (1989)
erlingborn1
31 maj 2009 · 33 Inlägg

mycket bra träff men som sagt bilar och alkohol hör inte i hop så var vänliga och lämna det hemma nästa gång

btw roligt att ni fått så många filmer på när jag kör. får öva lite mer tills nästa gång

Skyline R33 <3
Lexus GS300 (2001)
Mazda MX5 (1991)
fredde_86
1 juni 2009 · 192 Inlägg

bush1 skrev:

fredde_86 skrev:

bush1 skrev:

tack tack blev ståendes däremot på parkeringen då bensinpumpen skar

oo fan det var ju inte så kul! Fott hem bilen nu då?

man kan alltid lita på farsan smile

ahaaa ja det är ju tur man har en i bland!tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang